HDMG groep auto NOVA Helmond

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

HDMG groep auto NOVA Helmond

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik wil het toch even kwijt hier in de rubriek DEALERS.

Een bedankje naar AUTO NOVA te Helmond voor de gastvrijheid die we krijgen voor onze eerste meeting. We kunnen/mogen daar terecht met onze GP's voor de meeting. Geregeld heb ik koffie, broodjes en andere drankjes. Geheel geschonken door AUTO NOVA.

Ik ben ook daar geweest voor een GP te bestellen, maar we konden jet toen NIET eesn worden. Gelukkig NU WEL...


AUTO NOVA, bedankt.... voor jullie gastvrijheid.
Afbeelding
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

hdmg

Bericht door walpunto »

helemaal top dank auto nova
tot de 9e
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Gebruikersavatar
Ivo NL
Junior Stato
Berichten: 255
Lid geworden op: za aug 05, 2006 22:29
Locatie: Den Hoorn
Contacteer:

Bericht door Ivo NL »

Jup, enorm fijn! Toppie allemaal. Tot de 9e!
Afbeelding
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Kleine moeite voor zo´n dealer toch.... goed voor de goodwill en gratis reclame (wellicht nieuwe klanten...)
Mooi gebaar idd :roll:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

THNX nova :wink:
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

lijkt me hartstikke leuk voor de mensen die die dag naar deze dealer gaan, om eens kennis te maken met de Grande Punto.

als ze onze enthousiaste groep zien en ons enthousiasme voelen zijn ze gelijk verkocht.

wij nieuwe leden erbij, en de dealer doet goede zaken :D
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:lijkt me hartstikke leuk voor de mensen die die dag naar deze dealer gaan, om eens kennis te maken met de Grande Punto.

als ze onze enthousiaste groep zien en ons enthousiasme voelen zijn ze gelijk verkocht.

wij nieuwe leden erbij, en de dealer doet goede zaken :D
Misschien kunnen we daar op provisiebasis gaan staan? :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik was vandaag nog even naar die dealer geweest om wat foto's af te geven. We hebben nog ff lekker staan kletsen, al had de hoofdverkoper een klein katertje van gisteren (feesie gehad). Hij was zeer tevreden over het hele gebeuren van de meeting. Tevens vroeg hij mij of we volgend jaar weer terug kwamen met de GPC. Maar dan alleen met nog meer GP's, zo'n 40 !!!! natuurlijk willen we dat, maar moeten ook kijken naar andere locaties. We kunnen niet verlangen dat iedereen maar steeds naar het zuiden rijdt.

Dus HDMG Fiat Helmond, nogmaals bedankt en wie weet .....Het was een geslaagde dag voor ons allemaal.

Tony
Afbeelding
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Ik moet eerlijk zeggen dat buiten dat het perfect geregeld was, de verkopers niet echt op ons af stapten om dingen te vragen of om te kijken hoe alle verschillende modellen er precies uitzien qua opties.

Bijna iedereen die hier een GP besteld heeft, heeft aan de dealer het eea uitgelegd.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Ik ben het hier met Sjon eens... ook al vonden ze het leuk dat de GPC er was, ERRUG enthousiast waren ze nu ook weer niet (misschien hebben ze alle mogelijke varianten al voorbij zien komen ofzo).
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
horus
Nuovo Arrivato
Berichten: 72
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:24
Locatie: Helmond
Contacteer:

Bericht door horus »

Hey hier als eninge helmonder :) ik ken de verkopers goed (mijn broer heeft daar gewerkt)
en ze waren wel enthousiast maar dan tegen elkaar en helaas niet tegen jullie,

ze waren toch erg benieuwd naar de verschillen en hoe de gps er uit zouden zien bv de gouden velgen van bartike, de uitlaat van ik dacht sporting ramon??? :), ze waren heeeeel enthousiast over de ORANJE GP....


ze wilden er meteen 1 bestellen voor de showroom
1.4 16v Sport Crossover Black
17" Lichtmetaal, Sport Leer
Cruisecontrol, Blue&Me
Getinte Achterruiten, Alu-Pedalen
Gebruikersavatar
Dorisje
Junior Stato
Berichten: 289
Lid geworden op: do jun 22, 2006 7:31

Bericht door Dorisje »

Hoe kon het ook anders. Die oranje blijft het mooiste 8)
horus
Nuovo Arrivato
Berichten: 72
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:24
Locatie: Helmond
Contacteer:

Klacht

Bericht door horus »

