Tape Play A

Heb je last van de Tape play A melding, en zo ja wat voor audioconfiguratie heb je?

Nooit last van
22
67%
Wel last van; standaard FIAT radio
4
12%
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer
2
6%
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer en MP3 optie
0
Geen stemmen
Wel last van; standaard FIAT radio met MP3 optie en geen subwoofer
1
3%
Wel last van; standaard FIAT radio en Blue&Me
0
Geen stemmen
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer en Blue&Me
2
6%
Wel last van; standaard FIAT radio met subwoofer, MP3 optie en Blue&Me
0
Geen stemmen
Wel last van; standaard FIAT radio met MP3 optie en Blue&Me, geen subwoofer
0
Geen stemmen
Wel last van; Interscope en Blue&Me
1
3%
Wel last van; Interscope met MP3 en Blue&Me
1
3%
Wel last van; Interscope (geen MP3 en/of Blue&Me)
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Tape Play A

Bericht door yugoslabio »

Dit is dus de storing die ik in men beeld krijg als ik een cd aan het luisteren ben. Niet altijd maar wel eens. Die Fiat komt er niet uit wat het is ben toch benieuwd of iemand mij iets meer hierover ken vertelle het probleem licht inn Italie met foto's alles erop en deraan.

Alvast bedankt juan

Moderator (JD): poll toegevoegd om beter beeld te krijgen van de storing.
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Ik heb het al een keer eerder voorbij zien komen hier op het forum. Best aparte foutmelding aangezien er (hier in NL) geen radio's met casettebandjes worden afgeleverd.
Seat Leon 1.9 TDi
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Joh@n schreef:Ik heb het al een keer eerder voorbij zien komen hier op het forum. Best aparte foutmelding aangezien er (hier in NL) geen radio's met casettebandjes worden afgeleverd.

Cassettebandjes.... wat zijn dat ook alweer.... Oja die dingen die als ze in de zon liggen je hele radio verknallen. Wordt het bandje opgevreten door de radio. eb ik vroeger ook wl eens gehad een mijn ouwe Taunus.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

De software van de radio/cd-speler deugt gewoon niet. Zie deze foutmelding, het TA-volume en het niet beschikbaar zijn van de repeat en shuffle functie.
Gebruikersavatar
RalfOnline
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door RalfOnline »

Klopt, ik heb ook af en toe dat Tape A in beeld staan :? en uiteraard ook de mega harde TA functie. Men moet echt wat aan de radio gaan doen. Updaten die handel!
Afbeelding
Pics van mijn inmiddels verkochte GP: Grande Punto Sport 1.4 16V Chemical Grey
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

RalfOnline schreef:Klopt, ik heb ook af en toe dat Tape A in beeld staan :? en uiteraard ook de mega harde TA functie. Men moet echt wat aan de radio gaan doen. Updaten die handel!
Nou schijnt het met updaten niet te gaan lukken volgens mr Falco.
Nou heeft hij toesteming gehad van Italie om een indentieke radio over te zette in mijn auto en dan te gaan kijken of het probleem zich nog onstaat.
Mij best maar als ik hier en daar lees heb ik volgens mij een gewone standaard Punto radio in men auto. En dat gaat niet samen dan denk ik of zo met de softfware.
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
Giovanni
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: di aug 08, 2006 20:51
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Tape Play A

Bericht door Giovanni »

yugoslabio schreef:Dit is dus de storing die ik in men beeld krijg als ik een cd aan het luisteren ben. Niet altijd maar wel eens. Die Fiat komt er niet uit wat het is ben toch benieuwd of iemand mij iets meer hierover ken vertelle het probleem licht inn Italie met foto's alles erop en deraan.

Alvast bedankt juan
test

Moderator (JD): test? Kan deze post weg?
Grande Punto Una bella machina.....
joedelta

Bericht door joedelta »

yugoslabio schreef: Nou schijnt het met updaten niet te gaan lukken volgens mr Falco.
Nou heeft hij toesteming gehad van Italie om een indentieke radio over te zette in mijn auto en dan te gaan kijken of het probleem zich nog onstaat.
Mij best maar als ik hier en daar lees heb ik volgens mij een gewone standaard Punto radio in men auto. En dat gaat niet samen dan denk ik of zo met de softfware.
Volgens Blaupunkt zijn zelfs de repeat en shuffle functie van de cd-speler met een software-update te activeren, dus waarom zo'n simpele melding niet?
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

joedelta schreef:
yugoslabio schreef: Nou schijnt het met updaten niet te gaan lukken volgens mr Falco.
Nou heeft hij toesteming gehad van Italie om een indentieke radio over te zette in mijn auto en dan te gaan kijken of het probleem zich nog onstaat.
Mij best maar als ik hier en daar lees heb ik volgens mij een gewone standaard Punto radio in men auto. En dat gaat niet samen dan denk ik of zo met de softfware.
Volgens Blaupunkt zijn zelfs de repeat en shuffle functie van de cd-speler met een software-update te activeren, dus waarom zo'n simpele melding niet?


Nou mensen na lang w8en heeft de man van de garantie een nieuwe radio geleverd . Vandaag geplaats en de monteur heeft de hele dag geshekt op de fout melding dus zou goed moeten zijn . Nou bij men 2 de startbuurt stond hij er weer TAPE PLAY A moest er zelf hard om laggen maar denk fiat niet morgen maar weer ff belle
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

nou sterkte heb het nog nooit meegemaakt. z n melding
verkoop nu toch al 16 jaar autoradio s.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
yugoslabio
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: di aug 29, 2006 21:12

Bericht door yugoslabio »

walpunto schreef:nou sterkte heb het nog nooit meegemaakt. z n melding
verkoop nu toch al 16 jaar autoradio s.
De melding verschijnt niet in het hoofd display van de radio maar op de display van men kilometer teller
1.2 Sportsound
Black Mettalic/Tear Drops
Gebruikersavatar
Oeroe
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: do jul 27, 2006 19:41

Bericht door Oeroe »

heb je toevallig blauwe tand in je auto. Grote kans dat het gewoon een software bug is he en denk dus ook niets met deze radio te maken, qua technische meldingen. Je auto geeft denk ik deze melding en niet de radio.

Hoe kunnen ze anders al die troep met windows enz. eroverheen gooien. Nu blijkt ook maar weer dat een gedeelte van software geactiveerd wordt om functies zoals dit tape dect te laten werken. Dit weet denk ik niemand behalve degene die het technisch ontwikkeld hebben. dus denk dat je nog een lange weg te gaan hebt, succes dan maar!
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

en Raad eens ...SR heeft het ook al een paar keer gehad. :? . is idd al eens de revu gepasseerd hier op het forum..
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik zit er nog steeds op te wachten op die melding. Ik wil ook nog wel eens een keertje een CASSETTE bandje afspelen. Of zal het een CD zijn met 2 kanten. (flip the disc).

Nee ik heb de melding "tape A play" nog niet gezien.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Ik zit er nog steeds op te wachten op die melding. Ik wil ook nog wel eens een keertje een CASSETTE bandje afspelen. Of zal het een CD zijn met 2 kanten. (flip the disc).

Nee ik heb de melding "tape A play" nog niet gezien.
Ik ook nog steeds niet .
:D
Plaats reactie