abarth stoelen

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: abarth stoelen

Bericht door Xander »

LOL... Ja nu gaat dat argument inderdaad niet meer op. ;)

Jij hebt het straks wel goedkoper voor elkaar denk ik?
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: abarth stoelen

Bericht door evotaxfree »

Xander schreef:LOL... Ja nu gaat dat argument inderdaad niet meer op. ;)

Jij hebt het straks wel goedkoper voor elkaar denk ik?

zolang het afdekplaatje en de schakelaars geen 125 euro kosten ben ik inderdaad goedkoper uit.
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: abarth stoelen

Bericht door evotaxfree »

Sunrise schreef:
evotaxfree schreef:morgen hoor ik wat een zitting-onderstel kost. de door jou genoemde 800 euro zal voornamelijk bestaan uit arbeidsloon. wanneer je een beetje handig bent zou je zelf dit onderstel kunnen omwisselen.
:oops: ...weet het, is ook nog een to-do voor aankomend jaar. Benieuwd naar de prijs .)
slecht nieuws,de in hoogte verstelbare zitting kost 453 euro...............ex btw.
ben ik toch blij met het slooponderstel,kost me inclusief overlassen van het beugeltje 35 eurootjes.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: abarth stoelen

Bericht door Sunrise »

evotaxfree schreef:
Sunrise schreef:
evotaxfree schreef:morgen hoor ik wat een zitting-onderstel kost. de door jou genoemde 800 euro zal voornamelijk bestaan uit arbeidsloon. wanneer je een beetje handig bent zou je zelf dit onderstel kunnen omwisselen.
:oops: ...weet het, is ook nog een to-do voor aankomend jaar. Benieuwd naar de prijs .)
slecht nieuws,de in hoogte verstelbare zitting kost 453 euro...............ex btw.
ben ik toch blij met het slooponderstel,kost me inclusief overlassen van het beugeltje 35 eurootjes.
:shock: benieuwd waar dan. Dit is namelijk een prijsopgave van Tuynder:

"Het onderstel voor de rechterstoel (engelse uitvoering!!) met hoogteverstelling kost 674,72 euro.
Levertijd ongeveer 3 dagen. Alle vermelde prijzen zijn per stuk exclusief BTW en eventuele verzendkosten van NIEUWE, ORIGINELE onderdelen".
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: abarth stoelen

Bericht door Xander »

En als je zo'n vraag voorlegt aan een Engelse onderdelenleverancier? Misschien dat het hier duurder is omdat Tuynder het ook via een omweg moet bestellen?

Hier heb je alvast één adres...
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: abarth stoelen

Bericht door Sunrise »

.) .) zal morgen m'n Van Dale Engelse woordenboeken er eens bijpakken -]
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: abarth stoelen

Bericht door evotaxfree »

Sunrise schreef:
evotaxfree schreef:
Sunrise schreef:
evotaxfree schreef:morgen hoor ik wat een zitting-onderstel kost. de door jou genoemde 800 euro zal voornamelijk bestaan uit arbeidsloon. wanneer je een beetje handig bent zou je zelf dit onderstel kunnen omwisselen.
:oops: ...weet het, is ook nog een to-do voor aankomend jaar. Benieuwd naar de prijs .)
slecht nieuws,de in hoogte verstelbare zitting kost 453 euro...............ex btw.
ben ik toch blij met het slooponderstel,kost me inclusief overlassen van het beugeltje 35 eurootjes.
:shock: benieuwd waar dan. Dit is namelijk een prijsopgave van Tuynder:

"Het onderstel voor de rechterstoel (engelse uitvoering!!) met hoogteverstelling kost 674,72 euro.
Levertijd ongeveer 3 dagen. Alle vermelde prijzen zijn per stuk exclusief BTW en eventuele verzendkosten van NIEUWE, ORIGINELE onderdelen".

mijn prijsopgaaf is van wim prins (abarth dealer).
moet er wel bij vermelden dat ik niet gevraagd heb om een uk uitvoering.
zou dat echt zoveel verschil maken?
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: abarth stoelen

Bericht door Sunrise »

evotaxfree schreef:mijn prijsopgaaf is van wim prins (abarth dealer).
moet er wel bij vermelden dat ik niet gevraagd heb om een uk uitvoering. zou dat echt zoveel verschil maken?
:cry: ...ben bang van wel. Abarth tuner Frans van den Dungen kwam met een vergelijkbare prijs terug :cry: .

