auto van het jaar 2007

TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

joedelta schreef:Zeg mensen, als het je niet interesseert, dan mag dat hoor, maar op het Peusnot 207 forum schelden ze de GP uit voor mini-punto, dus ik zou zeggen: stemmen tot je vingers er vanaf vallen!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Maak je niet druk, nogmaals: who cares... voor mij is die peiling ondertussen allang veranderd in een "welk merk trekt de grootste gekken aan-enquete" kortom van mij mag de GP onderaan eindigen, het gaat tenslotte he-le-maal nergens over.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

We staan weer gelijk, dus nog even door stemmen jongens/meiden. We kunnen die Peug toch niet laten winnen.
Afbeelding
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

geef ff het linkie van die site..stem ik ook ff 100.000x
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Sporting raymon schreef:geef ff het linkie van die site..stem ik ook ff 100.000x
Hier is de link nogmaals: http://www.ad.nl/autoverkiezing/
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Hmmm, het truukje is nu toch al bekend.
Dus laten we er gewoon mee ophouden in de wetenschap dat GP nr1 is (in ieder geval in onze ogen :wink: )
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Sporting raymon schreef:geef ff het linkie van die site..stem ik ook ff 100.000x


Je hebt zeker vanavond niets anders te doen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

JvanSteensel schreef:
joedelta schreef:Zeg mensen, als het je niet interesseert, dan mag dat hoor, maar op het Peusnot 207 forum schelden ze de GP uit voor mini-punto, dus ik zou zeggen: stemmen tot je vingers er vanaf vallen!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Schelden doen wij niet op ons forum...
Dat is wel schelden :evil:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Daarom gaan we volgend jaar naar italie 8) op vakantie en niet naar dat belachelijke frankrijk. :x
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Instructie voor snel stemmen in IE:

Effe een korte tutorial (wel voor een engelstalig systeem) voor Internet Explorer:

Vanuit IE, ga naar "Internet Options"
onder de tab "General" vind "Browsing history" en click op "Settings"
Vervolgens kan je hier clicken op de knop "View files"
Je krijgt dan de folder met alle tijdelijke internet bestanden, die sorteer je op "Last Modified" met de recentste vanboven.
Laat de folder met tijdelijke internet bestanden open en open in je IE http://www.ad.nl/autoverkiezing/index.jsp

Vervolgens blijf je de volgende stappen herhalen:
1. in IE, stem op de Grande Punto
2. hernieuw de folder "tijdelijke internet bestanden" (F5)
3. één van de bovenste files in de folder heeft dan een bestandsnaam die eindigt op www.ad.nl/, deze file delete je
4. vervolgens hernieuw de pagina in IE (F5) en herhaal de vorige stappen


Met dank aan www.peugeot207club.nl. :D
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

tonyvandenbroek schreef:Daarom gaan we volgend jaar naar italie 8) op vakantie en niet naar dat belachelijke frankrijk. :x
Wij hebben plannen voor Duitsland. Ik moet nu toch geen Volkswagen, Mercedes. Audi of Opel kopen :?: :roll:
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Net nog even gekeken en een aantal keren gestemd.
Heb nu echt zwaar de neiging om het AD een mail te sturen en te melden dat de verkiezing doorgestoken kaart is.
Dat zou pas echt lachen zijn... Al die 206,5 rijders van het gelijknamige lowposting clubje zullen dan op hun pikkie getrapt zijn in de wetenschap dat ze hun hele weekend verpest hebben door te stemmen.

Bovendien begrijp ik hun beweegreden niet om hier langs te komen en te sarren.
Hun club heeft net zoveel bestaansrecht als de onze. Zolang ik geen 206,5 rijdt zal ik me daar niet vertonen, hooguit op uitnodiging van deze of gene.
Mijn inziens zou het dan ook beter geweest zijn als 206,5 langs was gekomen, niet om de doorgetoken verkiezingsstunt maar om een uitnodiging neer te leggen bij GPC om eens samen een meeting te organiseren.

Ik vind het jammer dat door deze actie ik de 206,5 club als rivaal ga zien en elke 206,5 die ik zie zal vervloeken........
Wat zal het volgende zijn??? Zodra ik een sticker van deze club zie, een sleutelspoor over de deur trekken???

