Autobedrijf Misker (Emmen)

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Arendsoog
Junior Stato
Berichten: 244
Lid geworden op: ma mar 21, 2011 2:38

Autobedrijf Misker (Emmen)

Bericht door Arendsoog »

N.a.v. de ervaring van Thegroov met dit bedrijf hierbij ook mijn ervaring.

Ik ben in maart van dit jaar bij Misker geweest.
Proefrit gemaakt en gebabbeld over de inruil van mijn Volvo.
In eerste instantie geholpen door een vrouwelijke verkoper; deze moest echter op dat moment iets dringends regelen en droeg mij over aan haar collega.
Deze wilde de Volvo (ook) nog even bekijken en kwam even later met mijn auto aanrijden(!) aan de achterkant van de showroom.
Hij kwam binnen met de mededeling dat dat eigenlijk niet zo hoorde, dat hij dat eigenlijk eerst had horen te vragen.
Behalve dat hij dat op een toon zei waarin geen, maar dan ook GEEN ENKEL oprecht excuus doorklonk, ging hij gelijk verder met het benoemen van allerlei in zijn ogen 'gebreken' aan mijn auto (onzin want mijn broer (chef-monteur) heeft de auto in onderhoud, ik hoef geen arbeidsloon te betalen, heb de onderdelen voor inkoopsprijs en daarmee (dus) geen enkele reden om op onderhoud te bezuinigen).
En hoe kun je zoiets beoordelen in een ritje van een paar honderd meter??
Daarbij was zijn bod voor de Volvo €1250,= lager dan het bod wat ik ong. een half uur daarvoor van zijn collega had gehad!!! (die overigens toevallig net naar huis was, ..ja,ja)
Ik heb hem dan ook de !@#$%^&* gewenst en ben direct weggegaan. Ze zien me daar echt NOOOOOOOIT weer. Dat soort praktijken horen bij 'Japie's Autopaleis' en niet bij een merkdealer.
Mijn Volvo heb ik vervolgens elders ingeruild voor €1500,= méér dan het 1e bod bij Misker.
Die €2750,= was dus snel verdiend.
Gebruikersavatar
BartCCC
Sponsors
Berichten: 742
Lid geworden op: di sep 28, 2010 21:35
Locatie: Valkenburg aan de Geul
Contacteer:

Re: Autobedrijf Misker (Emmen)

Bericht door BartCCC »

Een dagje rondschoppen loont inderdaad. Beetje zorgelijk als je zo respectloos behandeld wordt........gelukkig zijn er meer dealers in de grote vijver, en gelukkig heb je daar ook gebruik van gemaakt :!:
- GPC Sponsor: Kijk snel op http://www.customcarcleaning.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.customcarcleaning.nl/webshop" onclick="window.open(this.href);return false; om je PUNTO te laten stralen!! -
- LIKE US on Facebook
Thegroov
Avere Una Vita
Berichten: 2666
Lid geworden op: di sep 06, 2011 17:55

Re: Autobedrijf Misker (Emmen)

Bericht door Thegroov »

Toch zeg ik altijd: iedereen mag elke fout één keer maken.
Ik laat me dus graag op een positieve manier verrassen door Misker. Ik zal het zeker niet laten om het hier te melden. Hopelijk kan ik met een positief verhaal komen over een week of zeven.
Jouw verhaal vind ik inderdaad een voorbeeld van hoe het echt NIET moet.
Plaats reactie