Lijst van mp3 spelers die werken met Blue en Me

Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Henky schreef:
renzo4000 schreef:
Henky schreef:
renzo4000 schreef:Dat is dus eigenlijk waar ik ook naar op zoek ben ... gewoon zo'n laptop hardeschijf van 2.5" die in een externe casing past. Je hebt ze al van 100 GB en meer ... dan kan ik mijn hele mp3 verzameling meenemen in de auto ... lijkt me heerlijk.

Ik hoop dat er een update gaat komen waarmee het wel kan, want eerlijk is eerlijk een usb-stickie van 1 of 2 gb schiet gewoon niet op vind ik ...
Heb nu een FREECOM FHD-XS 20GB MOBILE HARDDRIVE (99 euro) en die werkt uitstekend.
Zit mn hele muziek verzameling op, is meteen beschikbaar als ik de auto start, en krijgt genoeg prik.
Precies wak wou.

En dan te bedenken dat je voor 255 eurie een voorbereiding voor een CD wisselaar (???? was da) als optie hebt en dan heb je nog niet eens de CD wisselaar zelf...
Kijk! daar was ik naar op zoek!!... mag ik vragen of jij meer info hebt? Waar heb je hem gekocht??
Die van mij komt van Office Centre
Hier de handleiding:
http://www.freecom.com/objects/00007707.pdf

Maar je hebt ook een PRO serie die er precies op lijkt, heb het niet uitgeprobeerd maar denk dat die ook genoeg prik krijgen...
Je hebt er al een met 80 GIG voor 149,00 EUR... (en das adviesprijs)
Hier de link naar de Freecom site:
http://www.freecom.com/ecproduct_detail ... ID=1146162
Op basis van jouw ervaring heb ik dus ook een FREECOM FHD-XS gehaald, alleen dan de 40 GB variant. Ik heb hem bij de mediamarkt gekocht voor €169,- euries(foutje van hun zijde :P) dat is dus een nette prijs! ... das nog geen €4,50 per GB ... daar kunnen die USB-stickies niet tegenop :D ... morgen maar es uitproberen en hopen dat ie het doet!
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Vandaag dus de FHD-XS 40 GB aangesloten, hij wordt herkent en begint meteen te spelen.

Echter is hij niet stabiel, heel blue&me klapt er op een gegeven moment uit. Ook wanneer je wil kiezen te bladeren door de mappen zegt ie "bezig media database op te bouwen oid" en dan loopt ie vast ... erg jammer.

Ik moet wel zeggen dat ik er 30 GB aan muziek op heb gezet, dat is wellicht te veel van het goede. Ik zal straks een met minder mp3's proberen!

@ Henky heb jij er geen problemen mee? En hoe doe jij dat met je usbkabel? Ik krijg het dashboard kastje niet dicht!!...
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Henky
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: di jul 11, 2006 18:58

Bericht door Henky »

renzo4000 schreef:Vandaag dus de FHD-XS 40 GB aangesloten, hij wordt herkent en begint meteen te spelen.

Echter is hij niet stabiel, heel blue&me klapt er op een gegeven moment uit. Ook wanneer je wil kiezen te bladeren door de mappen zegt ie "bezig media database op te bouwen oid" en dan loopt ie vast ... erg jammer.

Ik moet wel zeggen dat ik er 30 GB aan muziek op heb gezet, dat is wellicht te veel van het goede. Ik zal straks een met minder mp3's proberen!