Heb echter het advies van Xander opgevold, zit nu dus te wachten op een prijsopgave uit Engeland -] . Benieuwd hoeveel ponden het daar kost :oops:
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: abarth stoelen

Bericht door evotaxfree »

heb gisteren de stoelverwarmingset binnengekregen.
gisteravond een begin gemaakt en vanochtend de klus afgemaakt.
tevens het nieuwe onderstel gemonteerd,heb nu dus beide stoelen met hoogteverstelling :-]
hierbij wat pixels van de inbouw:

Afbeelding.
Afbeelding.
Afbeelding.
Afbeelding
Afbeelding.

alles werkt perfect.
de mat in de leuning zit tot halverwege de rode stiksels,de mat in de zitting loopt tot de opstaande rand met gaatjesmotief.
nu nog wachten op het afdekkapje voor onder de middenarmsteun met de originele schakelaars zodat alles net als origineel aangesloten kan worden.
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: abarth stoelen

Bericht door Xander »

Dat ziet er goed uit!

Heb je die sensor in de zitting van de passagiersstoel ook al voor elkaar?
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: abarth stoelen

Bericht door evotaxfree »

Xander schreef:Dat ziet er goed uit!

Heb je die sensor in de zitting van de passagiersstoel ook al voor elkaar?
ja,de zitting van de passagiers-stoel zit nu op de bestuurders-stoel en andersom.
Gebruikersavatar
RML
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: zo nov 21, 2010 22:36
Locatie: Velserbroek

Re: abarth stoelen

Bericht door RML »

Misschien een rare vraag maar heb je de achterbank ook erbij gekregen?
Heb eigenlijk al spijt dat ik geen leer heb genomen bij de bestelling... Vandaar achteraf plaatsen. En is het zoveel duurder als je het via importeur besteld?
P-Evo, C&B, Dyn+,15" 208 & 17" Abarth Y , ambient, Interscope, Zwarte "snor", racegrill, spoiler, geschoonde kofferklep, M-tec verlichting, sonniboy
Afbeelding
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: abarth stoelen

Bericht door RaydeJee »

Kunstig, en hele dikke zetels zo. 8)
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: abarth stoelen

Bericht door evotaxfree »

RML schreef:Misschien een rare vraag maar heb je de achterbank ook erbij gekregen?
Heb eigenlijk al spijt dat ik geen leer heb genomen bij de bestelling... Vandaar achteraf plaatsen. En is het zoveel duurder als je het via importeur besteld?
hoi,
had ook spijt van de "vergeten opties",zoveel zelfs dat ik de 1e evo weer verkocht heb en een nieuwe heb besteld.

ik heb alleen de abarth voorstoelen,past als het goed is prima bij de rest van de standaard leren bekleding.

achteraf inbouw van leer is altijd mogelijk.
reken op 1000-1500 eur,afhankelijk van je wensen.
voordeel van het leer af fabriek is dat je meteen i.p.v. de standaard stoelen ook de sportstoelen krijgt.
die zitten beter en het lijkt ook mooier.
het originele leer achteraf bestellen en inbouwen is geen doen,reken dan maar op +5000 euro.
Gebruikersavatar
RML
Nuovo Arrivato
Berichten: 197
Lid geworden op: zo nov 21, 2010 22:36
Locatie: Velserbroek

Re: abarth stoelen

Bericht door RML »

De prijs voor leer bij bestelling is 900 euro. Ik wil weten wat het kost om de zetels van abarth evo te plaatsen, dus ook met lederen achterbank heb namelijk nu stof.

Groeten.
P-Evo, C&B, Dyn+,15" 208 & 17" Abarth Y , ambient, Interscope, Zwarte "snor", racegrill, spoiler, geschoonde kofferklep, M-tec verlichting, sonniboy
Afbeelding
Plaats reactie