achteraf gemonteerde armsteun.

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
Frank1986
Junior Stato
Berichten: 261
Lid geworden op: za jan 01, 2011 14:31
Locatie: Sappemeer(groningen)

achteraf gemonteerde armsteun.

Bericht door Frank1986 »

Hallo,

Vandaag is er een armsteun gemonteerd in mijn evo, echter is deze van grijs leer terwijl ik grijze tof heb. Is dit normaal heeft iedereen hem van leer? Ik dacht dat die gewoon van stof zal zijn, net als de bekleding van de stoelen.

Gr, Frank
P-EVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: ma nov 23, 2009 21:00
Locatie: zevenaar

Re: achteraf gemonteerde armsteun.

Bericht door P-EVO »

Frank1986 schreef:Hallo,

Vandaag is er een armsteun gemonteerd in mijn evo, echter is deze van grijs leer terwijl ik grijze tof heb. Is dit normaal heeft iedereen hem van leer? Ik dacht dat die gewoon van stof zal zijn, net als de bekleding van de stoelen.

Gr, Frank
Hoi Frank,

Ik heb mijn armsteun in zwarte stof, passend bij de kleur van het interieur want dat is bordeaux-rood/zwart.
Dit kwam wel af fabriek.

Groetjes BEN
Punto Evo 1.4 MultiAir 16v / 105 pk Dynamic / Tech House Grey / Interieur:Bordeaux Rood
Gebruikersavatar
alfawiel
Membre D'Oro
Berichten: 1369
Lid geworden op: do sep 30, 2010 19:47
Locatie: Budel Dorplein

Re: achteraf gemonteerde armsteun.

Bericht door alfawiel »

P-EVO schreef:
Frank1986 schreef:Hallo,

Vandaag is er een armsteun gemonteerd in mijn evo, echter is deze van grijs leer terwijl ik grijze tof heb. Is dit normaal heeft iedereen hem van leer? Ik dacht dat die gewoon van stof zal zijn, net als de bekleding van de stoelen.

Gr, Frank
Hoi Frank,

Ik heb mijn armsteun in zwarte stof, passend bij de kleur van het interieur want dat is bordeaux-rood/zwart.
Dit kwam wel af fabriek.

Groetjes BEN
Bij mij hetzelfde, zwarte stof en ook af fabriek.
AfbeeldingPunto Evo MJ85 (100 PK) (Grigio Impeccabile)Chemical Grey, Dynamic plus + Cool&Blue pakket, middenarmsteun,
interieur bordeauxrood , 208 velgen
Frank1986
Junior Stato
Berichten: 261
Lid geworden op: za jan 01, 2011 14:31
Locatie: Sappemeer(groningen)

Re: achteraf gemonteerde armsteun.

Bericht door Frank1986 »

Denk dat ik morgen maar even bel dan.. Dit lijkt net zo'n autostyle ding nu. Ik zal morgen even een foto posten.
Plaats reactie