Maandag 18 September 2006 heb ik mijn gp opgehaald bij HDMG Eindhoven, (met de afspraak als er iets mis zou zijn ik gewoon bij Helmond terecht kon),

Nu ben ik afgelopen zaterdag de auto aan het wassen nu zie ik allemaal witte puntjes op en in de lak vooral in het rechtervoorscherm en aan de binnenkant bij de deurschanier,

Ik merk dat ook het in het leer van de bestuurderstoel een scheurtje zit,

Ik dus gisteren 25 sept, terug naar hdmg in Helmond, nu wordt ik aangesproken door een man achter de balie, volgens naamkaartje Hans, ik leg mijn problemen voor en hij stemt toe even mee te lopen,


Ik laat hem dus mijn problemen zien, Hans knikt en vraagt of ik vaak spijkerbroeken draag ivm met het leer,

Ik antwoord netjes dat ik inderdaad meestal spijkerbroeken draag maar dat de auto pas 7 dagen oud is, en als dat dan al gebeurt ik wel benieuwd ben naar 7 jaar, maar goed we gaan weer naar binnen en hans besluit te overleggen met eindhoven,

Naar een paar minuten komt ie weer terug en zegt: "Je MOET naar eindhoven", het is al tegen kwart voor 6 en ik weiger naar Ehv te rijden en hem duidelijk gemaakt dat ik afgesproken had dat ik gewoon naar Helmond kon met mijn problemen,

Nee ik MOEST maar naar Eindhoven want die plekjes leken wel op STUKADOORS GIPS, er werd mijn meteen gevraagd waar ik de auto had gepakeerd,

Ik verontwaardigt en een beetje geirriteerd vroeg hem hoe ie daar bij kwam om deze onzin zomaar uit te kramen, Hans vond dat mijn mening en dat ie niks voor mij kon betekenen, Had ik de auto maar in helmond moeten kopen ( terwijl hans 3 x zei dat de schade expert in ehv zit) maar goed ik vind en zei tegen hem dus ook al koop ik de auto in Turkije ik moet gewoon overal service krijgen niet waar,

Na enig gesteggel besloot ik om hans te verlaten (ik ben dus gewoon weggelopen) en heb in de auto meteen gebeld met de verkoper van EHV, deze begreep idd niet hoe Hans daar bij kwam, en verzocht mij vriendelijk om van de week toch maar even lang ehv te rijden zodat hij het kon oplossen,


Jerry Dinger van ehv toonde respect het gaat perslot van rekening over een auto van 20 mile en zei meedere malen dat ie het erg vervelend voor me vond,

Nu heb ik meedere fiat eigenaren gesproken over Helmond, en blijkbaar ben ik niet de enige met problemen,


Ik raad dus iedereen ten strengte af om een auto te kopen bij Helmond maar gewoon even verderop te kijken,



PS

Over de werkplaats geen verkeerd woord, daar ben ik met mijn vorige auto vaker geweest en dat beviel altijd uitstekend!!!

PS.PS.

Sorry voor de vele tekst.........
1.4 16v Sport Crossover Black
17" Lichtmetaal, Sport Leer
Cruisecontrol, Blue&Me
Getinte Achterruiten, Alu-Pedalen
Gebruikersavatar
Dorisje
Junior Stato
Berichten: 289
Lid geworden op: do jun 22, 2006 7:31

Bericht door Dorisje »

Hans had van mij een brief (officieel papier van de garage) mogen schrijven met wat zijn analyse als uitkomst had, met daarbij de datum van zijn "kundige" analyse + handtekening. En die brief vervolgens in Eindhoven laten zien en een kopietje richting de baas van Hans sturen. En mocht hij die brief niet willen schrijven, net zolang wachten totdat hij hem wel schrijft! :lol:

Hans wilde gewoon naar huis, maar durfde dat niet te zeggen dus ging hij maar afreageren op een klant omdat zijn snel naar jhuis gana plan was mislukt... :evil: Dit is natuurlijk te ridicuul voor woorden zo'n eikel.
horus
Nuovo Arrivato
Berichten: 72
Lid geworden op: vr jul 28, 2006 11:24
Locatie: Helmond
Contacteer:

Bericht door horus »

Hey ik wilde toch even laten weten dat alles opgelost is door Helmond, en ik een fijn gespek heb gehad met hans over de communicatie,


TOP goed opgelost Helmond.
1.4 16v Sport Crossover Black
17" Lichtmetaal, Sport Leer
Cruisecontrol, Blue&Me
Getinte Achterruiten, Alu-Pedalen
Plaats reactie