Biermans Maastricht en Lenaertz Beesel.

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Biermans Maastricht en Lenaertz Beesel.

Bericht door Luud »

Hierbij mijn ervaring met Fiat Dealer Biermans in Maastricht. In 2003 diverse autobedrijven bezocht i.v.m. de aanschaf van een nieuwe kleine auto, die naast onze oude Volvo gebruikt ging worden voor hoofdzakelijk autowegkilometers. Fiatdealer Biermans was de enigste, die oor had naar onze wensen, zowel v.w.b. de auto, de gebruiker ervan ( mijn vrouw) als het financieel plaatje. Het is een nieuwe Panda 1.2 dynamic geworden. Hierna iedere twee jaar een nieuwe Fiat gekocht bij Biermans, met een acceptabel bedrag bij te betalen. Dit in alle redelijkheid, doch voor ons voelde het goed. Als er al eens problemen waren, 1 x stuurschakelaar Panda en 1 x ruitenwissermotor achter van de Doblo, werden deze tot volle tevredenheid en snel opgelost. Ook voor het onderhoud / beurten waren er nooit verrassingen. Altijd tijd voor en praatje, kop koffie en oplossingsgericht. We hebben 20 mei de Doblo ingeruild voor de Grande Punto Actual 1.3 multijet, en ook deze inruil is prettig verlopen. Inmiddels onze 5e nieuwe Fiat !! Je overweegt wel om eens verder te kijken, in de praktijk blijkt voor ons, wat goed voelt, goed houden. Kortom, we zijn meer dan tevreden over de service die door Biermans Maastricht geleverd wordt. :)
Ook nog een positieve over Lenaertz in Beesel. Heel goed geholpen met de keuze voor een tweedehands Fiat Panda. Bij Biermans was geen occasion aanwezig, en bij Leneartz stond een Panda die tot de mogelijkheden behoorde voor een studente. Ook deze verkoper bij Lenaertz had oor voor haar wensen en wist wel enige mogelijkheden om de prijs laag te houden. Hierdoor kon ze deze Panda kopen, en kreeg nog een volle tank benzine als extra. Inmiddels ruim een jaar verder, blijkt deze Panda een goede koop te zijn. :D
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
Sjiefke
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: ma mei 17, 2010 8:27

Re: Biermans Maastricht en Lenaertz Beesel.

Bericht door Sjiefke »

Ik heb mijn Fiat tweedehands gekocht bij Volvo Biermans (2 broers met beide 50% in de Fiat/Alfa en Volvo dealership).

Tot op heden heb ik nog geen gebruik hoeven te maken van mijn 6 maanden garantie. Hopelijk blijft dat zo...
Plaats reactie