blue & me zonder USB aansluiting?

Plaats reactie
AlbertMorren
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 12:58

blue & me zonder USB aansluiting?

Bericht door AlbertMorren »

Hallo,

Ik heb gisteren mijn grande punto JTD sport uit 2006 opgehaald. Ik dacht dat er een USB aansluiting in het dashboardkastje zat om een stickje in te stoppen. Maar als ik er een USB stick in stop gebeurt er niets. Nu zit ik hier op het forum te zoeken, maar ik kan niets vinden of er uberhaupt wel een stickje in kan.

Ik lees ook veel over een mediaspeler, maar volgens mij zit deze ook niet op de radio die ik heb.

kan iemand mij helpen?

het onderstaande instructieboekje zit bij mijn autoradio, hier staat ook geen woord over een USB aansluiting.

http://www.fiat-service.nl/instructiera ... etooth.pdf
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: blue & me zonder USB aansluiting?

Bericht door tonyvandenbroek »

Dan heb jij de eerste versie van Bluetooth in de GP. De eerste modellen hadden alleen bluetooth, en daar is later pas de media player bij gekomen. Er staat voldoende op het forum hierover geschreven. Je hebt ook maar 1 USB aansluiting (deze is voor de dealer als ik het goed heb). De "nieuwere" versies van Blue en Me hebben er namelijk 2 USB in het dashboard zitten.

Dus helaas, geen mediaplayer voor jou in de GP
Afbeelding
AlbertMorren
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 12:58

Re: blue & me zonder USB aansluiting?

Bericht door AlbertMorren »

Oke, ik was er al bang voor.

Is er geen apart kastje/kabeltje te koop zodat ik toch een usb-stick aan kan sluiten? Op mijn vorige renault clio met originele radio had ik dat ook namelijk.
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: blue & me zonder USB aansluiting?

Bericht door Giovanni Tutore »

Ligt aan je radio. Misschien kun je via de mini ISO poorten wat aansluiten. Gebruik even zoeken hier rechts boven en je zult veel info vinden.

IK heb mijn HU vervangen voor veel beter geluid en extra mogelijkheden :lol:
Plaats reactie