Bagareruimte lxbxh?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
matthijs
Nuovo Arrivato
Berichten: 180
Lid geworden op: wo jun 30, 2010 16:01

Bagareruimte lxbxh?

Bericht door matthijs »

Leuk, hoor - die bagageruimte aanduidingen in liters. .. maar hoe weet ik nu of kastje x in de breedte/hoogte/diepte in de auto past?

Weet iemand toevallig wat je kwijt kan in de Evo wanneer de bank is neergeklapt (voordat ik voor nix alles neer klap en met een rolmaat in de weer ga)
Ik HAD een Evo 5D / 1.3d Mjet 85 / Ugrnd Grey / Leer int / Dyn+ / Cool&Blue / en zo .. (Foto's hier)
DaDragon

Re: Bagareruimte lxbxh?

Bericht door DaDragon »

matthijs schreef:Leuk, hoor - die bagageruimte aanduidingen in liters. .. maar hoe weet ik nu of kastje x in de breedte/hoogte/diepte in de auto past?

Weet iemand toevallig wat je kwijt kan in de Evo wanneer de bank is neergeklapt (voordat ik voor nix alles neer klap en met een rolmaat in de weer ga)
gewoon rolmaat pakken :D
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: Bagareruimte lxbxh?

Bericht door buxol »

Dan lijkt me het ook belangrijk wat de afmetingen van de klep zijn.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Bagareruimte lxbxh?

Bericht door Sunrise »

buxol schreef:Dan lijkt me het ook belangrijk wat de afmetingen van de klep zijn.
:lol: :lol: idd., je kunt misschien wel een grote kast in je Evo kwijt, maarruh als'tie nie door je klepopening past heb je er nog niks aan -]
willumpie
Junior Stato
Berichten: 475
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Bagareruimte lxbxh?

Bericht door willumpie »

Gewoon kastje uit elkaar halen, dan past het wel.......Afbeelding
-]
Mike20
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: za aug 21, 2010 8:55

Re: Bagareruimte lxbxh?

Bericht door Mike20 »

matthijs schreef:Leuk, hoor - die bagageruimte aanduidingen in liters. .. maar hoe weet ik nu of kastje x in de breedte/hoogte/diepte in de auto past?

Weet iemand toevallig wat je kwijt kan in de Evo wanneer de bank is neergeklapt (voordat ik voor nix alles neer klap en met een rolmaat in de weer ga)
Nieuw kastje bij Ikea, dan is ie nog 'compact' als je 'm koopt + de maten van de doos staan op de website! :lol:
5D Dynamic, easylisteningwhite, dynamic+Cool&blue pakket, ESP, Hillholder, TomTom, elect. portierruiten achter, leder stuur, 2e sleutel+afst.bed., trekhaak, parksensoren, interscope, middenarmsteun, 12V kofferbak, electr. lendenverst.
Plaats reactie