hij zal zich wel verschakeld hebben, of hij heeft nog nooit een GP gezien en was totaal van de kaart.joedelta schreef:
Weer gelukt, om een onwaarschijnlijke stoplichtsprint te winnen.
Het was een Alfa 156 1.8 T-spark.
de bestuurder van de Alfa was van mijn leeftijd, dus nog geen opa of zo, en zat wat betreft reactievermogen gelijk, maar ja.....op de een of andere manier wilde de Alfa er niet langs.....onwaarschijnlijk, maar toch echt gebeurd.
Inryden ja of nee, en hoe??
- Joh@n
- Junior Stato
- Berichten: 459
- Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
- Locatie: Hoofddorp
- Contacteer:
Standaard zijn ze al kort, de gechipte 130 Sport die ik heb gereden had ook nog eens een koppelbeperking in z'n 1 en voor mn gevoel kortere versnellingen. De sprong die je in zn 3 kan maken is echter ongehoordgrietje8 schreef:Gaat prima...dat bedienen... jammer dat je niet zo ver kan doortrekken in de een en twee :roll:
Ik denk niet dat je die normaal bij zou kunnen houden nee.. Die zijn echt vlot voor een 1.8je, zowel naar de 100 als op top. Overigens ist zo dat de 96-er starlet van mn vriendin sneller is naar de 100 als een GP Sportjoedelta schreef: Weer gelukt, om een onwaarschijnlijke stoplichtsprint te winnen.
Het was een Alfa 156 1.8 T-spark.
de bestuurder van de Alfa was van mijn leeftijd, dus nog geen opa of zo, en zat wat betreft reactievermogen gelijk, maar ja.....op de een of andere manier wilde de Alfa er niet langs.....onwaarschijnlijk, maar toch echt gebeurd.
Seat Leon 1.9 TDi
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 61
- Lid geworden op: zo jun 18, 2006 10:28
Blijf natuurlijk raar dat een zwaardere / grotere uitvoering van de punto (mk2) , dezelfde 1.4 16V als max behoud.
Er had minimaal een 1.6 of 1.8 16V verkrijgbaar moeten zijn en dan die 1.2 eruit, want die is helemaal veel te licht voor de grande punto.
Er had minimaal een 1.6 of 1.8 16V verkrijgbaar moeten zijn en dan die 1.2 eruit, want die is helemaal veel te licht voor de grande punto.
Met jouw deur hoef je niet tegen de mijne te zitten.
Er is al lang bekend dat er nog diverse zwaardere (turbo-)motoren aan gaan komen.WillyBilly schreef:Blijf natuurlijk raar dat een zwaardere / grotere uitvoering van de punto (mk2) , dezelfde 1.4 16V als max behoud.
Er had minimaal een 1.6 of 1.8 16V verkrijgbaar moeten zijn en dan die 1.2 eruit, want die is helemaal veel te licht voor de grande punto.
Zie ook elders op het forum.
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Zo doe ik het ook.Ice-Angel schreef:Me 2, ik ryd de eerste paar km wel gewoon rustig aan, scheuren kan de rest vd km nogtonyvandenbroek schreef:Ik hoop het voor je..
Zelfs afgelopen zaterdag toen ik tig keer de mist inging en een uur te laat in Someren Eind kwam, "kuch" NOT!!! "kuch", bleef ik rustig rijden.
nu 770km op de teller en trek max tot 4500 toeren door. Is eigenlijk voldoende om lekker met het verkeer mee te komen.
Zegt ie: Blaaaaaaappppp, met een ontzettende vlam uit de uitlaat, de straatstenen uit het wegdek trekkend van Someren Eind
Ja, Tony die strepen zijn van mij!!!
- Ice-Angel
- Membre D'Oro
- Berichten: 1703
- Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
- Locatie: Doetinchem
- Contacteer:
Die van ons is ingereden, yahoo!!!Sappel schreef:Zo doe ik het ook.Ice-Angel schreef:Me 2, ik ryd de eerste paar km wel gewoon rustig aan, scheuren kan de rest vd km nogtonyvandenbroek schreef:Ik hoop het voor je..
Zelfs afgelopen zaterdag toen ik tig keer de mist inging en een uur te laat in Someren Eind kwam, "kuch" NOT!!! "kuch", bleef ik rustig rijden.
nu 770km op de teller en trek max tot 4500 toeren door. Is eigenlijk voldoende om lekker met het verkeer mee te komen.
Zegt ie: Blaaaaaaappppp, met een ontzettende vlam uit de uitlaat, de straatstenen uit het wegdek trekkend van Someren Eind
Ja, Tony die strepen zijn van mij!!!
Die stonden dan waarschijnlijk voor de rode lichten en jij mocht links afslaan of zoKoen schreef:Heb al een BMW 320D achtergelaten, Hyundai coupe, Honda accord 2.0I,...
De BMW X5 3.0D kan ik juist volgen maja da s ook ne zware auto
met alle respect, heb binnen 2 tal weken ook mijn GP'tje, maareuh, dacht het zo niet direct, heb er mijn BMW voor ingeruild met 115 PK en met de 90 PK GP testritje gedaan, en dat verschil voel je enorm hoor
- PuntoXM
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 174
- Lid geworden op: do jul 13, 2006 14:38
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Wanneer is een diesel eigenlijk ingereden? Ik vind de motor na ruim 1500km duidelijk al soepeler ondering (was eerst onder de 1500rpm echt noppes, en dan in ene dat klapje bij 1750rpm). Maar het verbruik is nog niet om naar huis te schrijven:Ice-Angel schreef:Die van ons is ingereden, yahoo!!!
- eerste tank 1:17,6 (op basis van getankte liters, niet de BoordComputer, hoewel die er dicht bij zat).
- tweede tank 1:17,3 (idem, maar nu zat de BC er wat verder af).
- In 6 met 120km/u is het vebruik 5,2 - 7,0 l/100km (afhankelijk van wind mee/tegen) volgens de BC
Ook de huidige tank gaat volgens BC weer richting 1:17 a 1:18. Ik vind dat nog niet zo'n probleem, maar hoop wel dat dit niet al te lang zo doorgaat.
Met dezelfde rijstijl reed ik vroeger altijd verdraaid dicht bij de officiële cijfers voor "de mix", zelfs met 1335kg Xantia reed ik nog ruim 1:17.
Hoe lang geduld te hebben bij zo'n dieseltje: 5.000km, 10.000km zelfs? Of zou 't onderhand toch echt meer richting 1:20 of beter moeten kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat al die Panda-rijders 1:24 kunnen met dit blokkie en een GP niet verder dan 1:17 komt?
Rogier Verhoef - Autolinkje!
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D
- Grande Punto 1.3mjt90 Edizione Prima
- XM V6 Exclusive
- CX 2400ie Pallas C-matic
Ex: Xantia HDI Break, GSA X1, CX 22 TRS, XM TurboD12, 205 Forever D