interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

DaDragon

interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door DaDragon »

Hoe klinkt het nieuwe geluidsysteem in de auto?
Dus dat interscope hifi systeem met de subwoofer?
Gebruikersavatar
JB2
Senior Stato
Berichten: 582
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door JB2 »

In mijn GP T-Jet Sport heb ik het gehad en ik was er zeer tevreden over. Het klinkt heel mooi, zuiver en vol t.g.v. betere speakers, tussenversterker en subwoofer. Het is naar mijn idee echter absoluut geen installatie voor "carboomers". Het is gewoon een installatie waarmee muziek veel beter tot zijn recht komt. Ook op hoger volumeniveau, maar niet als je verwacht dat er alleen maar BOEM BOEM BOEM uit je speakers komt.
Aangezien ik niet van BOEM BOEM BOEM-muziek houd, heb ik op mijn nieuwe EVO direct de interscope besteld. :D
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
Afbeelding
DaDragon

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door DaDragon »

heb nou ook geen boem boem boem in mijn auto zitten.
maar krijg aankomende vrijdag de auto.. hij staat sinds vandaag bij de dealer en staat dus volgende week op kenteken :P

en heb ook interscope hifi besteld.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door Sunrise »

...dan volgende week genieten van de P-Evo :-] . Een interscope geeft voor "gewone" muziek een voldoende vol & mooi geluid (hebben het in de Abarth nu ook, hadden het in de vorige GP niet) en af & toe kun je zellufs een beetje BoemBoem muziek er "leuk" mee afspelen ~]
DaDragon

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door DaDragon »

Het interscope systeem overtreft mijn verwachtingen...
Een goede aanvulling op je geluidssysteem. Ondanks het subje van 10 cm komt er een supervol geluid uit.

Niet te vergelijken met een grote kist systeem maar dat is ook logisch.
Gebruikersavatar
Kees1
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: wo aug 18, 2010 21:44

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door Kees1 »

Dus als ik het goed begrijp bestaat dat Interscope systeem uit:
Een woofer + versterker en is de rest van de speakers vervangen door betere type's?
DaDragon

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door DaDragon »

Kees1 schreef:Dus als ik het goed begrijp bestaat dat Interscope systeem uit:
Een woofer + versterker en is de rest van de speakers vervangen door betere type's?
Ja een woofer + versterker + vervangende speakers
efcee
Nuovo Arrivato
Berichten: 76
Lid geworden op: do jun 17, 2010 18:44

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door efcee »

klinkt super, had dit niet verwacht :D
had hiervoor focal speakerset voor deuren en focal sub, met 600watt soundstream versterker.
Mike20
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: za aug 21, 2010 8:55

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door Mike20 »

Binnenkort ga ik m'n Pevo ophalen. Voorafgaand aan de betaling controleer ik of alles wat besteld is juist is uitgevoerd/geleverd.
Vraag: Waar moet ik naar kijken om te checken of Interscope is gemonteerd? Natuurlijk kan ik wel luisteren maar dan moet je kunnen vergelijken tussen een Pevo met en zonder interscope. Uitgaande van het gegeven dat dit niet kan wil ik het puur op de hardware controleren. Iemand een idee waar je naar moet kijken?

Vast dank.
5D Dynamic, easylisteningwhite, dynamic+Cool&blue pakket, ESP, Hillholder, TomTom, elect. portierruiten achter, leder stuur, 2e sleutel+afst.bed., trekhaak, parksensoren, interscope, middenarmsteun, 12V kofferbak, electr. lendenverst.
efcee
Nuovo Arrivato
Berichten: 76
Lid geworden op: do jun 17, 2010 18:44

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door efcee »

zit een logotje op de woofer rechts in de kofferbak :)
Mike20
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: za aug 21, 2010 8:55

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door Mike20 »

efcee schreef:zit een logotje op de woofer rechts in de kofferbak :)
Dank je. Ik begrijp hieruit dat die woofer zichtbaar in de kofferbak zit. Dus niet achter een stuk bekleding, gaasje of iets wat daarvoor doorgaat.
5D Dynamic, easylisteningwhite, dynamic+Cool&blue pakket, ESP, Hillholder, TomTom, elect. portierruiten achter, leder stuur, 2e sleutel+afst.bed., trekhaak, parksensoren, interscope, middenarmsteun, 12V kofferbak, electr. lendenverst.
efcee
Nuovo Arrivato
Berichten: 76
Lid geworden op: do jun 17, 2010 18:44

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door efcee »

klopt inderdaad, zit in een plastic behuizing boven de wielkast
Coen
Nuovo Arrivato
Berichten: 152
Lid geworden op: di jul 13, 2010 20:22

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door Coen »

Zoals te zien is op deze foto:
http://link.marktplaats.nl/381079553
Afbeelding Afbeelding
Mike20
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: za aug 21, 2010 8:55

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door Mike20 »

Coen schreef:Zoals te zien is op deze foto:
http://link.marktplaats.nl/381079553
Kijk, da's een helder plaatje. Morgen ga ik de Pevo bekijken. Bedankt zover.
5D Dynamic, easylisteningwhite, dynamic+Cool&blue pakket, ESP, Hillholder, TomTom, elect. portierruiten achter, leder stuur, 2e sleutel+afst.bed., trekhaak, parksensoren, interscope, middenarmsteun, 12V kofferbak, electr. lendenverst.
Mike20
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: za aug 21, 2010 8:55

Re: interscope hifi? hoe klinkt dat in de nieuwe evo?

Bericht door Mike20 »

Heb de Interscope nu eens getest. Het is zeker beter dan de gemiddelde autoaudio. Verwacht echter geen wonderen! Het voegt wel degelijk wat toe t.a.v. de standaardaudio die in de Pevo geleverd wordt, alhoewel die voor een 'standaard' uitrusting goed klinkt. Het instellen van de hoge, lage, midden, en al die andere tonen is echter wel cruciaal voor het geluidresultaat. Doe je dat goed dan is er een goed geluid uit te halen. Het is zeker geen 'boomboombox' maar nou heb ik niet de behoefte met trillende ruiten over de weg te rijden. Tot nu toe goed tevreden over de interscope. Zie het als de slagroom op de taart, en dat eet toch net even anders!
5D Dynamic, easylisteningwhite, dynamic+Cool&blue pakket, ESP, Hillholder, TomTom, elect. portierruiten achter, leder stuur, 2e sleutel+afst.bed., trekhaak, parksensoren, interscope, middenarmsteun, 12V kofferbak, electr. lendenverst.
Plaats reactie