Fiat Bijker/ Strijkker visscher Meppel

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr. Giugiaro
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: zo mar 05, 2006 15:27
Locatie: Dedemsvaart

Fiat Bijker/ Strijkker visscher Meppel

Bericht door Mr. Giugiaro »

Hallo,

Het is een tijdje geleden dat ik heb ingelogd op deze site, meost ook weer even mijn wachtwoord terug halen.
Maar wil via deze site mijn ongenoegen over oud Fiat dealer Bijker uitspreken. Ze zijn nu volgens mij hun fiat dealership kwijtgeraakt, al willen ze dat niet toegeven, volgens hun kwam fiat met te hoge eisen...:)

Maar mijn auto Vorig jaar voor een Beurt heengebracht, Werd terug gebeld, Linkerband was totaal versleten, na 2 jaar.
OKay, maar meteen de duurste banden aan smeren, 2 stuks ala Pirelli. kost. € 550,-
Euhm, nee... iets te duur heb je wat goedkopers?? de goedkoopste die ze hadden was 420 euro 2 stuk, Van Bridgestone.
Volgens hun een moeilijke maat band, 17 inch, 215/ bij ??? (weet niet meer)
AL met al, er kon nog geen goeiemiddag vanaf, kreeg heel slechte indruk daar... had mezelf voorgenomen, niet meer heen te gaan.
Exclusive driving is a statement made to the world.
Gebruikersavatar
Mr. Giugiaro
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: zo mar 05, 2006 15:27
Locatie: Dedemsvaart

Re: Fiat Bijker/ Strijkker visscher Meppel

Bericht door Mr. Giugiaro »

1 maand geleden,

brief binnen gekregen, Bijker is overgenomen door Strijkker Visscher, geen Fiat dealer meer, maar wel 14 jaar ervaring met fiat en alfa, en 10% korting op eerste factuur.
OKay, ik moest weer voor een beurt, eigenlijk bij 80.000, stond nu op 72.000 km. En zat een rare tik in de motor, plus mijn motortje van het raam links voor was kapot.
Half 10 heen gebracht, 16:45 terug gebeld, FOUTE BOEL !!!

Motor moest uit elkaar gehaald worden om te achter halen wat de tik is, ze dachten aandrijfstang kapot. (auto is 2,5 jaar oud)
Coulance was aangevraagd bij de Fiat, telefonisch direct afgekeurd.
KOsten ong. € 2000, -
Eerste instantie opdracht gegeven om toch maar klaar te maken, maar achteraf s 'ochtends 8 uur toch maar opgebeld om niks aan te doen, eerst wou ik zelf bellen met Fiat.
Gebeld : Ze wisten van niks, vertelden mij, dat zij, omdat ze geen fiat dealer meer zijn ook helemaal geen coulance kunnen indienen.
Ik wist genoeg, mijn auto opgehaald, hebben dus in die 8 uur dat mijn auto daar stond alleen de beurt uitgevoerd.
GP naar echte Fiat dealer gebracht, namelijk Jan Binnenmars Den Ham.
Bijker stuurde mijn een factuur, met Diagnose stelling: Linkervoor raam defect, € 25,-
Aandrijfstang motor kapot € 12,50

Ik wist toch zelf ook wel dat mijn motortje van het raam kapot is, daarom breng ik de auto toch weg, ga toch geen geld betalen voor een diagnose, waar niks aan gedaan is verder...
Wel een nieuwe factuur gekregen, met daarin € 25,- minder op totale kosten, plus de 10 % korting die ik nog kreeg.

Vervolg zet ik wel in een ander Onderwerp neer namelijk : Fiat algemeen
Versleten Zuigers na 2, 5 jaar, (net buiten de garantie)


Groeten
Exclusive driving is a statement made to the world.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Fiat Bijker/ Strijkker visscher Meppel

Bericht door Bennink »

Vage shit... lekkere service bij die 'dealer'
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Plaats reactie