Wat hebben jullie bij de dealer kunnen regelen ?

joedelta

Bericht door joedelta »

Sappel schreef:
Ysco165 schreef:en met het dreigen dat ik een toyota
yaris zou kopen
Aarrggghhhhh, dan zou ik je ook inderdaad meer korting geven, al was het maar om geen extra toyota yaris op de weg te zien verschijnen (dit is niet beledigend bedoeld richting de mensen die in een toyota yaris rijden)
Echt wel :wink: :lol: :lol:
Ysco165
Membre D'Oro
Berichten: 1001
Lid geworden op: za okt 21, 2006 17:01
Locatie: begint met een D...

Bericht door Ysco165 »

Heeft me wel mooi geld opgeleverd :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Ik kreeg 9% en een navigatiesysteem
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Waznab
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 14, 2006 13:49
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Waznab »

Heb de hele trucendoos open gehaald, boos de winkel uit gelopen. Zelfs testrit gemaakt in een Suzuki SX-4 bij de buurman van Preuninger. You name it, I did it. Kreeg er echt NIET meer af dan de korting die ze normaal aan leasemaatschappijen geven. Krijg de waxcoating kado en heb 17"velgen onder een versie waar dit eigenlijk niet kan, zonder meerprijs.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Bennink schreef:Ik kreeg 9% en een navigatiesysteem

Dat is mooi dat je dat gekregen heb, zal wel mooi zijn. Veel plezier er mee dat zal ongetwijfeld wel lukken. :) :) :) :wink:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

Wij kregen bij onze GP een volle tank, mattenset, cruisecontrol voor de halve prijs, een bosje chrysanten, (als garage van een italiaans merk zou je toch verwachten dat ze daar weten dat je geen chrysanten geeft aan een italiaan die nog leeft, die zetten ze in Italie alleen op het kerkhof.) en een bult ellende in het begin.
GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

De standaard dingen waar je al voor betaald (althans de leasemaatschappij) zoals matten, tank brandstof, lampensetje, gevarendriehoek etc.

Voor de rest helemaal niets. Geen bosje bloemen, geen flesje wijn en de 12v aansluiting in mijn dashboardkastje ging ook al niet door omdat de monteur geen plekje voor de plug kon vinden!
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

GPO schreef:De standaard dingen waar je al voor betaald (althans de leasemaatschappij) zoals matten, tank brandstof, lampensetje, gevarendriehoek etc.

Voor de rest helemaal niets. Geen bosje bloemen, geen flesje wijn en de 12v aansluiting in mijn dashboardkastje ging ook al niet door omdat de monteur geen plekje voor de plug kon vinden!


Tegenwoordig kan er niet veel meer af bij de dealers :roll:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

ineke schreef: Tegenwoordig kan er niet veel meer af bij de dealers :roll:
Mwa....verschilt per dealer denk ik, maar die dingetjes zijn leuk, maar niet het allerbelangrijkste, een prettige aflevering waarin ze even de tijd voor je nemen, vind ik op zich belangrijker dan van die prullaria.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Daar ben ik het mee eens, en ook de service is belangrijk. Want de mensen die in de werkplaats werken , daar moet je het wel een aantal jaren van hebben. :lol: :lol: :wink:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

joedelta schreef:
ineke schreef: Tegenwoordig kan er niet veel meer af bij de dealers :roll:
Mwa....verschilt per dealer denk ik, maar die dingetjes zijn leuk, maar niet het allerbelangrijkste, een prettige aflevering waarin ze even de tijd voor je nemen, vind ik op zich belangrijker dan van die prullaria.
een navigatie of de cruise control voor de helft vind ik op zich geen prullaria :lol: :lol:
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Ice-Angel schreef:
joedelta schreef:
ineke schreef: Tegenwoordig kan er niet veel meer af bij de dealers :roll:
Mwa....verschilt per dealer denk ik, maar die dingetjes zijn leuk, maar niet het allerbelangrijkste, een prettige aflevering waarin ze even de tijd voor je nemen, vind ik op zich belangrijker dan van die prullaria.
een navigatie of de cruise control voor de helft vind ik op zich geen prullaria :lol: :lol:
Nee dat is waar, ik reageerde op de posts van Chrispino en GPO.
Gebruikersavatar
Robert
Nuovo Arrivato
Berichten: 53
Lid geworden op: do okt 12, 2006 22:04
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Bericht door Robert »

Hey hallo!


Heb bij mijn dealer in Ridderkerk eerst een offerte laten maken zonder inruil en ben daarna weer terug gegaan met onze evt inruil auto en een nieuwe offerte laten maken. De korting ( 8.5% )die ik kreeg zonder inruil liet hij gewoon staan en nog eens 200 euro korting op het leer pakket, dus dat was voor mijn erg snel beslist!!!

graag jullie reactie hierover

groet
Zwart verlaagde GP sport rijder uit ridderkerk
Gebruikersavatar
Dorisje
Junior Stato
Berichten: 289
Lid geworden op: do jun 22, 2006 7:31

Bericht door Dorisje »

Robert,

Ik ga er vanuit dat de desbetreffende dealer zijn target nog niet heeft gehaald dit jaar, zoals vele andere dealers. In december is het daarom aantrekkelijk shoppen :D
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik heb anders ook niet mogen klagen bij mijn dealer. Ik kreeg de HOOFDPRIJS voor mijn 307 SW (2003). Met een verschil van bijna €3000,- was de deal al snel gemaakt. Verder heb ik ook prularia gekregen van mijn dealer. Whatever.... Die dikke inruil was voor mij veel belangrijker. En daarbij is de service daar goed en dat is ook belangrijk.
Afbeelding
Plaats reactie