Biermans Berg en Terblijt

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
jotar
Berichten: 5
Lid geworden op: za okt 23, 2010 20:51
Locatie: hier

Biermans Berg en Terblijt

Bericht door jotar »

Auto Biermans Berg en Terblijt.
ik geef deze 'n 8.
Verkoopafd. prima informatie en nemen de tijd voor je, zeker niet opdringerig.
Werkplaats: vriendelijk en zeer kundig.
Receptie: luisteren en reageren daar waar nodig.

Jotar :D
Punto Evo 1.3 mtj
nog steeds 'n blijde Evorijder
Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Re: Biermans Berg en Terblijt

Bericht door Luud »

Klopt Jotar,
ben al jaren trouwe klant bij Biermans en ken ze niet anders. :D
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
Gebruikersavatar
vinnie1985
Junior Stato
Berichten: 219
Lid geworden op: di okt 09, 2007 15:07
Locatie: Eijsden

Re: Biermans Berg en Terblijt

Bericht door vinnie1985 »

biermans ( maastricht )is ook mijn dealer al bijna 4 jaar heb ook helemaal nix te klagen bij Biermans
Verlaagde GP 1.4 16v Starjet Racing Metalic blauw 3 deurs
Gebruikersavatar
BartCCC
Sponsors
Berichten: 742
Lid geworden op: di sep 28, 2010 21:35
Locatie: Valkenburg aan de Geul
Contacteer:

Re: Biermans Berg en Terblijt

Bericht door BartCCC »

Mmmm......persoonlijk ben ik er één keer binnen geweest, maar ik had niet zo'n lekker gevoel bij Biermans. Ter orientatie en om de beste inruilwaarde te pakken te krijgen ben ik op een ochtend, na telefonisch afspraken te hebben gemaakt, alle vier de dealers hier in de buurt langs gereden. Bij Biermans werd ik gewoon goed te woord gestaan, maar de verkoper deed dat op een manier alsof ik net uit het ei kwam, tikje te arrogant en naderhand bleek ook nog eens dat hij er volledig naast zat met wat hij aan het vertellen was. Maar goed, het was een maandagochtend dus dat kan gebeuren. Maar mij stuitte vooral de ontzettend lage inruilwaarde tegen de borst die volgens hem volledig gerechtvaardigd was en ik me ook geen illusies mocht maken dat ik er ergens anders een cent meer voor kreeg. Mja, dat kan best zo zijn, maar naar een klant toe verpak je dat ietjes anders denk ik.

Ennieweej, doorgereden naar Maastricht wat blijkbaar naderhand ook onder de Biermans groep bleek te vallen. De verkoopleider daar liet merken dat de inruiler van dermate mooie kwaliteit was dat hij met de verkoper in Berg en Terblijt ging overleggen. Ik zou zeker terug gebeld worden aangezien het zo'n mooie auto was en er een betere prijs gemaakt kon worden. Nooit meer iets van gehoord. Dat vind ik zo lomp van bedrijven. Ook al zou de prijs niet veranderen, geen probleem, maar bel dan wel even en kom beloftes na.

Uiteindelijk bij Creusen en Coumans geweest waar ik + €2000,00 méér terug kreeg voor mijn auto + een gratis set winterwielen. Niet dat dat alles zegt, maar ik heb een hekel aan mensen / personen die te veel zeggen wat ze doen, maar niet doen wat ze zeggen.
- GPC Sponsor: Kijk snel op http://www.customcarcleaning.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.customcarcleaning.nl/webshop" onclick="window.open(this.href);return false; om je PUNTO te laten stralen!! -
- LIKE US on Facebook
Plaats reactie