Stilo wordt Bravo

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik heb hem nog niet gehad.... :? .......postbezorging hier is dan ook belabberd......krijg haast net zo veel post binnen van anderen als van mezelf..... :roll:
Gebruikersavatar
Peli
Junior Stato
Berichten: 437
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 10:26
Locatie: Almere

Bericht door Peli »

Blijft een grappige topic alleen is het voor mij Stilo wordt Grande Punto.
GP 1.4 STARJET 16V EMOTION CHIARO AZUUR MET.
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

joedelta schreef:Ik heb hem nog niet gehad.... :? .......postbezorging hier is dan ook belabberd......krijg haast net zo veel post binnen van anderen als van mezelf..... :roll:
Moet ik hem voor je meenemen naar Groningen :?: :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

johnb schreef:
joedelta schreef:Ik heb hem nog niet gehad.... :? .......postbezorging hier is dan ook belabberd......krijg haast net zo veel post binnen van anderen als van mezelf..... :roll:
Moet ik hem voor je meenemen naar Groningen :?: :wink:
dat extra exemplaar was toch voor Hannes?

ik wil hem wel even inzien....maar mocht ik hem niet krijgen, dan ga ik bij de dealer wel even een exemplaar halen.....moet dinsdag er toch zijn (schade aan de Seicento :cry: :cry: :cry: )
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

johnb schreef:
hannes schreef:
johnb schreef:Iedereen heeft vandaag, als het goed is, Fiat Actueel ontvangen. Hierin staat de Bravo uitgebreid beschreven.
:shock: die heb ik nog nooit gehad John . :roll:
Heb ik al jarenlang. Nu zelfs 2 keer sinds Reggie de Panda heeft.
Het exemplaar van Reggie mag je van mij komen halen c.q. kan ik je opsturen.
Redactie: Fiat Auto Nederland BV, afd. Public Relations,/Hans Vervoorn, Postbus 203, 1170 AE Badhoevedorp. Tel.: 020-3421700.
Hier moet je ook zijn als je geen prijs meer stelt op het blad.
ongelooflijk :shock: breng je het hier op het forum ter sprake vind ik bij thuiskomst vanavond het magazine op de eettafel.
de eerste keer dat ik het blad heb ontvangen in bijna een jaar. :P
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef: ongelooflijk :shock: breng je het hier op het forum ter sprake vind ik bij thuiskomst vanavond het magazine op de eettafel.
de eerste keer dat ik het blad heb ontvangen in bijna een jaar. :P
Kun je na gaan hoe ver de macht van de GPC reikt :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

joedelta schreef:
hannes schreef: ongelooflijk :shock: breng je het hier op het forum ter sprake vind ik bij thuiskomst vanavond het magazine op de eettafel.
de eerste keer dat ik het blad heb ontvangen in bijna een jaar. :P
Kun je na gaan hoe ver de macht van de GPC reikt :wink:

Heeel VER... :wink:
Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

En het gaat nog veeeeeeel verder. :wink:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
mvdbelt
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 11:31

Bericht door mvdbelt »

Voor de liefhebbers een bericht uit de Autotelegraaf met de prijzen van de nieuwe bravo:

Bericht autotelegraaf dd 23-03-2007
PuntoFortuna
Nuovo Arrivato
Berichten: 110
Lid geworden op: ma jun 26, 2006 13:28
Locatie: Ten Post
Contacteer:

Bericht door PuntoFortuna »

Prijslijsten liggen al bij de dealers. De auto hebben ze dit week einde in de showrooms :D
ERIK
Punto EVO 1.3 MultiJet 85 Dynamic 5drs Groen 2019-Heden
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Rood 2011-2019 430.000km
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Zwart 2010-2011
Punto 1.4 16v Sporting 95 Zwart 2008-2010
Punto 1.2 16v Stile 85 Groen 2007-2008
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

tonyvandenbroek schreef:
joedelta schreef:
hannes schreef: ongelooflijk :shock: breng je het hier op het forum ter sprake vind ik bij thuiskomst vanavond het magazine op de eettafel.
de eerste keer dat ik het blad heb ontvangen in bijna een jaar. :P
Kun je na gaan hoe ver de macht van de GPC reikt :wink:

Heeel VER... :wink:
Zou Fiat Nederland ook op het forum kijken........... :?:
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

er zijn er wel van die dat doen
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Die zullen heus weleens een kijkje nemen op het forum net als dealers die hier ook weleens rondneuzen, die willen wel op de hoogte blijven wat zoal hier gepost wordt. :shock:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Fiat Bravo: 5 sterren, B-label en vanaf 17.995 euro
(3/26/2007)
Het eerste dat bij de kennismaking met de nieuwe Italiaan opvalt, is vanzelfsprekend zijn oogstrelend fraaie design; was getekend ‘Fiat Centro Stile’. De Bravo onderstreept specifiek Italiaanse stijlelementen als schoonheid, sportiviteit en karakter.
Tegelijkertijd vormt hij een logische volgende stap in het verlengde van het ontwerp van de Grande Punto en draagt zodoende nadrukkelijk bij aan het nieuwe ‘familiegezicht’ van Fiat. Dat de nieuwe Bravo zulke spannende lijnen meekrijgt, wordt overigens ook al gesymboliseerd in de kleur die Fiat koos bij de lancering van het compleet nieuwe vijfdeurs hatchback model: Maranello Rood. Een saluut aan Ferrari; het meest vermaarde sportwagenmerk ter wereld. Je kunt stellen dat de Bravo veel van datzelfde sportwagen-DNA meekrijgt. Hij oogt slank maar gespierd en misschien zelfs wel een beetje agressief. Hij heeft de looks van een compact GT-model, maar is tegelijkertijd zeer verfijnd.

