evo besteld

Plaats reactie
jantje
Nuovo Arrivato
Berichten: 30
Lid geworden op: vr dec 24, 2010 16:09

evo besteld

Bericht door jantje »

beste fiat rijders .

als ik dit allemaal lees op het forum , weet ik nog niet of ik wel de goede beslissing heb genomen , om voor het eerst van mijn [53 ] jarig leven een nieuwe FIAT punto evo 1.3 multijet 85 te kopen .
ik heb in die 35 jaar een kever , golf gti , ford sherra , opel kadett , opel kadett , mitsubishi space star [ laatste ] waar ik bij allemaal bijzonder weinig kosten aan hebt gehad .
24 februari is de aflevering en hoop dat ik meer plezier en minder mankemanten er mee heb zoals ik hier lees , want hier krijg ik een rare smaak van in mijn mond.
er moet toch iemand zijn om mij te overtuigen dat ik het volkomen mis heb , of niet soms


groet jantje
DaDragon

Re: evo besteld

Bericht door DaDragon »

jantje schreef:beste fiat rijders .

als ik dit allemaal lees op het forum , weet ik nog niet of ik wel de goede beslissing heb genomen , om voor het eerst van mijn [53 ] jarig leven een nieuwe FIAT punto evo 1.3 multijet 85 te kopen .
ik heb in die 35 jaar een kever , golf gti , ford sherra , opel kadett , opel kadett , mitsubishi space star [ laatste ] waar ik bij allemaal bijzonder weinig kosten aan hebt gehad .
24 februari is de aflevering en hoop dat ik meer plezier en minder mankemanten er mee heb zoals ik hier lees , want hier krijg ik een rare smaak van in mijn mond.
er moet toch iemand zijn om mij te overtuigen dat ik het volkomen mis heb , of niet soms


groet jantje
Welkom.
Je ziet hier natuurlijk alleen maar de vervelende en nare dingen.
Maar vergeet niet dat er duizenden verkocht zijn.. daarvan hoor je dus niets.
Elk merk heeft wel een paar procent aan kleine dingen die mis kunnen gaan.
Gebruikersavatar
alfawiel
Membre D'Oro
Berichten: 1369
Lid geworden op: do sep 30, 2010 19:47
Locatie: Budel Dorplein

Re: evo besteld

Bericht door alfawiel »

Jantje welkom.
En .. maak je niet ongerust, het zijn de uitzonderingen die je hier leest.
Bovendien moet je er ook aan denken dat het echte liefhebbers zijn, dus op elke slak zout leggen.
Zelf ben ik door dit forum ook zo'n fanatiekeling geworden.
AfbeeldingPunto Evo MJ85 (100 PK) (Grigio Impeccabile)Chemical Grey, Dynamic plus + Cool&Blue pakket, middenarmsteun,
interieur bordeauxrood , 208 velgen
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: evo besteld

Bericht door RobbieT »

Hier een duurtest van Autobild met de oude Multijet erin:

http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 38823.html

Toont toch aan dat het wel goed zit.
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: evo besteld

Bericht door Sunrise »

~~ welkom en idd. lees je hier voornamelijk "kleine" ergernissen & problemen omdat heir de kennis voorhanden is om dat op te lossen.

Iedere auto heeft "kleine" tekortkomingen waarmee je kunt leven, behalve als je een autofanaat bent. Dan moet het 110% in orde zijn -]
Frank1986
Junior Stato
Berichten: 261
Lid geworden op: za jan 01, 2011 14:31
Locatie: Sappemeer(groningen)

Re: evo besteld

Bericht door Frank1986 »

Welkom:) Ik heb geen problemen mijn evo heeft nu 1500 km;) Hij is alleen wat royaal in het verbruik..
relakxz
Berichten: 4
Lid geworden op: za mei 22, 2010 22:07

Re: evo besteld

Bericht door relakxz »

Ik heb mijn Evo 1.3 Mjet sinds juli 2010. Nu ongeveer 15000 km gereden zonder enig mankement. Ben enorm in mijn sas met mijn auto, hij rijdt prettig en het verbruik vind ik meer dan prima (1 op 21 gemiddeld met dit koude weer).

Heel veel succes met je P'evo, geniet van het Italiaanse temperament.

Groeten,
Simon
Gebruikersavatar
Mac
Nuovo Arrivato
Berichten: 102
Lid geworden op: di nov 07, 2006 18:28
Locatie: Teylingen

Re: evo besteld

Bericht door Mac »

Mijn 6e Fiat/8e Italiaan (ook een EVO) staat in bestelling en rij gemiddeld 30000 prive-kilometers per jaar.
Ik rij dus al sinds 1988 Italiaans (LANCIA), en sinds 1995 (nieuwe) FIAT's = 15jaar x 30000km = 450.000 km met nagenoeg geen mankementen.

Met mijn Lancia Delta en Dedra was het een ander verhaal; veel electronische problemen.
Dus maak je geen zorgen zou ik zeggen.

Jij ook succes met wachten!
en veel rij-genot 'straks'.........

grz Mac :D
Fiat Punto EVO 1.3 Multijet 16v Dynamic 85/Blu Suggestivo/15" 208-velg/e.m.
vh. GP Sportsound Plus Starjet 1.4 16v/Jungle Grey/Denim Blue/16" 18-spaaks/Skydome/e.m. & FIAT Sedici
jantje
Nuovo Arrivato
Berichten: 30
Lid geworden op: vr dec 24, 2010 16:09

Re: evo besteld

Bericht door jantje »

het is zo ver , mijn nieuwe evo op gehaald supper blij natuurlijk maar twee krasjes op het dak en een kras op mij raam
hoop nu dat het goed wordt opgelost en er stond al 34 km op de teller
groet jantje
willumpie
Junior Stato
Berichten: 475
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
Locatie: Hellevoetsluis

Re: evo besteld

Bericht door willumpie »

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.. ~~
zwollywood
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: za nov 20, 2010 18:05

Re: evo besteld

Bericht door zwollywood »

Ben er ook mee eens dat je hier alleen maar problemen leest en niks van mensen die tevreden zijn. Toch zijn er mankementen die wel bijna op iedere Evo voorkomt.

Vocht in de achterlichten
Verbruik iets aan de hoge kant
Een bepaalde sensor die het begeeft bij +- 15.000 KM

Maar met name vocht in de achterlicht units kan schijnbaar niet opgelost worden.
Plaats reactie