bevroren Carterventilatie Kering eruit. Algemeen probleem!

Gesloten
zwollywood
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: za nov 20, 2010 18:05

bevroren Carterventilatie Kering eruit. Algemeen probleem!

Bericht door zwollywood »

Hallo. Vorige week ineens veel rook uit m,n uitlaat en alle olie eruit. Door de kou een bevroren carterventilatie waardoor de druk te hoog werd en kering eruit en de olie eruit droop. Vandaag auto weer gemaakt en weer opgehaald. Nu zag ik bij die garage nog een EVO op de brug staan die hetzelfde had. Garagehouder vertelde me dat meerdere Evo's dit ook hebben gehad want ze hebben intotaal 5 Evo's gehad die dit dus ook hadden en ook andere auto,s (oa Opel) met zelfde motorblok hadden dit probleem ook. Hopelijk komt fiat snel met modificatie want als het nu weer min 20 wordt durf ik niet meer met m,n auto te rijden. Belachelijk dat je met een nieuwe auto zo langs de weg komt te zitten he. Het zijn mooie auto's en rijden ook super maar niet echt degelijk. Denk dat ik extra garantie ga inkopen en denk dat ik geen fiat meer neem want daarvoor ben ik al teveel naar de garage geweest. (km stand: nog geen 25.000)

Ik las overgens ook bij topic Grande Punto dat die ook veel problemen hebben met dit zelfde euvel.

Hopelijk komt Fiat snel met een oplossing

Gegroet!
Laatst gewijzigd door zwollywood op vr feb 10, 2012 18:00, 2 keer totaal gewijzigd.
willumpie
Junior Stato
Berichten: 475
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
Locatie: Hellevoetsluis

Re: bevroren Carterventilatie Kering eruit. Algemeen problee

Bericht door willumpie »

:? nou.. lekker...
zwollywood
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: za nov 20, 2010 18:05

Re: bevroren Carterventilatie Kering eruit. Algemeen problee

Bericht door zwollywood »

ja baalde goed van he. m,n garage zit in kampen en ik woon in zwolle maar die weg daarheen kan ik nu wel blindelings rijden. Jammer want zijn leuke auto,s maar hierna geen fiat meer voor mij denk ik want mis degelijkheid van deze auto. Aantal zaken hadden makkelijk voorkomen kunnen worden wat ik meegemaakt heb.

o.a. water in kofferklep doordat rubbertje ruitensproeier niet goed was. Stootstrips los geraakt want dat kun je verwachten he als dat met dubbelzijde tape vast zit. Die deur wordt kokend heet in de zon he.
condens in achterlichten wat ook maar niet opgelost wordt.
Nu zag ik ook een rubberenrand onder de motorkap als los liet.
Ja ik heb het over een neiwe auto!!
Groeten he
Gebruikersavatar
Madhouse
Membre D'Oro
Berichten: 1889
Lid geworden op: do sep 15, 2011 19:08
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Re: bevroren Carterventilatie Kering eruit. Algemeen problee

Bericht door Madhouse »

Is al een algemeen topic over: http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... &start=165" onclick="window.open(this.href);return false;
Beheerder van het GPC forum.

Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?
Gesloten