@swans.
Blijkbaar wel, na op Assen met sunrise gesproken te hebben was de Abarth waarmee we hebben testgereden "geknepen".
De prestaties klopten volgens hem voor geen meter met andere Abarth's.
Maar eens bellen met "Vireo" voor een proefrit denk ik.
Proefgereden Abarth Punto Evo (tegengevallen)
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1314
- Lid geworden op: za jan 22, 2011 12:54
- Locatie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Re: Proefgereden Abarth Punto Evo (tegengevallen)
GP 1.4 16v Sport Caribbean Orange, Xenon 6000K, Abarth achterlichten, Novitec 40mm
Pixels: Begin en Heden
Howto: Eigen autosymbool op TomTom
Pixels: Begin en Heden
Howto: Eigen autosymbool op TomTom
- Odelot
- Moderatore
- Berichten: 4857
- Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
- Locatie: Omstreeks den Bosch
Re: Proefgereden Abarth Punto Evo (tegengevallen)
Hier ben ik het niet mee eens.rdcmrt schreef:Dit klinkt misschien een beetje lullig hoor, maar het feit dat ik een auto koop van een aparte ontwikkelaar/tuner en hem na aanschaf nog moet laten tunen bij een externe partij, vind ik erg vreemd en schopt mij tegen het zere been.
Als ik een VW Golf R, Seat Cupra, Mercedes AMG, Audi S of RS, enz, enz koop, ga/hoef ik na aanschaf toch ook niet naar een externe partij voor tuning omdat de auto fabrieksaf niet bevalt
Ik doel hier puur op het feit dat de auto al door een aparte afdeling onder handen is genomen. Het prijsverschil in merk, type en vermogen is hier een bijkomstigheid.
Ga maar eens op een vw forum kijken hoeveel er daar getuned wordt bij origineel af fabriek al snelle auto's als een R32 of tdi. De meesten die ik ken van dergelijke forums met snelle auto's willen toch altijd nóg sneller. Zelfs met een seat leon 310.
Zo lullig is dat dus niet
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Re: Proefgereden Abarth Punto Evo (tegengevallen)
en snelheid went zo snel..... voor je het weet wil je weer meer Peekaa's en newton meters.
Merk het zelf ook. De eerste dagen was het heerlijk, zo'n bult koppel en vermogen. Nu weet ik al niet beters en vind ik het maar dood normaal, en wil nog wel wat meer. Wanneer houdt het dan op. Wanneer ben je tevreden. Waar liggen je grenzen en tot hoever wil en kun je gaan.
Merk het zelf ook. De eerste dagen was het heerlijk, zo'n bult koppel en vermogen. Nu weet ik al niet beters en vind ik het maar dood normaal, en wil nog wel wat meer. Wanneer houdt het dan op. Wanneer ben je tevreden. Waar liggen je grenzen en tot hoever wil en kun je gaan.
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4017
- Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
- Locatie: Axel
- Contacteer:
Re: Proefgereden Abarth Punto Evo (tegengevallen)
en hoe diep is je portemonee
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
and then act like a bitch all the time
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
Re: Proefgereden Abarth Punto Evo (tegengevallen)
ik heb er nog steeds genoeg aan hoor ,maar wat gezegd wordt acceleratie van je auto went heel snel,en sommige willen gewoon het hoogst mogelijk haalbare uit een hun blok halen ,voor sommige is het nooit genoegOdelot schreef:Hier ben ik het niet mee eens.rdcmrt schreef:Dit klinkt misschien een beetje lullig hoor, maar het feit dat ik een auto koop van een aparte ontwikkelaar/tuner en hem na aanschaf nog moet laten tunen bij een externe partij, vind ik erg vreemd en schopt mij tegen het zere been.
Als ik een VW Golf R, Seat Cupra, Mercedes AMG, Audi S of RS, enz, enz koop, ga/hoef ik na aanschaf toch ook niet naar een externe partij voor tuning omdat de auto fabrieksaf niet bevalt
Ik doel hier puur op het feit dat de auto al door een aparte afdeling onder handen is genomen. Het prijsverschil in merk, type en vermogen is hier een bijkomstigheid.
Ga maar eens op een vw forum kijken hoeveel er daar getuned wordt bij origineel af fabriek al snelle auto's als een R32 of tdi. De meesten die ik ken van dergelijke forums met snelle auto's willen toch altijd nóg sneller. Zelfs met een seat leon 310.
Zo lullig is dat dus niet
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Re: Proefgereden Abarth Punto Evo (tegengevallen)
Ben je ook lid van http://www.seat-online.nl? Het schijnt dat de cupra 310's bijna allemaal de beloofde 310pk niet halen. Heb die discussie toen wel een tijdje daar gevolgd, maar weet eigenlijk niet of Pon er nog wat aan gedaan heeft. Er gingen er veel naar JD in Lochem toe.
Heb daar mijn Leon (2004 Topsport) ook helemaal laten tunen, tot 250 pk. Wel lekker hoor
Heb daar mijn Leon (2004 Topsport) ook helemaal laten tunen, tot 250 pk. Wel lekker hoor
Grande Punto Tjet Lusso - Skydome - Novitec verlagingsveren - Squadra getuned - 17 inch BBS Lemans replica antraciet - FK logoloze grill - FK donkere koplampen - Abarth ventieldopjes