Fiat Dealer Van Straaten in Woerden stopt er mee...

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Fiat Dealer Van Straaten in Woerden stopt er mee...

Bericht door RalfOnline »

Zojuist even naar mijn dealer gebeld om een afspraak te maken voor wat garantie dingetjes. Nu blijkt dat ze opeens gestopt zijn met hun bedrijf! Ik kreeg er niet duidelijk uit of ze failliet zijn, maar ik kon er in iedergeval niet meer terecht....

Ik heb Fiat Nederland nu net opgebeld en zij wisten van niks. Wel gaven ze aan dat ik gewoon voor de garantie/service naar een willekeurige dealer kan gaan. :? Wat een toestand!!!
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
joedelta

Re: Fiat Dealer Van Straaten in Woerden stopt er mee...

Bericht door joedelta »

RalfOnline schreef:Zojuist even naar mijn dealer gebeld om een afspraak te maken voor wat garantie dingetjes. Nu blijkt dat ze opeens gestopt zijn met hun bedrijf! Ik kreeg er niet duidelijk uit of ze failliet zijn, maar ik kon er in iedergeval niet meer terecht....

Ik heb Fiat Nederland nu net opgebeld en zij wisten van niks. Wel gaven ze aan dat ik gewoon voor de garantie/service naar een willekeurige dealer kan gaan. :? Wat een toestand!!!
Niet weer een kwestie als bij bij Attola...maar goed je hebt je GP al en je kunt gewoon naar een andere dealer gaan, maar toch.....wel jammer zoiets.
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Inderdaad. Ik had echt zoiets van: O nee, hè! Maar voor mij is er eigenlijk niet echt een probleem. Ik denk alleen dat een Fiat dealer niet echt zit te wachten op een auto servicen die niet daar gekocht is, maar ja...
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

RalfOnline schreef:Inderdaad. Ik had echt zoiets van: O nee, hè! Maar voor mij is er eigenlijk niet echt een probleem. Ik denk alleen dat een Fiat dealer niet echt zit te wachten op een auto servicen die niet daar gekocht is, maar ja...
Waarom niet? Ze krijgen toch geld voor de servicebeurt. Als het garantiewerk is berekenen ze dat misschien wel door aan de importeur.

Daarnaast is de kans aanwezig dat je in de toekomst daar een nieuwe uitzoekt. Ik denk dat ze juist blij zijn met je! :D
Laatst gewijzigd door diabloNL op di aug 29, 2006 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Over het algemeen doen ze daar niet al te moeilijk over hoor. Tenminste, van wat mijn eigen ervaring is tenminste. Als je gewoon netjes voor je beurtjes komt en niet alleen op vrijdagmiddag voor een ruitenwisser kan een dealer daar best mee leven.
Seat Leon 1.9 TDi
Gebruikersavatar
Philippe
Nuovo Arrivato
Berichten: 47
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 16:26
Locatie: Amsterdam

Bericht door Philippe »

Ralf,

Aangezien je uit gouda komt, zou ik Fivan in Capelle aan de IJssel aanraden.

Daar heb ik mijn GP Sport gekocht en altijd keurig geholpen.

Succes!!
Gebruikersavatar
Phunmaker
Nuovo Arrivato
Berichten: 63
Lid geworden op: zo aug 13, 2006 8:42
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door Phunmaker »

Ralf,

Er zit ook een fiat dealer in Gouda, waarom deze niet?

Huiden's Autobedrijf B.V.
Keerkring 4
2801DG
GOUDA
Gebruikersavatar
Grote Smurf
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: di aug 15, 2006 19:22
Locatie: Tussen Den Haag en Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Grote Smurf »

Beste Ralf,

Weet jij of die dealer toevallig nog wat oude spulletjes heeft liggen van een Uno?
Bijv. promotiemateriaal of desnoods onderdelen,voor hem misschien niet meer interessant maar voor ons zeker :wink:

Graag ff mailtje ajb.

Greetz Ruud
Waarom heb ik altijd last van bumperklevers voor me!
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Ik heb je een PM gestuurd :)

Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij Huiden voor 13 september. Moet ik helaas tot die tijd zonder blue&me carkit doen. Microfoontje doet het echt niet meer....
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Lekker vervolg... :?

Vandaag moest m'n auto naar de nieuwe dealer om enkele garantie dingen dus op te lossen. Nu zijn ze na verloop van tijd gestopt naar het zoeken van de oorzaak van de niet goed werkende microfoon/blue&me, omdat ze van Fiat NL maar 1 uur vergoed krijgen en ze het na 2.43 uur nog niet hadden gevonden. Ze gaan er ook niet meer naar kijken nu.

Ik stond echt met m'n mond vol tanden. Ik vroeg: 'ja, en nu?' en ze hadden hier geen antwoord op. Aangezien ik de auto niet bij hen heb gekocht hebben ze dus ook geen winstmarge en willen ze er niet meer tijd in steken... :evil:

Ik heb zojuist direct Fiat NL gebeld en zij komen hier nog op terug...

Wat een gezeik dit!
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Sorry hoor maar dat vind ik echt een slechte service! Ongeacht of je hem daar nou wel of niet gekocht hebt je bent een nieuwe klant die hoogstwaarschijnlijk zijn nieuwe toekomstige auto bij hun koopt. Fiat Nederland moet je helpen want je hebt garantie. Succes ermee en laat even weten wat Fiat Ned. er aan gaat doen.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

fiat dealer

Bericht door walpunto »

nou s6 ermee probeer eens een andere dealer
kramer in nieuwegein
fivan in utrecht
om er maar 2 te noemen
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Ja, maar het moet wel een beetje normaal te berijden zijn. Ik ga geen half uur of langer rijden voor m'n dealer... Maar goed, ik wacht even af hoe Fiat Nederland dit gaat behandelen.
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Update:
Ik heb nog niks van Fiat NL gehoord, maar kwam er wel achter dat ze het dashboardkastje zo hebben versteld dat ie nu nauwelijks meer open of dicht gaat. Ook het stuur is nog niet 100% recht... Het begint er op te lijken dat dit een staaltje 'niet te veel tijd aan besteden' is geweest... :evil:
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

RalfOnline schreef:Update:
Ik heb nog niks van Fiat NL gehoord, maar kwam er wel achter dat ze het dashboardkastje zo hebben versteld dat ie nu nauwelijks meer open of dicht gaat. Ook het stuur is nog niet 100% recht... Het begint er op te lijken dat dit een staaltje 'niet te veel tijd aan besteden' is geweest... :evil:
dit hoort zich niet goed aan Ralf.
vooral het niet reageren van Fiat NL.
het is toch van de zotte dat als de dealer waar je je GP gekocht heb failliet gaat, je nergens met je problemen terecht kunt.
neem weer contact op met Fiat NL en vertel hun bij welke dealer je bent geweest en dat je nu eindelijk eens de problemen opgelost wil hebben.
en zeg ook maar dat deze dealer niet meer tijd wilde besteden dan hij vergoed krijgt,en dat Fiat NL anders maar het probleem moet oplossen.
desnoods zeg je maar dat je anders de rechtsbijstand gaat inschakelen.
iets waar je véél geld voor heb moeten neertellen, daarvan mag je ook verwachten dat het naar behoren functioneerd.

succes.
Plaats reactie