Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

black_pearl
Nuovo Arrivato
Berichten: 80
Lid geworden op: do feb 07, 2013 11:44

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door black_pearl »

Kijk is op puntosportivo daar zitten de mensen met het model wat jij ook hebt hier zitten de grande punto's evo en de 2012punto wij hebben een blue en me systeem
Sjowiej
Berichten: 3
Lid geworden op: di jun 04, 2013 0:22

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Sjowiej »

Ben nog niet zo wegwijs op dit forum, maar zal is kijken of ik dat kan vinden bedankt
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door jpkramer »

http://www.puntosportivo.com/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sjowiej
Berichten: 3
Lid geworden op: di jun 04, 2013 0:22

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Sjowiej »

Dankjewel
Mr_recci
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: ma jun 17, 2013 17:01

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Mr_recci »

Ik heb de volgende radio, Ik was even snel bij de AVA in Groningen maar bij het aansluiten van een MINI ISO (Geel) naar jack kreeg ik geen geluid via de AUX functie. Kan iemand aan de hand van deze foto's zien of het wel of niet mogelijk is?

Afbeelding
Afbeelding
Mr_recci
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: ma jun 17, 2013 17:01

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Mr_recci »

En het antwoord op m'n eigen vraag is:
Yep, met http://www.ebay.nl/itm/251211450902?ssP ... 1497.l2649" onclick="window.open(this.href);return false; gaat het als een trein!
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door ulti »

Zijn er ook mogelijkheden om een aux in te bouwen in een auto met B&M? Zodat ik mijn ipod scherm kan gebruiken ipv het via B&me te moeten doen? Heb namelijk nog een eerste Evo uitvoering waar de aux standaard niet in zit :x
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Gebruikersavatar
Dino
Nuovo Arrivato
Berichten: 159
Lid geworden op: wo feb 29, 2012 10:52

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Dino »

Yep, met http://www.ebay.nl/itm/251211450902?ssP" onclick="window.open(this.href);return false; ... 1497.l2649 gaat het als een trein!
OK, en wat voor Punto heb je (model, bouwjaar)?
Afbeelding Punto 2012 1.3 Multijet Easy 5deurs, Blu Suggestivo, easy plus pakket, zij-airbags, EPS.
Mr_recci
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: ma jun 17, 2013 17:01

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Mr_recci »

Dino schreef:
Yep, met http://www.ebay.nl/itm/251211450902?ssP" onclick="window.open(this.href);return false; ... 1497.l2649 gaat het als een trein!
OK, en wat voor Punto heb je (model, bouwjaar)?
Grande Punto sport, 2006
Gebruikersavatar
Dino
Nuovo Arrivato
Berichten: 159
Lid geworden op: wo feb 29, 2012 10:52

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Dino »

Ah, ok.
Zal dit draadje eens goed moeten doorspitten, of de radio er uit halen om te kijken hoe het bij mij is.
Afbeelding Punto 2012 1.3 Multijet Easy 5deurs, Blu Suggestivo, easy plus pakket, zij-airbags, EPS.
Mr_recci
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: ma jun 17, 2013 17:01

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Mr_recci »

Dino schreef:Ah, ok.
Zal dit draadje eens goed moeten doorspitten, of de radio er uit halen om te kijken hoe het bij mij is.
Trek de radio er uit en check of je drie pinnetjes heb of 1. Als je drie hebt zou het moeten werken.
Marijn26871
Berichten: 1
Lid geworden op: za aug 24, 2013 16:09

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Marijn26871 »

Ik heb de Yatour ook. Gisteren aangesloten en lekker van de oneindige hoeveelheid muziek naar eigen smaak genoten.
Vanmiddag weer op pad om boodschappen te doen, accu leeg... Gelukkig nog een Punto 188 die het wel deed.

Omdat ik verder niks met de auto gedaan heb en gisteren zonder problemen heb gestart verdenk ik dat de Yatour de boel heeft ontladen.
Slechte accu of wat doe ik verkeerd? Dat ding kan toch gewoon aangesloten blijven?

Oh ja, heb een GP 1.3-16v jtd van 2007 met Grundig radio (af fabriek) in tegenstelling tot de meesten met Blaupunkt. (of is dit dezelfde?)
Aansluitingen zijn wel allemaal gelijk.

Grtz
Marijn
GP 199 1.3-16v jtd 2007
Punto 188 1.3-16v jtd 2004
Gebruikersavatar
stfn
Nuovo Arrivato
Berichten: 165
Lid geworden op: vr sep 13, 2013 14:24
Locatie: Regio Rotterdam

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door stfn »

Mr_recci schreef:Ik heb de volgende radio, Ik was even snel bij de AVA in Groningen maar bij het aansluiten van een MINI ISO (Geel) naar jack kreeg ik geen geluid via de AUX functie. Kan iemand aan de hand van deze foto's zien of het wel of niet mogelijk is?

Afbeelding
Afbeelding
Ik heb mijn radio er vandaag ook uitgehaald en deze is precies hetzelfde. Zou het normaliter wel moeten werken met deze 3/4 aansluitingen ipv de gene met 1 aansluiting?

Dan ga ik namelijk op korte termijn ook even zo'n Mini iso (geel) naar jack bestellen.. Iemand enig idee waar?


Mvg Stefan
Grande Punto T-Jet Sport
sandor snijders
Berichten: 1
Lid geworden op: do jan 02, 2014 14:44

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door sandor snijders »

Hallo allemaal,

Ik heb laatst mijn Yatour interface (YTM06-FA) gekocht bij http://www****" onclick="window.open(this.href);return false;

Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Laatst gewijzigd door Jarre op ma feb 17, 2014 22:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: spam
Gebruikersavatar
Juvenine
Nuovo Arrivato
Berichten: 119
Lid geworden op: di apr 09, 2013 22:38

Re: Waar zit de AUX-aansluiting en wat kun je er mee?

Bericht door Juvenine »

Pfff..

Lijkt er op dat een yatour voor mij de enige oplossing is. Ik kan geen kabels loshalen want dan verlies ik mn BM en/of mn carkit functie?

Ik kan dus geen aux kabel aanleggen, alleen via zo'n yatour. Die yatour zou voor mij alleen voor de aux dienen, heb namelijk al een usb ingang.
Grande punto 1.4 T-jet. Harstikke zwart!
Plaats reactie