Ik kan me hier goed bij vinden waarom,
Climate control is tevens veel gecomPliceerder en storingsgevoeliger.
Als je andere wensen hebt, neem je liever die.
Multijet display
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 111
- Lid geworden op: do okt 14, 2010 12:50
Re: Multijet display
andere vraag heb:
een paar dagen de MJET te leen gehad. Nu is het onder nul graden geweest en het viel me op dat het display van de radio en het dashboard vaag opbouwd. De pixels van de letters hebben echt tijd nodig om op te lichten. zeker als je een mp3 op hebt staan en de titel van het nummer scrolled over het scherm... je ziet hem moete hebben met opbouwen van de karakters.
herkenbaar of is dat iets van de kou?
een paar dagen de MJET te leen gehad. Nu is het onder nul graden geweest en het viel me op dat het display van de radio en het dashboard vaag opbouwd. De pixels van de letters hebben echt tijd nodig om op te lichten. zeker als je een mp3 op hebt staan en de titel van het nummer scrolled over het scherm... je ziet hem moete hebben met opbouwen van de karakters.
herkenbaar of is dat iets van de kou?
- Sunrise
- Dedito
- Berichten: 7609
- Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
- Locatie: Het mooie Brabantse Land
- Contacteer:
Re: Multijet display
-] zekers wel, italiaanse pixels kunnen niet zo goed tegen deze kou & hebben even tijd nodig om "wakker" te worden ~]evoray schreef:Nu is het onder nul graden geweest en het viel me op dat het display van de radio en het dashboard vaag opbouwd. De pixels van de letters hebben echt tijd nodig om op te lichten. zeker als je een mp3 op hebt staan en de titel van het nummer scrolled over het scherm... je ziet hem moete hebben met opbouwen van de karakters. Herkenbaar of is dat iets van de kou?
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Re: Multijet display
Komt door de kristallen in het Display. Daar hebben meer auto's last van met deze temperaturen.
Op deze foto kun je het zien dat de overgang niet vlekkeloos gaat.
Als het wat aangenamer is in de GP / EVO is het probleem verholpen
Hier is de overgang van "wegdek" naar "bevroren"
Op deze foto kun je het zien dat de overgang niet vlekkeloos gaat.
Als het wat aangenamer is in de GP / EVO is het probleem verholpen
Hier is de overgang van "wegdek" naar "bevroren"
Re: Multijet display
tonyvandenbroek schreef:Komt door de kristallen in het Display. Daar hebben meer auto's last van met deze temperaturen.
Op deze foto kun je het zien dat de overgang niet vlekkeloos gaat.
Als het wat aangenamer is in de GP / EVO is het probleem verholpen
Hahaha ALS is inderdaad een hele juiste woordkeuze
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Re: Multijet display
Daarom....gelukkig in mijn GP geen last van, maar mijn Pa klaagde ook al met zijn GP 1.3 actual. Ook had hij last van een wazig schermpje. Ik uitgelegd en inderdaar, ALS het warmer is waren de problemen verholpen. Ik zei nog tegen hem, lees wat meer op het forum!DaDragon schreef:tonyvandenbroek schreef:Komt door de kristallen in het Display. Daar hebben meer auto's last van met deze temperaturen.
Op deze foto kun je het zien dat de overgang niet vlekkeloos gaat.
Als het wat aangenamer is in de GP / EVO is het probleem verholpen
Hahaha ALS is inderdaad een hele juiste woordkeuze