120.000km beurt
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Re: 120.000km beurt
ai, Bennink wordt op zijn teentjes getrapt...
Re: 120.000km beurt
Muhaha!
Er is niks mis met een Panda. Ik vind het een kleinere auto dan de GP, maar in de lease-tabellen-groottes etc is het een twijfelgeval. Daar vind ik dus helemaal prima, maar wat ik. Het ging ook niet om de Panda, maar om de 'Panda met'.
Er is niks mis met een Panda. Ik vind het een kleinere auto dan de GP, maar in de lease-tabellen-groottes etc is het een twijfelgeval. Daar vind ik dus helemaal prima, maar wat ik. Het ging ook niet om de Panda, maar om de 'Panda met'.
Dat is hetzelfde als een Ferrari met lege tank -> je kunt er niks mee. Daarbij is het ook een stukje service van de dealer: je geeft toch geen auto met lege tank mee?Bennink schreef:een Panda met lege tank...
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
- Carlo Abarth
- Junior Stato
- Berichten: 396
- Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
- Locatie: Zevenaar
- Contacteer:
Re: 120.000km beurt
Wat je bedoelt is duidelijk...
Maar je zei: Ik hoop dat ik een mooie auto meekrijg en niet weer als de vorige keer een Panda met lege tank...
Dan betekend dat dat de Panda niet mooi is...
Maar je zei: Ik hoop dat ik een mooie auto meekrijg en niet weer als de vorige keer een Panda met lege tank...
Dan betekend dat dat de Panda niet mooi is...
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Re: 120.000km beurt
Dat haalde ik er ook uit. Maar goed dat de Panda er og niet is, anders was de vrouw van Orakel
Re: 120.000km beurt
Een 'panda met een lege tank' is niet mooi :roll: Dan maakt het niet uit of je een 100HP of 1200 hebt... in beide gevallen is het jammer geregeld van de dealerCarlo Abarth schreef:Wat je bedoelt is duidelijk...
Maar je zei: Ik hoop dat ik een mooie auto meekrijg en niet weer als de vorige keer een Panda met lege tank...
Dan betekend dat dat de Panda niet mooi is...
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Re: 120.000km beurt
Ik heb trouwens laatst wel serieus gekeken wat de mooie mooie mooie Panda 100HP zou kosten in de lease. En dat viel tegen...
Maar anyway: ik hoop jullie morgen te kunnen vertellen dat ie weer helemaal 100% is
Maar anyway: ik hoop jullie morgen te kunnen vertellen dat ie weer helemaal 100% is
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Re: 120.000km beurt
Ook wij hebben gekeken naar de Panda 100HP.
2e Hands zeer dun gezaaid, nieuw te duur voor als tweede auto. (denkend aan mijn opvolger)
2e Hands zeer dun gezaaid, nieuw te duur voor als tweede auto. (denkend aan mijn opvolger)
Re: 120.000km beurt
Goed... de 120.000km beurt ging niet door... Ik had afgesproken daar donderdag de auto in te leveren en de vervangende auto vrijdag weer in te leveren. De dealer dacht dat ik donderdagochtend aanwezig zou zijn. Niet dus. Mijn auto achter laten en de beurt vrijdag laten doen was niet zo'n goed idee, aangezien ze geen tijd hadden die vrijdag voor mijn auto.
Minpunt dus Nu kan ik volgende week weer naar de dealer...
Minpunt dus Nu kan ik volgende week weer naar de dealer...
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Re: 120.000km beurt
ach.. tis maar net hoe je het bekijkt.. meestal moet je ze met net zo veel brandstof inleveren als je ze meegenomen hebt.. leeg dus..Bennink schreef:Muhaha!
Er is niks mis met een Panda. Ik vind het een kleinere auto dan de GP, maar in de lease-tabellen-groottes etc is het een twijfelgeval. Daar vind ik dus helemaal prima, maar wat ik. Het ging ook niet om de Panda, maar om de 'Panda met'.
Dat is hetzelfde als een Ferrari met lege tank -> je kunt er niks mee. Daarbij is het ook een stukje service van de dealer: je geeft toch geen auto met lege tank mee?Bennink schreef:een Panda met lege tank...
daarnaast vraag ik persoonlijk altijd naar de inhoud van de tank.. als ze zeggen dat hij zo goed als leeg is, dan zorg ik er altijd voor dat ze hem voor mij aftanken,.. das voor mij makkelijker bij het terug brengen.. net voor de garage van aarsman zit een tankstation.. dus dan kan ik hem net voor het terug brengen ook weer aftanken.
GP sport 1.4 16V 95PK oranje
Re: 120.000km beurt
Zo, de Sedici is ingeleverd. Mijn eigen GP terug.