Met een lengte van 434 centimeter, een breedte van 179 centimeter en een hoogte van 149 centimeter blaast de Bravo zijn deuntje mee in het belangrijkste segment van de Europese autowereld. Mede dankzij een verbluffend ruim interieur en de meest veelzijdige bagageruimte in zijn klasse (inhoud 400 liter in combinatie met een 60/40 gedeeld neerklapbare achterbank en een verborgen bagagevak onder de laadvloer) zal de Bravo zonder twijfel ook beide zeer veeleisende kopersgroepen aanspreken.

De keus aan motoren, zowel diesel als benzine, zal de keus er makkelijker op maken. Vanaf zijn introductie zijn er een 90 pk sterke benzine- en 2 dieselmotoren (115 en 150 pk) beschikbaar. Vanaf de zomer zullen daar twee turobomotoren (T-JET) aan worden toegevoegd van 120 en 150 pk. Prijzen van de Bravo beginnen bij €17.995 voor de 1.4 90 pk sterke benzine-uitvoering. Dieselen kan al vanaf € 22.995.

Toonaangevende actieve en passieve veiligheid
Zowel actieve als passieve veiligheid zijn van het hoogste niveau. Niet voor niets behaalde de Fiat Bravo –net als de Croma en de Grande Punto- de maximale 5 sterren bij de Euro NCAP crashtests.

De Bravo is leverbaar met de nieuwste ABS antiblokkeertechniek met EBD (elektronisch geregelde remkrachtverdeling die ook in bochten een optimale remwerking garandeert), zeven airbags (inclusief een die de onderbenen van de bestuurder extra beschermt) en zogenaamde ‘Airbag Smart 2’-techniek die de werking van de airbags aan de kracht van de aanrijding aanpast. Weer andere sensoren in de neus (ECS) registeren de klap zo vroegtijdig, dat de airbags veel eerder en beter gecontroleerd ontplooien en sturen alleen de airbags aan die -gezien de richting van de optredende krachten- een nuttige functie hebben.

Onder het motto ‘voorkomen is beter dan genezen’ helpen het sublieme weggedrag, de krachtige remmen en een rijk pakket aan beschermende technologie waar mogelijk mee om ongevallen en letsel actief te voorkomen. Zo kent de Bravo Dualdrive instelbare stuurbekrachtiging, een geavanceerde ESP dynamische stabiliteitregeling (met geïntegreerde hellingblokkering voor probleemloos optrekken), ASR antislip regeling en MSR motorregeling die blokkeren bij terugschakelen en gelijktijdig remmen tegengaat. Aan fietsers en voetgangers is ook gedacht. Ondanks de opvallend slanke lijn van de Bravo is de voorpartij zo ‘zacht’ geconstrueerd dat zij bij een onverhoopt ongeval zo min mogelijk letsel zullen oplopen.

Blue&Me Nav
Met de lancering van zijn Blue&Me trok Fiat Auto geweldig de aandacht. De betaalbare en toch veelzijdige stembediende ‘autocomputer’ met diverse multimedia-mogelijkheden is in samenwerking met Microsoft ontwikkeld en vooralsnog exclusief voor Fiat Auto. Het geraffineerde systeem is nu nog een stap verder ontwikkeld in de vorm van ‘Blue&Me Nav’. Zoals de naam al aangeeft, wordt daarbij ook navigatietechnologie in de techniek geïntegreerd. Uiteraard blijven de handsfree en voicecontrol telefoon- en muziekfuncties gehouden, inclusief de sms-reader die ontvangen sms-berichten hardop kan voorlezen. Door gebruik te maken van grote delen van de bestaande autocomputertechniek van de eerste generatie Blue&Me, wordt het mogelijk de zeer populaire navigatiefunctie – met pictogrammen in een beeldscherm – toe te voegen. Het voor een deel met de stem instellen van de bestemming behoort hierbij tot de mogelijkheden. Bovendien leest ‘Blue&Me Nav’ de kaartinformatie van een USB stick, zodat het geheel sneller werkt en geen geluiden van een ‘zoekende’ CD hoorbaar zijn. Tevens biedt ‘Blue&Me Nav’ toegang tot een aantal telematica services, zoals SOS ondersteuning.

Schoon en zuinig
Dat de Fiat Bravo ook nog schoon is bewijst het B-milieulabel[1] dat hem is toebedeeld.

In de strijd voor een schoner milieu investeert Fiat al decennia. Nu al heeft het Italiaanse merk haar doelstellingen (internationale afspraak tussen autofabrikanten) voor 2008 gehaald op het gebied van het terugdringen van CO2.

Bron: AutoRai


--------------------------------------------------------------------------------
[1] de 150 pk MultiJet heeft een C-label
joedelta

Bericht door joedelta »

Zojuist gespot bij mijn dealer op het parkeerterrein:

Afbeelding
Plaats reactie