@ Henky heb jij er geen problemen mee? En hoe doe jij dat met je usbkabel? Ik krijg het dashboard kastje niet dicht!!...
Ik heb ongeveer 12GIG aan MP3tjes er op en daar heeft ie geen problemen mee met 30GIG krijg je natuurlijk wel een enorme lijst en dat moet allemaal geindexeerd worden op artiest etc dus denk idd dat het wat te veel van het goede is.
Wat betreft het aansluiten: wist je dat er 2 USB aansluitingen in je dashbord kastje zitten, kijk anders ff in de eerste topic "Handleiding Blue&Me systeem Grande Punto." (http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/vie ... 13&start=0)
daar staat een foto in het eerste bericht dan begrijp je wat ik bedoel.
Verder gebruik ik gewoon het bijgeleverde verlengsnoertje.
Heb je trouwens alle MP3tjes in mappen gezet?
Oranje GP 1.4 16v met o.a. parkeer/regen sensor, skydome, blue & me, climat control en 16 inch lichtmetaal
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Henky schreef:
renzo4000 schreef:Vandaag dus de FHD-XS 40 GB aangesloten, hij wordt herkent en begint meteen te spelen.

Echter is hij niet stabiel, heel blue&me klapt er op een gegeven moment uit. Ook wanneer je wil kiezen te bladeren door de mappen zegt ie "bezig media database op te bouwen oid" en dan loopt ie vast ... erg jammer.

Ik moet wel zeggen dat ik er 30 GB aan muziek op heb gezet, dat is wellicht te veel van het goede. Ik zal straks een met minder mp3's proberen!

@ Henky heb jij er geen problemen mee? En hoe doe jij dat met je usbkabel? Ik krijg het dashboard kastje niet dicht!!...
Ik heb ongeveer 12GIG aan MP3tjes er op en daar heeft ie geen problemen mee met 30GIG krijg je natuurlijk wel een enorme lijst en dat moet allemaal geindexeerd worden op artiest etc dus denk idd dat het wat te veel van het goede is.
Wat betreft het aansluiten: wist je dat er 2 USB aansluitingen in je dashbord kastje zitten, kijk anders ff in de eerste topic "Handleiding Blue&Me systeem Grande Punto." (http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/vie ... 13&start=0)
daar staat een foto in het eerste bericht dan begrijp je wat ik bedoel.
Verder gebruik ik gewoon het bijgeleverde verlengsnoertje.
Heb je trouwens alle MP3tjes in mappen gezet?
Ja ik moet straks maar eens kijken wat ie doet met minder mp3's. 30 GB is misschien overkill. Ik heb ze allemaal in mappen staan, daarnaast zijn ze netjes "getagged" op album naam. Maar zodra ik dus de meest linker aansluiting gebruik doet hij dus helemaal niks! Bij de rechter wel ... ik begrijp dat jij dus wel gewoon de linker aansluiting gebruikt ... wat doet ie dan bij jou op de rechter aansluiting?

Zie trouwens ook topic: http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/vie ... &start=120

Alvast bedankt voor je info!
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Henky
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: di jul 11, 2006 18:58

Bericht door Henky »

Hij werkt bij mij op links en rechts, maakt dus geen verschil...
Oranje GP 1.4 16v met o.a. parkeer/regen sensor, skydome, blue & me, climat control en 16 inch lichtmetaal
Gebruikersavatar
Koetjes Reep
Nuovo Arrivato
Berichten: 94
Lid geworden op: za jul 15, 2006 8:29
Locatie: SWEET LAKE

Bericht door Koetjes Reep »

Misschien maakt het nog uit op wat voor manier hij geformateerd is?
FAT 32 of NTFS
Grande Punto sport 1.4 16v
Chemical Grey (anwb), B&M, middenarmsteun,
achteruitrijsensoren.

Afbeelding
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Koetjes Reep schreef:Misschien maakt het nog uit op wat voor manier hij geformateerd is?
FAT 32 of NTFS
Hij is FAT32 geformateerd, dus dat moet goed zijn lijkt me.
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Henky
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: di jul 11, 2006 18:58

Bericht door Henky »

renzo4000 schreef:
Koetjes Reep schreef:Misschien maakt het nog uit op wat voor manier hij geformateerd is?
FAT 32 of NTFS
Hij is FAT32 geformateerd, dus dat moet goed zijn lijkt me.
Hoe die geformateerd is maakt volgens mij niet uit, niet voor of de schijf stroom krijgt en ook niet voor het vast lopen.
Immers dan had hij helemaal niks afgespeelt.
Lijkt me eerder dat het "geheugen" waar de "medialijst" in wordt opgeslagen vrij beperkt is.
Oranje GP 1.4 16v met o.a. parkeer/regen sensor, skydome, blue & me, climat control en 16 inch lichtmetaal
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

lijst van mp3

Bericht door walpunto »

werkt perfect archos gmini xs10d
3gb voor 110 euro bij dixons
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Re: samsung yp-925