Goed bezig heren en vooral volhouden want met dit soort dingen redden we het in Nederland.
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Sappel schreef:Net nog even gekeken en een aantal keren gestemd.
Heb nu echt zwaar de neiging om het AD een mail te sturen en te melden dat de verkiezing doorgestoken kaart is.
Dat zou pas echt lachen zijn... Al die 206,5 rijders van het gelijknamige lowposting clubje zullen dan op hun pikkie getrapt zijn in de wetenschap dat ze hun hele weekend verpest hebben door te stemmen.

Bovendien begrijp ik hun beweegreden niet om hier langs te komen en te sarren.
Hun club heeft net zoveel bestaansrecht als de onze. Zolang ik geen 206,5 rijdt zal ik me daar niet vertonen, hooguit op uitnodiging van deze of gene.
Mijn inziens zou het dan ook beter geweest zijn als 206,5 langs was gekomen, niet om de doorgetoken verkiezingsstunt maar om een uitnodiging neer te leggen bij GPC om eens samen een meeting te organiseren.

Ik vind het jammer dat door deze actie ik de 206,5 club als rivaal ga zien en elke 206,5 die ik zie zal vervloeken........
Wat zal het volgende zijn??? Zodra ik een sticker van deze club zie, een sleutelspoor over de deur trekken???

Goed bezig heren en vooral volhouden want met dit soort dingen redden we het in Nederland.
Mail sturen: kan
Meeting: twijfels
Sleutelspoor: nooit doen.
joedelta

Bericht door joedelta »

johnb schreef: Mail sturen: kan
Meeting: twijfels
Sleutelspoor: nooit doen.
Helemaal mee eens John. :D

zo, en nu weer even stemmen :wink:
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

johnb schreef:
Sappel schreef:Net nog even gekeken en een aantal keren gestemd.
Heb nu echt zwaar de neiging om het AD een mail te sturen en te melden dat de verkiezing doorgestoken kaart is.
Dat zou pas echt lachen zijn... Al die 206,5 rijders van het gelijknamige lowposting clubje zullen dan op hun pikkie getrapt zijn in de wetenschap dat ze hun hele weekend verpest hebben door te stemmen.

Bovendien begrijp ik hun beweegreden niet om hier langs te komen en te sarren.
Hun club heeft net zoveel bestaansrecht als de onze. Zolang ik geen 206,5 rijdt zal ik me daar niet vertonen, hooguit op uitnodiging van deze of gene.
Mijn inziens zou het dan ook beter geweest zijn als 206,5 langs was gekomen, niet om de doorgetoken verkiezingsstunt maar om een uitnodiging neer te leggen bij GPC om eens samen een meeting te organiseren.

Ik vind het jammer dat door deze actie ik de 206,5 club als rivaal ga zien en elke 206,5 die ik zie zal vervloeken........
Wat zal het volgende zijn??? Zodra ik een sticker van deze club zie, een sleutelspoor over de deur trekken???

Goed bezig heren en vooral volhouden want met dit soort dingen redden we het in Nederland.
Mail sturen: kan
Meeting: twijfels
Sleutelspoor: nooit doen.
Sorry Johnb, het zal nog wel vroeg zijn.

Mail sturen: laat maar zitten, is eigenlijk olie op het vuur gooien.
Meeting: dit was bedoeld om aan te geven dat ze beter voor een andere reden op dit forum voorbij hadden komen, NAMELIJK EEN GOEDE VRIENDELIJKE REDEN!!! (soz, caps lock zat vast ;))
Sleutelspoor: hiermee wou ik aangeven, dat we als we al op elkaars forum langskomen om te jennen, waar zal het dan eindigen :roll:
Ik hoop van ganse harte dat dit niet escaleert.....van onze kant niet en van de andere kant ook niet.

En nu ff een geintje: Johnb, jij als neerlandikus kan toch zeker wel een zin ontleden en zien dat de komma's op de correcte plaatsen neergezet zijn om een goede toon te krijgen??

DUH, ik als halve italiaan :mrgreen:
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

No hard feelings, Sappel.
(Bedankt voor je pm :wink: )
Gesloten