Fiat Dealer Van Straaten in Woerden stopt er mee...
- RalfOnline
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
- Locatie: Gouda
- Contacteer:
Fiat Dealer Van Straaten in Woerden stopt er mee...
Zojuist even naar mijn dealer gebeld om een afspraak te maken voor wat garantie dingetjes. Nu blijkt dat ze opeens gestopt zijn met hun bedrijf! Ik kreeg er niet duidelijk uit of ze failliet zijn, maar ik kon er in iedergeval niet meer terecht....
Ik heb Fiat Nederland nu net opgebeld en zij wisten van niks. Wel gaven ze aan dat ik gewoon voor de garantie/service naar een willekeurige dealer kan gaan. Wat een toestand!!!
Ik heb Fiat Nederland nu net opgebeld en zij wisten van niks. Wel gaven ze aan dat ik gewoon voor de garantie/service naar een willekeurige dealer kan gaan. Wat een toestand!!!
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
Re: Fiat Dealer Van Straaten in Woerden stopt er mee...
Niet weer een kwestie als bij bij Attola...maar goed je hebt je GP al en je kunt gewoon naar een andere dealer gaan, maar toch.....wel jammer zoiets.RalfOnline schreef:Zojuist even naar mijn dealer gebeld om een afspraak te maken voor wat garantie dingetjes. Nu blijkt dat ze opeens gestopt zijn met hun bedrijf! Ik kreeg er niet duidelijk uit of ze failliet zijn, maar ik kon er in iedergeval niet meer terecht....
Ik heb Fiat Nederland nu net opgebeld en zij wisten van niks. Wel gaven ze aan dat ik gewoon voor de garantie/service naar een willekeurige dealer kan gaan. Wat een toestand!!!
- RalfOnline
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
- Locatie: Gouda
- Contacteer:
Inderdaad. Ik had echt zoiets van: O nee, hè! Maar voor mij is er eigenlijk niet echt een probleem. Ik denk alleen dat een Fiat dealer niet echt zit te wachten op een auto servicen die niet daar gekocht is, maar ja...
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
Waarom niet? Ze krijgen toch geld voor de servicebeurt. Als het garantiewerk is berekenen ze dat misschien wel door aan de importeur.RalfOnline schreef:Inderdaad. Ik had echt zoiets van: O nee, hè! Maar voor mij is er eigenlijk niet echt een probleem. Ik denk alleen dat een Fiat dealer niet echt zit te wachten op een auto servicen die niet daar gekocht is, maar ja...
Daarnaast is de kans aanwezig dat je in de toekomst daar een nieuwe uitzoekt. Ik denk dat ze juist blij zijn met je!
Laatst gewijzigd door diabloNL op di aug 29, 2006 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
- Grote Smurf
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 21
- Lid geworden op: di aug 15, 2006 19:22
- Locatie: Tussen Den Haag en Rotterdam
- Contacteer:
- RalfOnline
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
- Locatie: Gouda
- Contacteer:
Ik heb je een PM gestuurd
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij Huiden voor 13 september. Moet ik helaas tot die tijd zonder blue&me carkit doen. Microfoontje doet het echt niet meer....
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij Huiden voor 13 september. Moet ik helaas tot die tijd zonder blue&me carkit doen. Microfoontje doet het echt niet meer....
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
- RalfOnline
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
- Locatie: Gouda
- Contacteer:
Lekker vervolg...
Vandaag moest m'n auto naar de nieuwe dealer om enkele garantie dingen dus op te lossen. Nu zijn ze na verloop van tijd gestopt naar het zoeken van de oorzaak van de niet goed werkende microfoon/blue&me, omdat ze van Fiat NL maar 1 uur vergoed krijgen en ze het na 2.43 uur nog niet hadden gevonden. Ze gaan er ook niet meer naar kijken nu.
