Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Multijet

Plaats reactie
Jordi de Jong
Berichten: 4
Lid geworden op: do nov 25, 2010 19:14

Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Multijet

Bericht door Jordi de Jong »

Hallo,

Destijds heb ik mijn Evo gekocht zonder trekhaak en ben op zoek naar een fietsendrager die je op de achterklep moet monteren. (zo'n geval met spanbanden e.d.) Ik heb heel internet afgezocht en grote fabrikanten zoals Thule en Mont Blanc gemailed, maar helaas zonder resultaat. Ook de Halfords kon me niet verder helpen.

Is er iemand die toevallig al een fietsendrager op de achterklep heeft gemonteerd? Zo ja, laat dan aub een reactie achter met het merk/uitvoering e.o je eventueel aanpassingen moest uitvoeren om het "passend" te maken.

Alvast bedankt
Jordi
DaDragon

Re: Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Mult

Bericht door DaDragon »

http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... =60&t=6756

kijk hier maar eens. :D
Wellicht daarom verstandiger om een trekhaak te laten monteren.
Jordi de Jong
Berichten: 4
Lid geworden op: do nov 25, 2010 19:14

Re: Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Mult

Bericht door Jordi de Jong »

Heb via het hoofdkantoor van Thule begrepen dat de Thule ClipOn &
Thule ClipOn High beide zouden moeten passen. Na vraag of het mijn achterlichten niet zou blokkeren werd het stil...
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Mult

Bericht door Sunrise »

Jordi de Jong schreef:Na vraag of het mijn achterlichten niet zou blokkeren werd het stil...
:roll: ...dan zal het toch een trekhaak worden met een "gewone" fietsendrager...
Gebruikersavatar
de blauwe
Junior Stato
Berichten: 341
Lid geworden op: vr jan 14, 2011 15:45
Locatie: apeldoorn

Re: Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Mult

Bericht door de blauwe »

Voordat je iets koopt svp :) nog even wachten, aangezien ik met een mogelijke sponsor op dit gebied in onderhandeling ben....
punto evo 1.3 jtdm - 85 pk - crossover black dyn. en cool en blue

Vorige week mijn punto evo na 4 jaar trouwe dienst ingeruild voor een Volvo V50. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier aan zal beleven als ik heb gehad.
Jordi de Jong
Berichten: 4
Lid geworden op: do nov 25, 2010 19:14

Re: Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Mult

Bericht door Jordi de Jong »

de blauwe schreef:Voordat je iets koopt svp :) nog even wachten, aangezien ik met een mogelijke sponsor op dit gebied in onderhandeling ben....
Gezien de reactiesnelheid van Thule zal het ook zeker wel even duren...Als die sponsor van je een concrete oplossing heeft, dan hoor ik het uiteraard graag :-)
Gebruikersavatar
de blauwe
Junior Stato
Berichten: 341
Lid geworden op: vr jan 14, 2011 15:45
Locatie: apeldoorn

Re: Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Mult

Bericht door de blauwe »

Jordi de Jong schreef:
de blauwe schreef:Voordat je iets koopt svp :) nog even wachten, aangezien ik met een mogelijke sponsor op dit gebied in onderhandeling ben....
Gezien de reactiesnelheid van Thule zal het ook zeker wel even duren...Als die sponsor van je een concrete oplossing heeft, dan hoor ik het uiteraard graag :-)
Er zijn volgens mij al leden/sponsoren die (afneembaar of niet) trekhaken voor niet al te veel geld kunnen installeren....Vraag eens op wat dat kost....

Als je overigens contributie gaat betalen, wordt je VIP lid en maak je aanspraak op korting bij diverse sponsoren/leveranciers.... :wink:
punto evo 1.3 jtdm - 85 pk - crossover black dyn. en cool en blue

Vorige week mijn punto evo na 4 jaar trouwe dienst ingeruild voor een Volvo V50. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier aan zal beleven als ik heb gehad.
Jordi de Jong
Berichten: 4
Lid geworden op: do nov 25, 2010 19:14

Re: Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Mult

Bericht door Jordi de Jong »

Ik zal eens rondvragen, maar lid van AGOVV....? Nou nee... Ik hou het wel bij de lokale FCZ :-)
Gebruikersavatar
de blauwe
Junior Stato
Berichten: 341
Lid geworden op: vr jan 14, 2011 15:45
Locatie: apeldoorn

Re: Help: Fietsendrager voor Fiat Punto Evo 5 deurs 1.3 Mult

Bericht door de blauwe »

AGOVV doe maar niet :shock: :roll: :wink: , maar wel de Grande Punto Club kan ik aanraden..... :D Kost ook niet veel en krijg je echt wel veel voor terug....
punto evo 1.3 jtdm - 85 pk - crossover black dyn. en cool en blue

Vorige week mijn punto evo na 4 jaar trouwe dienst ingeruild voor een Volvo V50. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier aan zal beleven als ik heb gehad.
Plaats reactie