Bericht door Dexter »

eddy schreef:ik heb sinds maandag mijn GP, en heb direct mijn samsung YP-925 20GB (pak hem beet 5000 nummers.... ) hardisk MP3 speler er op aan gesloten en dit werkt perfect!
ik heb niets apart moeten opslaan of zo.
speler gaat vanzelf aan als ik hem aansluit, wordt niet echt opgeladen, maar batterij lijkt ook niet echt leeg te raken!
kan selecteren op artiest, genre, album en dergelijke, ben er alleen nog niet uit hoe ik een playlist moet aanmaken, want de playlist van de speler worden niet herkent.
Hoi Eddy, heb je inmiddels al meer ervaring of de batterij het volhoudt? Zoja dan ga ik deze ook open denk ik, kost maar 130 pleuri's :P
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

Bij nader inzien ga ik binnenkort de Philips SPD5200CC kopen. 2.5inch HDtje lijkt me wel relaxed.

Folder: https://www.p4c.philips.com/files/s/spd ... ss_nld.pdf

Prijs: http://tweakers.net/pricewatch/131824/P ... ijzen.html

75euro excl. verzenden
GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

Incl. verzending is dit 90 euro. Voor 10 euro extra haal je bij MyCom een 80GB DigiConnect 2,5" externe schijf.
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

Reflex schreef:Ik vind het gemak van de USB aansluiting toch aantrekkelijker... ik heb in mijn GP zowel de MP3 radio spelers als blue&me en ik heb thuis meerdere mp3 cd's liggen, maar ik heb er nog geen in mijn GP geluisterd. Het (luxe)probleem bij mij is dat ik nogal veelzijdige muzieksmaak heb en veelal muziek snel beu ben.

De USB aansluiting heeft dan zijn voordelen. Als de freecom toughdrive (externe hd gevoed door USB en stootvast) zou werken in de GP hoef ik nooit meer te wisselen: een jukebox van 40 of 80 GB in de GP...
usb harddisk casing van 2.5 inch al uitgeprobeerd? kan je oude laptop harddeschijf bijvoorbeeld gebruiken. Deze kunnen gevoed worden vanauit de usb dus externe voediing is niet nodig.
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Gisteren een 6gb iPod mini kunnen lenen van een vriendin. Het ding lag daar stof te happen omdat ze al weer een iPod nano had geregeld.

Jammer dat je iTunes moet gebruiken om muziek op het apparaat te duwen. Maar ik heb het nu wel naar tevredenheid werken.
In de GP is het net zo eenvoudig te bedienen als een USB-stick. Alleen de optie 'mappen' is kansloos geworden omdat de iPod een eigen structuur van codes gebruikt ipv de normale mapnamen. Muziek selecteren op artiest, album of genre is geen probleem gezien de iPod daar ook liever gebruik van maakt.
Mooie oplossing en 3x zoveel capaciteit. Ideaal!

Nu nog afwachten hoe lang ik 'm kan lenen... :lol:
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Armandino
Junior Stato
Berichten: 286
Lid geworden op: do dec 14, 2006 12:22
Locatie: Leiden

Bericht door Armandino »

Oeroe schreef:usb harddisk casing van 2.5 inch al uitgeprobeerd? kan je oude laptop harddeschijf bijvoorbeeld gebruiken. Deze kunnen gevoed worden vanauit de usb dus externe voediing is niet nodig.
Ik neem aan dat dat een unit is waarin je je laptop HD schuift en vervolgens aan de USB-aansluiting kunt hangen?

Waar zijn zulk soort units te koop?
Plaats reactie