Ervaring met Motorhuis Alphen ad Rijn.

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rush079
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: ma aug 07, 2006 9:51
Locatie: Zoetermeer

Ervaring met Motorhuis Alphen ad Rijn.

Bericht door rush079 »

Op 1 juni 2011 een Fiat Punto EVO 1.3 MultiJet besteld bij het Motorhuis Alphen ad Rijn. Goede deal kunnen sluiten met inruil van mijn 5 jaar oude Grande Punto 1.4 8V.
Communicatie met de verkoper in de tussenliggende tijd tot de aflevering verliep uitstekend.
Gisteren 22 juli 2011 was dan de grote dag van de aflevering. Alles zag er correct uit (geen lakbeschadingen) Alle bestelde opties waren aanwezig. De verkoper nam ruim de tijd om nieuwe functies tov de Grande Punto uit te leggen en sloot ook nog even mijn bij de Fa Tuynder bestelde Blue and me TomTom Live 2 aan. Daarna naar de pomp om de tank vol te gooien op kosten van de dealer.

Uitermate tevreden klant erbij dus. ~]
Vanaf 22 juli 2011: Punto EVO 1.3 MULTIJET 16V DYNAMIC 85 :-)Acid jazz blue
Ivo Herijgers
Senior Stato
Berichten: 515
Lid geworden op: za jul 02, 2011 13:11

Re: Ervaring met Motorhuis Alphen ad Rijn.

Bericht door Ivo Herijgers »

gefeliciteerd! Ik heb dezelfde besteld, maar dan een 5 deurs en het dynamic+ pakket erbij (geen leer)...ik verwacht hem ook over een week of 3! ~~
1.3 Multijet Dynamic 5drs:Acid Jazz Blue, Dynamic+, Cool & Blue, TomTom, pook en stuur leder, privacyglass, 208 velgen, arm- en electrische lendesteun, chromen spiegels
Afbeelding
Gebruikersavatar
ElzaNL
Junior Stato
Berichten: 461
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 15:19
Locatie: Fryslân

Re: Ervaring met Motorhuis Alphen ad Rijn.

Bericht door ElzaNL »

:-] gefeliciteerd!

Altijd gedacht dat Boot Rialto de Fiat dealer was en het Motorhuis Opel verkocht in Alphen ....
Plaats reactie