Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door RobbieT »

De raamplakker voor een TomTom 750 Live gewoon bij TomTom in ieder geval voor dat bedrag.

Blijkbaar is de keuze die je hebt, een TomTom 750 Live met de Live services, of een TomTom Blue&Me met alle geïntegreerde Fiat mogelijkheden.
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
Adema
Nuovo Arrivato
Berichten: 71
Lid geworden op: ma sep 13, 2010 20:02
Locatie: Sneek

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Adema »

Kun je niet een losse houder voor de punto evo krijgen zodat je er zelf een Live 750 in kan plaatsen?
Punto Evo MultiJet 85 Progressive Black 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook, parkeersensoren en reservewiel en bijverwarming
Richard66
Nuovo Arrivato
Berichten: 69
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 16:51

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Richard66 »

Via de volgende webshop wordt de houder aangeboden.

Prijs totaal €66,90 inclussief verzending mogelijk dat de dealer ook kan leveren.

http://www.partsuno.de/index.php?route= ... ct_id=3471

Fiat Artikelnummer 0071805795

Ik twijfel nog steeds wat ik zal doen ik nijg echter om toch voor de losse onderdelen te gaan.
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Xander »

RobbieT schreef: Voor mij is ook een bezwaar dat ik die Fiat TomTom niet in een andere auto kan gebruiken.
Even uit nieuwsgierigheid, maar waarom zou dat niet kunnen?

Ik zou verwachten dat het ding als normale tomtom te gebruiken is als je een passende houder en voeding erbij koopt. Ok, je mist wat extra specifieke Blue&Me functies, maar de basisdingetjes zullen toch wel werken?
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Xander »

Richard66 schreef:Via de volgende webshop wordt de houder aangeboden.

Prijs totaal €66,90 inclussief verzending mogelijk dat de dealer ook kan leveren.

http://www.partsuno.de/index.php?route= ... ct_id=3471

Fiat Artikelnummer 0071805795

Ik twijfel nog steeds wat ik zal doen ik nijg echter om toch voor de losse onderdelen te gaan.
Tuynder.nl kent het onderdeel als je zoekt op artikelcode en de eerste 2 nulletjes weglaat. Je zou daar eens een prijsaanvraag kunnen doen.
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door RobbieT »

Xander schreef: Even uit nieuwsgierigheid, maar waarom zou dat niet kunnen?

Ik zou verwachten dat het ding als normale tomtom te gebruiken is als je een passende houder en voeding erbij koopt. Ok, je mist wat extra specifieke Blue&Me functies, maar de basisdingetjes zullen toch wel werken?
Dat was voor het antwoord van Richard66, tot het antwoord van Richard had ik er geen idee van dat een TomTom 750 Live houder ook zou kunnen werken.
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
Coen
Nuovo Arrivato
Berichten: 152
Lid geworden op: di jul 13, 2010 20:22

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Coen »

Nu begin ik ook te twijfelen tussen de Bue&Me TomTom en een 950... Wat is nu concreet het grootste voordeel/nadeel? Heeft de Fiat TomTom nou echt voordelen?
Afbeelding Afbeelding
Richard66
Nuovo Arrivato
Berichten: 69
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 16:51

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Richard66 »

Volgens mij niet echt.

De TomTom 750 Live kan je ook met je stem besturen.

Wat je mist is Eco drive niet interessant voor mij en bediening op het stuur.
Coen
Nuovo Arrivato
Berichten: 152
Lid geworden op: di jul 13, 2010 20:22

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Coen »

Wat kun je precies allemaal bedienen op het stuur? Werkt het heel handig?
Afbeelding Afbeelding
elvinvaders
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 16:48
Locatie: Hulst, Nederland

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door elvinvaders »

ik heb op het moment tomtom mobile op mijn smartphone dus vandaar dat ik gekozen heb voor de tomtom 740 van fiat. Groter scherm, spraakbediening, rijbaanindicatie, flitscontroles aangegeven, geen kabels, alleen maar voordelen wat mij betreft !

Kan me voorstellen als je al een dure navigatie hebt het minder interessant is.
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door RobbieT »

Ik heb TomTom een mail gestuurd met de vraag of een Blue&Me TomTom in een houder van een TomTom 750 Live past.
Hier het antwoord:

"Aangezien de Blue and Me eigenlijk een GO750 non LIVE is zou u deze inderdaad gewoon in een andere auto kunnen gebruiken met de active dock van de GO750 LIVE."
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
elvinvaders
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 16:48
Locatie: Hulst, Nederland

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door elvinvaders »

RobbieT schreef:Ik heb TomTom een mail gestuurd met de vraag of een Blue&Me TomTom in een houder van een TomTom 750 Live past.
Hier het antwoord:

"Aangezien de Blue and Me eigenlijk een GO750 non LIVE is zou u deze inderdaad gewoon in een andere auto kunnen gebruiken met de active dock van de GO750 LIVE."
ow ok het is dus blijkbaar een go 750, wat is het verschil, enkel nieuwere kaarten zeker?
Richard66
Nuovo Arrivato
Berichten: 69
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 16:51

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Richard66 »

elvinvaders schreef:
RobbieT schreef:Ik heb TomTom een mail gestuurd met de vraag of een Blue&Me TomTom in een houder van een TomTom 750 Live past.
Hier het antwoord:

"Aangezien de Blue and Me eigenlijk een GO750 non LIVE is zou u deze inderdaad gewoon in een andere auto kunnen gebruiken met de active dock van de GO750 LIVE."
ow ok het is dus blijkbaar een go 750, wat is het verschil, enkel nieuwere kaarten zeker?
En live dus HD trafic en realtime flitsmeldingen etc.
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door RobbieT »

TomTom 750 Live:

+ gprs modem voor Live services en dus mogelijkheid Live services.
- Blue&Me integratie (Eco, stuurwielbediening, etc)

Blue&Me TomTom
- gprs modem en Live services
+ Blue&Me integratie

De ultieme zou dus zijn een TomTom 750 Live waar de Blue&Me integratie in het besturingssysteem is in te prutsen.
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
elvinvaders
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 16:48
Locatie: Hulst, Nederland

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door elvinvaders »

RobbieT schreef:TomTom 750 Live:

+ gprs modem voor Live services en dus mogelijkheid Live services.
- Blue&Me integratie (Eco, stuurwielbediening, etc)

Blue&Me TomTom
- gprs modem en Live services
+ Blue&Me integratie

De ultieme zou dus zijn een TomTom 750 Live waar de Blue&Me integratie in het besturingssysteem is in te prutsen.
dat live services vind ik niet heel erg om te missen, kost je bij tomtom geloof ik ook 9,95 per maand, alleen handig als je dagelijks in de file staat lijkt me
Plaats reactie