Bij spuiten spoiler probleem

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Bij spuiten spoiler probleem

Bericht door ulti »

Dag mensen,

Al vanaf dag 1 heb ik lichte schade (klein putje) aan de rand van mijn spoiler.. dit is toen dr tijd met een kwast bijgewerkt waar ik niet blij mee was.
Ze hebben dit puntje na aandringen redelijk glad gekregen door poetsen etc.. na een halfjaar is dit plekje gaan barsten en ging loslaten.

Nu hebben ze dit weer met een kwast bijwerkt.. maar nu een streep van c.a 3 cm...

Ik ben hier dus echt niet blij mee! En heb aangegeven dat als ze mijn kofferbak klep en deel bumper foutloos wel konden spuiten.. (je ziet het echt niet!)
waarom dan die rot spoiler niet!

Naja was moeilijk, moet er dan af.. liggende delen etc etc.. is echt een plekje van 3x niks daar niet om.. maar wil gewoon dat het goed is.. auto was al duur zat. en moet gewoon goed opgelost worden.

Dus ik zei, ten eerste als je de kofferbak klep open doet.. is de spoiler een staand deel geworden! en ten tweede kan dit toch gewoon met een soort van airbrush tegenwoordig? Afplakken en bij spuiten die boel..?

Zijn er mensen ervaring hebben qua auto schade herstel, en mij kunnen uitleggen of dit wel of niet kan zonder spoiler te demonteren?
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Arendsoog
Junior Stato
Berichten: 244
Lid geworden op: ma mar 21, 2011 2:38

Re: Bij spuiten spoiler probleem

Bericht door Arendsoog »

Natuurlijk mag dit geen enkel probleem zijn voor een vakman en dat is 't ook niet.
Lijkt me een typisch gevalletje van "garantie-dus-daar-besteden-we-niet-te-veel-aandacht-aan".
Een spoiler is zowel liggend als staand als hangend te spuiten.
Hooguit 'handigt' de ene manier de spuiter wat beter dan de andere, maar geen van allen is onmogelijk (behalve als het garantie is, natuurlijk).
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: Bij spuiten spoiler probleem

Bericht door ulti »

ja net wat je zegt.. garantie.. dat lossen we wel even snel en goedkoop op!

Nou nooit niet! al moet ik 200 x terug!
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Bij spuiten spoiler probleem

Bericht door Giovanni Tutore »

Volgens mij (zei de halve leek) is het weer loskomen een probleem van het niet goed verbonden zijn met de primer. Zo'n taartschep is een "flexibel" deel en dat kan niet met slechts een likje opgelost... :(
Ik hoop maar dat de verkopert ook tot dat inzicht komt voor de 200ste x ~]
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: Bij spuiten spoiler probleem

Bericht door ulti »

Giovanni Tutore schreef:Volgens mij (zei de halve leek) is het weer loskomen een probleem van het niet goed verbonden zijn met de primer. Zo'n taartschep is een "flexibel" deel en dat kan niet met slechts een likje opgelost... :(
Ik hoop maar dat de verkopert ook tot dat inzicht komt voor de 200ste x ~]
Tja loskomen of niet.. nieuwe auto ga je gewoon niet met een stift bij prutsen.. dat kan ik zelf namelijk beter en mooier dan die gasten hebben gedaan.. Die zullen daar echt niet even serieus de tijd voor nemen.. :evil:
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Plaats reactie