80 - 120 in de hoogste versnelling (5) met de T-Jet : 11.1 secExTaxi schreef:
Interessanter is om een draadje te starten met acceleratietijden van 80-120 en 100-160 en dan te kijken hoe de TJET zich kan meten met de mJTD.
en de JTD ?
Natuurlijk maakt dat niets uit. Alles rond de 120-140 pk gaat vrijwel gelijk op. Alleen gewicht maakt uit. Misschien is de 1.4 Tjet wel sneller in de tussensprints?Sporting raymon schreef: Je bent geloof ik nogal overtuigd over de diesel maar hij zal echt niets sneller zijn als een t-jet...zal zo'n beetje dezelfde waardes uitkomen
welnee een diesel heeft geen charmes, dat is alleen maar puur noodzaak omdat je zoveel kilometers maakt. In ieders hard rij je liever in een benzine.Sporting raymon schreef:alletwee gewoon lekker snel heeft allebij zeker z'n charmes
nou dat gaat al opschieten! goede jaarwisseling Nelis h en Extaxi...doe voorzichtig en tot volgend jaar!nelis h schreef:na 12 uur oliebollen en bier
alvast een gelukkig 2008 allen
Ik moet toch ook maar eens proberenExTaxi schreef:heb al gelezen dat ze 220 gehaald hebben.Wouter81 schreef:208 km/u (teller) met m'n T-JET
220? Dat lijkt me wel erg positief. Bij mij had er denk ik nog 2 of 3 km bijgekund met heel veel geduld en asfalt (211 op de teller dus) maar dan houdt het wel op. De mijne is ook behoorlijk goed (lees: hard) ingereden, niet erg lui.ExTaxi schreef:heb al gelezen dat ze 220 gehaald hebben.Wouter81 schreef:208 km/u (teller) met m'n T-JET
Heb precies hetzelfde als jou gereden, was iets van 197 km/u op de gps. 220 lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk... Of het moet heuveltje af geweest zijnWouter81 schreef:220? Dat lijkt me wel erg positief. Bij mij had er denk ik nog 2 of 3 km bijgekund met heel veel geduld en asfalt (211 op de teller dus) maar dan houdt het wel op. De mijne is ook behoorlijk goed (lees: hard) ingereden, niet erg lui.ExTaxi schreef:heb al gelezen dat ze 220 gehaald hebben.Wouter81 schreef:208 km/u (teller) met m'n T-JET
Nou ja, misschien nog maar es chippen naar 150/155 PK, dan loopt 'ie de teller wel uit.