12V aansluiting

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Plaats reactie
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

12V aansluiting

Bericht door JezzaNL »

Misschien dat mensen die hem al hebben dit weten - maar ik zag op de optie lijst de 12V aansluiting staan.

Zit er standaard in de GP al een sigaretten aansteker / 12V aansluiting of is deze niet aanwezig en moet deze dus apart besteld worden.

Ik ben nl. van plan een navigatie systeem er in te kopen, echter hiervoor heb je natuurlijk wel 12V stroom voor nodig... of heb ik het compleet mis ?
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Ging dit niet om een 12V aansluiting in de kofferbak??

Wat is trouwens het praktische nut hiervan? Iemand ervaring mee?
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

Klopt ja... Heb net de dealer gevraagd en het is inderdaad een extra aansluiting achterin.. Er zit ook een 12V sigaretten aansteker in, maar had deze zelf niet gezien omdat ze ivm diefstal de aansteker er uit hadden gehaald...

Maar heb hem toch nog maar extra besteld, zo'n aansluiting in de kofferbak is best handig :)
Bob.
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 23:28
Locatie: Den Haag

Bericht door Bob. »

Op de Fiat-site heb ik een GP samengesteld, mét Parkeersensoren. Als ik die optie aanvink, heeft hij 12V aansluiting nodig. Dan heeft hij het daar dus ook voor nodig. :wink:
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Hey dan heb ik die 12v aansluiting dus niet nodig.. Ik kan namelijk rijden! Hehe! :D
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

oh wat gemeen! Wacht maar tot je een keer hier bij ons op het bedrijfsterrein parkeert, waar ze van die lage betonnen driehoeken plaatsen aan de voor en achterkant van parkeerplaatsen. Zodat je niet op de stoep parkeert is het officiele idee. Om de kas van schadebedrijven te spekken is mijn idee! :x Je hebt nl geen enkel zicht op waar die dingen staan. Als je met je banden tegen de stoep aanzit is het te laat!! Grrrrrr
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Haha nee ik begrijp het hoor en als ik extra geld zou hebben zou ik eerst nog een paar andere dingen doen en dan ook de parkeersensoren nemen, want het is natuurlijk wel erg makkelijk.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

overigens heb je tegenwoordig ook ONZICHTBARE parkeersensoren. Dat zijn van die stripjes aan de binnenkant van je bumper. Dan krijg je niet van die lelijke dopjes op je bumper.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Kijk dat is nou nog eens mooi, vind die dopjes in de auto namelijk zonde van je auto. Maar dat is wel een hele goede oplossing. Dan zou het wel aantrekkelijk worden.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

De firma OSB BV kan ze leveren: http://www.osb-bv.nl/
Inmiddels hebben wij dit systeem niet meer in ons leveringsprogramma, maar het systeem is nog wel te bestellen voor ?. 149,00 excl.btw.

Er zijn inmiddels wat alternatieven leverbaar, maar dan moet er wel geboord worden in de achterbumper!
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Ziet er goed uit! Even informatie aanvragen!
Plaats reactie