BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Gebruikersavatar
Roderick
Membre D'Oro
Berichten: 1074
Lid geworden op: za jan 13, 2007 21:42
Locatie: Aalsmeerderbrug, onder de rook van Schiphol
Contacteer:

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door Roderick »

Bennink schreef:Misschien dat het zichtbare versienummer specifiek voor 5.5 is, of alleen voor de Evo.
Omdat het een ander systeem is bij de EVO (zoals ADRIE al zei), is het mogelijk ook niet een versie 5.5..

Maargoed, ik vind het maar weer jammer.... nieuwe features of wat dan ook, dat vind ik maar al te leuk :) BUMMER!
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door Bennink »

Cool, ik kan inderdaad het versienummer bekijken, maar weet niet precies wat de versienummers betekenen:

s0rYCsxw7QQ

Code: Selecteer alles

App. ID     USB. BMF
Image ID    C274P
Device ID   0FF6D2
Hoe zie ik nou welke versie ik heb :roll:
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
E-Vix
Nuovo Arrivato
Berichten: 80
Lid geworden op: ma jun 20, 2011 14:20

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door E-Vix »

Hmmm... Ik dacht dat ik ergens in een menu een keer letterlijk tegen was gekomen dat er bij mij 5.5 op stond, maar ik kan het nu ook niet meer terug vinden.

Ik heb zojuist de update geprobeerd, maar ik krijg ook de "config.fout" melding.
Bij wat zoekwerk met Google kwam ik tegen dat dit zou betekenen dat je niet 5.5 op je huidige Blue&Me zou hebben staan. Dat is vreemd aangezien ik een Evo heb van halverwege 2011 welke standaard al werkte met mijn iPhone. Dan zou er 5.5 op horen te staan.
Ik heb al gelezen dat er een aantal mensen zijn waar het wel is gelukt, en een aantal mensen waar het ook niet is gelukt. Bij degenen bij wie het wel gelukt was leek het systeem ook sneller te reageren.
Ik ga kijken of ik van de week misschien even contact op kan nemen met mijn fiat dealer. Misschien dat zij een tip hebben. Ik heb wel interesse in de 5.6 update aangezien hij de iPhone probleempjes op zou moeten lossen.
Gebruikersavatar
Razz20
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: wo nov 02, 2011 23:13

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door Razz20 »

Waar kan je die update vinden ?

Of de officiële fiat site staat nog steeds 5.5
Fiat Punto 1.4 T-jet exotica red. 2007 blue&me
___________________________________________
Gebruikersavatar
Razz20
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: wo nov 02, 2011 23:13

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door Razz20 »

Heb hem al gevonden op de officiële site van blue en me.

Voor diegene die niet willen zoeken :
http://www.blueandme.net/blueandme/inde ... /download/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Punto 1.4 T-jet exotica red. 2007 blue&me
___________________________________________
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door tonyvandenbroek »

en nog steeds niets over Blue enMe NAV. Ik denk dat ik blijf zitten met de kaarten van 2009. Jammer maar met de komst van blue en me TomTom, zal ik wel naast de pot pissen met nieuwe updates :roll:
Verder heb ik over het Blue en Me systeem geen klagen. Jammer dat de NAV achterblijft!
Afbeelding
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door Ivo Herijgers »

Ik blijf er nu ook nog van af, aangezien het Car Menu op de TomTom ook al niet meer werkt .... :? Bovendien werkt mijn Iphone 4 prima, zij het met ietwat vertraging. Muziek kan probleemloos afgespeeld worden..
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door tonyvandenbroek »

@Ivo, muziek van je Iphone, is dat dan als Ipod functie, of als streaming via de 3G (internet), of beide?
Afbeelding
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door Ivo Herijgers »

Tony, ik gebruik alleen de muziek die op de telefoon staat. Streaming heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Wat gebruik jij om te streamen dan?
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
Gebruikersavatar
OlafH
Junior Stato
Berichten: 423
Lid geworden op: wo aug 24, 2011 22:57
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door OlafH »

Had geen locatiebepaling meer op mijn tomtom, gisteren update gedaan en nu weer prima.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door tonyvandenbroek »

Ivo Herijgers schreef:Tony, ik gebruik alleen de muziek die op de telefoon staat. Streaming heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Wat gebruik jij om te streamen dan?

Spotify :mrgreen: Deze zou ik graag willen streamen. Met de Parrot lukt het wel namelijk (Mki9100)
Afbeelding
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door Ivo Herijgers »

Die app heb ik er vorige week pas opgezet, maar nog weinig mee gedaan! Zou wel mooi zijn als dat werkt ja!
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
noname87
Junior Stato
Berichten: 369
Lid geworden op: do jul 03, 2008 11:09

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door noname87 »

Waar kan ik de nieuwste update vinden? Mijn USB werkt niet meer en ik hoop dat het daar aan ligt. De website blueandme.net blijft een wit scherm geven, dus daar heb ik ook niet veel hoop op gevestigd...
EaGler
Junior Stato
Berichten: 208
Lid geworden op: zo okt 25, 2009 17:13
Locatie: Bennekom

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door EaGler »

Heeft iemand ook sinds de laatste update dat het afspelen van Seamless (in elkaar overlopende tracks), met een korte pauze ertussen gaat. Dus als hij springt naar het volgende nummer, dat het even 1 tel stil is. Volgens mij had ik voordat ik update dit probleem niet. Toen speelde alles netjes achter mekaar vloeiend door, zonder pauzes ertussen.
robzie
Nuovo Arrivato
Berichten: 65
Lid geworden op: wo jan 05, 2011 11:41
Locatie: Thuis in Limboland

Re: BLUE & ME UPDATE-SITE !!

Bericht door robzie »

Graag even jullie deskundige mening, want ondanks diverse malen dit topic doorgelezen te hebben, kom ik er niet helemaal uit.
Ik heb een Evo uit juli 2011, wordt dus binnenkort 2 jaar.
Nou heb ik een heel vervelende vertraging in mijn telefoongesprekkten en soms ook heel slechte verbinding, kan dit geupdate worden?
Verhelpt dit het probleem? Kan ik dat zelf, of liever naar de dealer
De spraakbesturing vind ik van ondergeschikt belang, werkte bij mijn vorige GP en Stilo Abarth ook al niet.

Kortom is er iets te doen aan de mindere telefoonverbinding en hoe doe ik dat dan?
Skoda Octavia 1.2 TSi 2014...geen Fiat meer effe?
Plaats reactie