MP3's, Shuffle functie?

Plaats reactie
MmarkM
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: do jun 30, 2011 21:01

MP3's, Shuffle functie?

Bericht door MmarkM »

Ik zit al een uur tevergeefs te zoeken naar een shuffle functie op de standaard ingebouwde radio/cd/mp3 combinatie in de auto.
De MP3's spelen prima af, maar de shuffle functie is zowel in het interieur als in het boekje nergens te vinden.

Het gaat hier om een Fiat Punto Evo 1.3 MultiJet uit 2011.
Iemand enig idee of er een shuffle functie opzit en waar deze dan zit?
Afbeelding
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: MP3's, Shuffle functie?

Bericht door Giovanni Tutore »

Helaas :twisted:
EaGler
Junior Stato
Berichten: 208
Lid geworden op: zo okt 25, 2009 17:13
Locatie: Bennekom

Re: MP3's, Shuffle functie?

Bericht door EaGler »

Die shuffle functie werkt toch niet. Hij maakt een playlist van al je nr's, maar veranderd deze playlist dus niet. Op een gegeven moment hoor je gewoon dat hij weer van voor af aan begonnen is door de volgorde van opkomende nr's. Erg jammer. Heb dit trouwens ook in mn Ford Fiesta. Nog nergens een 100% shuffle functie kunnen vinden op een auto.
Deantjuh
Senior Stato
Berichten: 568
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 1:05
Locatie: Midden Limburg

Re: MP3's, Shuffle functie?

Bericht door Deantjuh »

Sluit mp3 aan?
Afbeelding
Arendsoog
Junior Stato
Berichten: 244
Lid geworden op: ma mar 21, 2011 2:38

Re: MP3's, Shuffle functie?

Bericht door Arendsoog »

Zie instructieboekje Blue & Me, pagina 34:
Willekeurige volgorde
De functie Willekeurige volgorde wijzigt de afspeelvolgorde van de digitale audio.
Als u de functie Willekeurige volgorde activeert, speelt Blue&Me™ de digitale audio in willekeurige volgorde af.

Handmatig de instelling Automatisch afspelen wijzigen:
Activeer het Hoofdmenu, selecteer de optie MEDIA PLAYER, INSTELLINGEN, WIL. VOLGORDE en druk vervolgens op SRC/ OK of /MENU.
Om de functie Willekeurig in te schakelen, kiest u AAN en drukt u op SRC/OK of /MENU.
Om de functie uit te schakelen, kiest u UIT en drukt u op SRC/OK of /MENU.

U kunt ook de spraakbediening gebruiken:
Druk op "Windows logo" en zeg „Willekeurige volgorde Aan” of „Willekeurige volgorde Uit”.

Ik heb een 4GB usb-stick met daarop een kleine 25 albums met mp3's (320kb).
En wanneer hij dezelfde "shuffle" opnieuw herhaalt, dan ben ik de volgorde al làng weer vergeten.....
EaGler
Junior Stato
Berichten: 208
Lid geworden op: zo okt 25, 2009 17:13
Locatie: Bennekom

Re: MP3's, Shuffle functie?

Bericht door EaGler »

Arendsoog schreef: Ik heb een 4GB usb-stick met daarop een kleine 25 albums met mp3's (320kb).
En wanneer hij dezelfde "shuffle" opnieuw herhaalt, dan ben ik de volgorde al làng weer vergeten.....
Ja was dat maar ook zo bij mij. Heb een 8GB stick, helemaal vol. Maar hij doet per album maar 3-4 nr's en dan misschien 6-7 albums, en begint dan opnieuw, en telkens in precies dezelfde volgorde. Erg jammer :(
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: MP3's, Shuffle functie?

Bericht door Xander »

Jullie hebben het over Blue&Me, maar de topicstarter speelt zijn MP3's volgens mij van CD af?

Geen idee of je dat kunt shufflen. Heb je al eens geprobeerd om de toetsen 1 t/m 6 even vast te houden? Daar zitten vaak functies onder verstopt.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: MP3's, Shuffle functie?

Bericht door tonyvandenbroek »

Xander schreef:Jullie hebben het over Blue&Me, maar de topicstarter speelt zijn MP3's volgens mij van CD af?

Geen idee of je dat kunt shufflen. Heb je al eens geprobeerd om de toetsen 1 t/m 6 even vast te houden? Daar zitten vaak functies onder verstopt.

Inderdaad...vroeger....ZAT deze functie achter deze knoppen verstopt. Maar in 2006 hebben ze de radio's al een modificatie gegeven en is dit niet meer mogelijk. Zelf ben ik nog bezig geweest om er een andere radio in te krijgen, maar het mocht niet baten.

Nu is het NIET mogelijk om van een CD een shuffle te krijgen. Helaas... :?
Afbeelding
ErikV
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: za feb 23, 2013 17:29

Re: MP3's, Shuffle functie?

Bericht door ErikV »

Arendsoog schreef:Zie instructieboekje Blue & Me, pagina 34:
Willekeurige volgorde
De functie Willekeurige volgorde wijzigt de afspeelvolgorde van de digitale audio.
Als u de functie Willekeurige volgorde activeert, speelt Blue&Me™ de digitale audio in willekeurige volgorde af.

Handmatig de instelling Automatisch afspelen wijzigen:
Activeer het Hoofdmenu, selecteer de optie MEDIA PLAYER, INSTELLINGEN, WIL. VOLGORDE en druk vervolgens op SRC/ OK of /MENU.
Om de functie Willekeurig in te schakelen, kiest u AAN en drukt u op SRC/OK of /MENU.
Om de functie uit te schakelen, kiest u UIT en drukt u op SRC/OK of /MENU.

U kunt ook de spraakbediening gebruiken:
Druk op "Windows logo" en zeg „Willekeurige volgorde Aan” of „Willekeurige volgorde Uit”.

Ik heb een 4GB usb-stick met daarop een kleine 25 albums met mp3's (320kb).
En wanneer hij dezelfde "shuffle" opnieuw herhaalt, dan ben ik de volgorde al làng weer vergeten.....
Druk op "Windows logo" en zeg „Willekeurige volgorde Aan” of „Willekeurige volgorde Uit”. <= Die pakt hij bij mij niet...
Ik zeg het wel en het word wel nagezegt maar een volgorde komt er niet van....
en in het menu staat er geen mediaplayer..
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: MP3's, Shuffle functie?

Bericht door tonyvandenbroek »

De benaming TAG's van de MP3 is bepalend. Als je een Map met een live concert hebt, zet ik altid 1. 2. enz voor de naam in de Tag.
Dan speelt deze ook netjes opvolgorde. Anders wordt het alfabetische volgorde.
Afbeelding
Plaats reactie