Ik stond echt met m'n mond vol tanden. Ik vroeg: 'ja, en nu?' en ze hadden hier geen antwoord op. Aangezien ik de auto niet bij hen heb gekocht hebben ze dus ook geen winstmarge en willen ze er niet meer tijd in steken...
Ik heb zojuist direct Fiat NL gebeld en zij komen hier nog op terug...
Wat een gezeik dit!
Vandaag moest m'n auto naar de nieuwe dealer om enkele garantie dingen dus op te lossen. Nu zijn ze na verloop van tijd gestopt naar het zoeken van de oorzaak van de niet goed werkende microfoon/blue&me, omdat ze van Fiat NL maar 1 uur vergoed krijgen en ze het na 2.43 uur nog niet hadden gevonden. Ze gaan er ook niet meer naar kijken nu.
Ik stond echt met m'n mond vol tanden. Ik vroeg: 'ja, en nu?' en ze hadden hier geen antwoord op. Aangezien ik de auto niet bij hen heb gekocht hebben ze dus ook geen winstmarge en willen ze er niet meer tijd in steken...
Ik heb zojuist direct Fiat NL gebeld en zij komen hier nog op terug...
Wat een gezeik dit!
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
Sorry hoor maar dat vind ik echt een slechte service! Ongeacht of je hem daar nou wel of niet gekocht hebt je bent een nieuwe klant die hoogstwaarschijnlijk zijn nieuwe toekomstige auto bij hun koopt. Fiat Nederland moet je helpen want je hebt garantie. Succes ermee en laat even weten wat Fiat Ned. er aan gaat doen.
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
fiat dealer
nou s6 ermee probeer eens een andere dealer
kramer in nieuwegein
fivan in utrecht
om er maar 2 te noemen
kramer in nieuwegein
fivan in utrecht
om er maar 2 te noemen
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
- RalfOnline
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
- Locatie: Gouda
- Contacteer:
Ja, maar het moet wel een beetje normaal te berijden zijn. Ik ga geen half uur of langer rijden voor m'n dealer... Maar goed, ik wacht even af hoe Fiat Nederland dit gaat behandelen.
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
- RalfOnline
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 170
- Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
- Locatie: Gouda
- Contacteer:
Update:
Ik heb nog niks van Fiat NL gehoord, maar kwam er wel achter dat ze het dashboardkastje zo hebben versteld dat ie nu nauwelijks meer open of dicht gaat. Ook het stuur is nog niet 100% recht... Het begint er op te lijken dat dit een staaltje 'niet te veel tijd aan besteden' is geweest...
Ik heb nog niks van Fiat NL gehoord, maar kwam er wel achter dat ze het dashboardkastje zo hebben versteld dat ie nu nauwelijks meer open of dicht gaat. Ook het stuur is nog niet 100% recht... Het begint er op te lijken dat dit een staaltje 'niet te veel tijd aan besteden' is geweest...
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
dit hoort zich niet goed aan Ralf.RalfOnline schreef:Update:
Ik heb nog niks van Fiat NL gehoord, maar kwam er wel achter dat ze het dashboardkastje zo hebben versteld dat ie nu nauwelijks meer open of dicht gaat. Ook het stuur is nog niet 100% recht... Het begint er op te lijken dat dit een staaltje 'niet te veel tijd aan besteden' is geweest...
vooral het niet reageren van Fiat NL.
het is toch van de zotte dat als de dealer waar je je GP gekocht heb failliet gaat, je nergens met je problemen terecht kunt.
neem weer contact op met Fiat NL en vertel hun bij welke dealer je bent geweest en dat je nu eindelijk eens de problemen opgelost wil hebben.
en zeg ook maar dat deze dealer niet meer tijd wilde besteden dan hij vergoed krijgt,en dat Fiat NL anders maar het probleem moet oplossen.
desnoods zeg je maar dat je anders de rechtsbijstand gaat inschakelen.
iets waar je véél geld voor heb moeten neertellen, daarvan mag je ook verwachten dat het naar behoren functioneerd.
succes.