Ik heb aangegeven dat de motor klappert en mogelijk te maken kan hebben met de speling in de aandrijfassen. Ook heb ik aangegeven dat de grille voor los zit en de linkerkoplamp te hoog lijkt te staan. De verkoper gaf aan dat speling in de aandrijfassen normaal is. Donderdag kon ik de auto weer ophalen, ze hebben de volgende zaken aangepast:
-Remmen voor vervangen
-Grille vastgemaakt
-Koplampbeeld bekeken, ligt aan de lampen die erin zitten, is verder prima
-Distributieriem vervangen
Ze hebben ook nog een stuk gereden, daar hebben ze inderdaad het bonken geconstateerd. Ze hebben niks aan de aandrijfassen gedaan, maar ze gaan een nieuwe motorsteun bestellen. De verkoper vertelde mij dat een van de steunen slecht of kapot was, en dat ze die wilden laten vervangen. Helaas hadden ze die niet op voorraad, en zou ik volgende week even terug moeten komen. Ook zou mijn auto terug moeten voor een terugroepactie, ivm bedrading van de airconditioning.
Ik heb aangegeven dat de motor klappert en mogelijk te maken kan hebben met de speling in de aandrijfassen. Ook heb ik aangegeven dat de grille voor los zit en de linkerkoplamp te hoog lijkt te staan. De verkoper gaf aan dat speling in de aandrijfassen normaal is. Donderdag kon ik de auto weer ophalen, ze hebben de volgende zaken aangepast:
-Remmen voor vervangen
-Grille vastgemaakt
-Koplampbeeld bekeken, ligt aan de lampen die erin zitten, is verder prima
-Distributieriem vervangen
Ze hebben ook nog een stuk gereden, daar hebben ze inderdaad het bonken geconstateerd. Ze hebben niks aan de aandrijfassen gedaan, maar ze gaan een nieuwe motorsteun bestellen. De verkoper vertelde mij dat een van de steunen slecht of kapot was, en dat ze die wilden laten vervangen. Helaas hadden ze die niet op voorraad, en zou ik volgende week even terug moeten komen. Ook zou mijn auto terug moeten voor een terugroepactie, ivm bedrading van de airconditioning.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Re: 120.000km beurt
Nu kwam ik er gisteren achter dat ze een grote sticker in het motorruim hebben geplakt, met daarop de melding dat ze de distributieriem hebben vervangen
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: 120.000km beurt
yeps dat is normaal, omdat dit de belangrijkste onderhoudsreparatie is die een auto kan krijgen.Bennink schreef:Nu kwam ik er gisteren achter dat ze een grote sticker in het motorruim hebben geplakt, met daarop de melding dat ze de distributieriem hebben vervangen
Ik zit overigens op 111k nu, maar op dit moment gaan de kilometers niet zo hard.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Re: 120.000km beurt
Vandaag de 120000k beurt gehad bij Otten in Breda.
idd de distributieriem vervangen
zo ook 2 lampen/lampjes (in ieder geval kentekenplaat verlichting want die was idd stuk)
De software is in zijn geheel geupdate.
Alle remmen hebben goede behandeling gehad, zeker ook achter (aangezien ik vanochtend in de parkeergarage nog last had van een plakkende rem achter aan de bestuurderszijde (ik dacht WTF!!)
de handrem gaat nu weer zeeeer soepel.
idd de distributieriem vervangen
zo ook 2 lampen/lampjes (in ieder geval kentekenplaat verlichting want die was idd stuk)
De software is in zijn geheel geupdate.
Alle remmen hebben goede behandeling gehad, zeker ook achter (aangezien ik vanochtend in de parkeergarage nog last had van een plakkende rem achter aan de bestuurderszijde (ik dacht WTF!!)
de handrem gaat nu weer zeeeer soepel.
-
- Membre D'Oro
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: 120.000km beurt
Nou ik heb vanmorgen mijn auto weggebracht voor de 120k beurt. Paar puntjes opgegeven (gecupte banden, gebonk op klinkerwegen, mistlamp stuk en nog paar dingen).
Distributieriem hoeft pas bij 150.000 vervangen te worden dus dat hoeft vandaag niet te gebeuren.
Distributieriem hoeft pas bij 150.000 vervangen te worden dus dat hoeft vandaag niet te gebeuren.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
- Ferreman
- Junior Stato
- Berichten: 346
- Lid geworden op: vr jun 01, 2007 13:56
- Locatie: Ubach-Palenberg (Duitsland)
Re: 120.000km beurt
Hoi ExTaxi,
distributieriem moet volgens mij bij alle GP's bij 120.000 vervangen worden. Ik kan er natuurlijk naast zitten voor jouw model.
Ik kan me haast niet voorstellen dat een garage je ermee weg stuurt.
Als dat ding breekt dan ben je lelijk de pineut.
Groetjes,
Ferry
distributieriem moet volgens mij bij alle GP's bij 120.000 vervangen worden. Ik kan er natuurlijk naast zitten voor jouw model.
Ik kan me haast niet voorstellen dat een garage je ermee weg stuurt.
Als dat ding breekt dan ben je lelijk de pineut.
Groetjes,
Ferry
-Live fast. Die young in a nice pair of pants-
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Punto-loos