Tape Play A

Heb je last van de Tape play A melding, en zo ja wat voor audioconfiguratie heb je?

Nooit last van
22
67%
Wel last van; standaard FIAT radio
4
12%
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer
2
6%
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer en MP3 optie
0
Geen stemmen
Wel last van; standaard FIAT radio met MP3 optie en geen subwoofer
1
3%
Wel last van; standaard FIAT radio en Blue&Me
0
Geen stemmen
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer en Blue&Me
2
6%
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer, MP3 optie en Blue&Me
0
Geen stemmen
Wel last van; standaard FIAT radio met MP3 optie en Blue&Me, geen subwoofer
0
Geen stemmen
Wel last van; Interscope en Blue&Me
1
3%
Wel last van; Interscope met MP3 en Blue&Me
1
3%
Wel last van; Interscope (geen MP3 en/of Blue&Me)
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

De melding zal wegblijven zolang je je cd's maar netjes terugspoelt na gebruik.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

buxol schreef:De melding zal wegblijven zolang je je cd's maar netjes terugspoelt na gebruik.
Zal het hem dat zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
scoop
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1656
Lid geworden op: za dec 02, 2006 11:48
Locatie: Boxmeer

Bericht door scoop »

Als die functie niet werkt op je autoradio kun je hem altijd nog hier kopen - werkt ook met DVD's! ;)
joedelta

Bericht door joedelta »

buxol schreef:De melding zal wegblijven zolang je je cd's maar netjes terugspoelt na gebruik.
Toch jammer dat die repeat en shuffle functie er niet op zit, want dan ging dat spoelen vanzelf. :wink:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja ik snap nog steeds niet waarom die functies er niet op zitten. :roll:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Ja ik snap nog steeds niet waarom die functies er niet op zitten. :roll:
Ja, ik heb er nog geen kloppend technisch verhaal bij gehoord. Heel wazig.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Nou ik heb het weleens gevraagd en weet je dan wat voor antwoord je krijgt. Omdat die functies haast niet gebruikt worden. Ik denk dan dat de klant het zelf wel uitmaakt of je die vaak gebruikt of niet.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Nou ik heb het weleens gevraagd en weet je dan wat voor antwoord je krijgt. Omdat die functies haast niet gebruikt worden. Ik denk dan dat de klant het zelf wel uitmaakt of je die vaak gebruikt of niet.
Yep, er zit zo veel op een auto dat weinig gebruikt wordt, maar moet je het dan maar weglaten? Mooie boel zou dat worden.

Ik hoorde ook het verhaal dat (hoewel het volgens Blaupunkt gewoon kan met de radio) FIAT Italië het bewust heeft geschrapt uit de software ter technische verbetering van het product.....tsja.....het is natuurlijk ook wel state of the art die repeat en shuffle functie, misschien beter om dat maar uit te schakelen, want dat gaat vast mis..... :wink: :lol: :lol: :lol:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Als je die functies zelf niet wil gebruiken ,dan moeten ze het gewoon aan de klant over laten die kunnen dat ook uitschakelen. :roll:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

Oke mensen als jullie het in beeld willen zien altijd cd afspelen en als je cd afspeeld je auto uit doen. Als je even later terug komt en je auto start dan staat er op je radio gewoon track en in je display Tape Play A
Je moet wel de functie aan hebben dat je tekst op je dysplay ziet anders werkt et niet .

En las ook iemand over Blauwe Tand dat heb ik niet mijn auto komt uit mei 06 en toen hadden ze dat nog niet.
Voorlopig heb ik vandaag weer gebeld met de werkplaats en die gaan opnieuw contact opnemen met fiat nederland Mensen ik heb gewoon een proef konijn auto :evil: :evil:
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
joedelta

Bericht door joedelta »

yugoslabio schreef:Oke mensen als jullie het in beeld willen zien altijd cd afspelen en als je cd afspeeld je auto uit doen. Als je even later terug komt en je auto start dan staat er op je radio gewoon track en in je display Tape Play A
Je moet wel de functie aan hebben dat je tekst op je dysplay ziet anders werkt et niet .

En las ook iemand over Blauwe Tand dat heb ik niet mijn auto komt uit mei 06 en toen hadden ze dat nog niet.
Voorlopig heb ik vandaag weer gebeld met de werkplaats en die gaan opnieuw contact opnemen met fiat nederland Mensen ik heb gewoon een proef konijn auto :evil: :evil:
Ik zal het morgen nog een keer testen, maar volgens mij doet hij het bij mij dus echt niet. Ik laat de CD-speler altijd gewoon aan als ik de motor uitschakel en ik heb de optie aanstaan om in je display de tekst van de cd-speler weer te geven.
Verschil is misschien dat ik een radio heb met de MP3-optie?
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

yugoslabio schreef:Oke mensen als jullie het in beeld willen zien altijd cd afspelen en als je cd afspeeld je auto uit doen. Als je even later terug komt en je auto start dan staat er op je radio gewoon track en in je display Tape Play A
Je moet wel de functie aan hebben dat je tekst op je dysplay ziet anders werkt et niet .

En las ook iemand over Blauwe Tand dat heb ik niet mijn auto komt uit mei 06 en toen hadden ze dat nog niet.
Voorlopig heb ik vandaag weer gebeld met de werkplaats en die gaan opnieuw contact opnemen met fiat nederland Mensen ik heb gewoon een proef konijn auto :evil: :evil:

Ik heb eerlijk gezegd nog niet 1 cd beluisterd in de auto ,omdat ik heel veel muziek op de USB stick heb staan Ik zal het ook eens uit testen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ik heb het vandaag getest cdtje afgespeeld en elke keer als ik weer weg reed gaf hij geen TAPE PLAY A aan.Hij geeft netjes cd track nummer aan.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

ineke schreef:Ik heb het vandaag getest cdtje afgespeeld en elke keer als ik weer weg reed gaf hij geen TAPE PLAY A aan.Hij geeft netjes cd track nummer aan.

Mensen het gebeurd dus ook niet altijd ik heb dus een dood normale sportsound zonder mp3 radio want die kon ik niet optioneel nemen wou ik wel maar kon niet :roll: en hij komt uit mei 2006 dus ik hoop dat iemand anders er hier op het forum ook last van heeft dan kunne we samen stappen ondernemen. Wil der wel een fototje van maken heb alleen geen flauw benul hoe ik dat hier kenbaar maak wil het best emaile naar iemand als ik de foto heb gemaakt ik hou contact in ieder geval

PS. Heb dus ook geen bleu en mee en dat soort dingen
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

yugoslabio schreef:
ineke schreef:Ik heb het vandaag getest cdtje afgespeeld en elke keer als ik weer weg reed gaf hij geen TAPE PLAY A aan.Hij geeft netjes cd track nummer aan.

Mensen het gebeurd dus ook niet altijd ik heb dus een dood normale sportsound zonder mp3 radio want die kon ik niet optioneel nemen wou ik wel maar kon niet :roll: en hij komt uit mei 2006 dus ik hoop dat iemand anders er hier op het forum ook last van heeft dan kunne we samen stappen ondernemen. Wil der wel een fototje van maken heb alleen geen flauw benul hoe ik dat hier kenbaar maak wil het best emaile naar iemand als ik de foto heb gemaakt ik hou contact in ieder geval

PS. Heb dus ook geen bleu en mee en dat soort dingen

Als ik die melding ook krijg dan laat ik het je wel weten.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie