Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 120
- Lid geworden op: di apr 29, 2008 19:53
- Locatie: Rotterdam
Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Vandaag eindelijk, na 3 maanden wachten, de gp2 besteld bij autobedrijf van Reeuwijk in Nieuwerkerk a/d IJssel.
Fiat van Reeuwijk is één van de oudere fiat dealers in Nederland en een echt familie bedrijf. Ze hebben een kleine showroom maar grootse service. Ze zijn persoonlijk en niet zoals andere grote dealers in de buurt of je een nummertje bent. Er werd rustig de tijd voor me genomen, wat ik erg belangrijk vind.
Tevens erg vriendelijk personeel. Ik was vergeten het skydome dak van mn panda dicht te doen en dit was direct opgemerkt. Toen het langzaam begon te regenen wisten ze niet hoe snel zn mn sleutel moesten komen halen om het vervolgens te sluiten!!
Ze hebben absoluut verstand van zaken. De vragen die ik had konden vrij makkelijk beantwoord worden, dit had ik bij andere dealers nog niet mee gemaakt.
In één word: PERFECT!!
Een echte aanrader voor andere fiatrijders uit de buurt van nieuwerkerk en rotterdam!!
Fiat van Reeuwijk is één van de oudere fiat dealers in Nederland en een echt familie bedrijf. Ze hebben een kleine showroom maar grootse service. Ze zijn persoonlijk en niet zoals andere grote dealers in de buurt of je een nummertje bent. Er werd rustig de tijd voor me genomen, wat ik erg belangrijk vind.
Tevens erg vriendelijk personeel. Ik was vergeten het skydome dak van mn panda dicht te doen en dit was direct opgemerkt. Toen het langzaam begon te regenen wisten ze niet hoe snel zn mn sleutel moesten komen halen om het vervolgens te sluiten!!
Ze hebben absoluut verstand van zaken. De vragen die ik had konden vrij makkelijk beantwoord worden, dit had ik bij andere dealers nog niet mee gemaakt.
In één word: PERFECT!!
Een echte aanrader voor andere fiatrijders uit de buurt van nieuwerkerk en rotterdam!!
Helaas niet meer in het bezit van..
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Bij van Reeuwijk heb ik vorig jaar mijn Stilo gekocht en ik ben het helemaal met je eens dat de service heel goed is.Voor mij is het dan niet in de buurt maar ach wat is afstand.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4017
- Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
- Locatie: Axel
- Contacteer:
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
als je auto je lief is maakt de afstand niet uit en trouwens, autorijden is leuk....
mijn dealer zit 50km verderop en moet dan ook nog eens een iet wat dure westerschelde tunnel door!
mijn dealer zit 50km verderop en moet dan ook nog eens een iet wat dure westerschelde tunnel door!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
and then act like a bitch all the time
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 120
- Lid geworden op: di apr 29, 2008 19:53
- Locatie: Rotterdam
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Vandaag eindelijk m'n nieuwe gp2 opgehaald.
De auto was netjes gepoetst en stond keurig onder een punto autohoes om m later te kunnen onthullen.
De verdere administratieve afhandelingen netjes afgehandeld waarna de auto waar nodig werd uitgelegd.
Uurtje later was ik onderweg in mn nieuwe bolide toen plots een piep klonk en een oranje lampje ging branden. In mn tripcomputer kwam de tekst hill holder niet actief, asr uitgeschakeld abs niet actief!?!
Direct terug naar de dealer waar geconstateerd werd dat ik dus de hele rit, ongeveer 80 km op dat moment, zonder remlichten gereden had want deze deden het niet!! Direct werd de computer op de auto aangesloten en gezocht naar het probleem. Geen duidelijke omschrijving uit de computer. Dus alle draadjes onderzocht maar niets gevonden.
Kon ik dus mn gp laten staan!! Ik kreeg direct een nieuwe bravo mee als vervangend vervoer en de mededeling dat ze zo spoedig mogelijk aan de auto gewerkt zou gaan worden als de monteurs er weer waren. Wat helemaal begrijpbaar is op zaterdag.
2 uur later loop ik in de stad gaat de telefoon in het display de dealer!! de mededeling: "Het probleem is opgelost!!". Hij vond het zo sneu dat ze direct een monteur aan het werk hebben gezet om het probleem op te lossen!! Echt alleen maar hulde aan de dealer. Topservice!! .)
Nu maar hopen dat dit het enige probleem zal zijn en er verder niets meer zal gebeuren.
Maar nogmaals alleen maar hulde aan de dealer voor de service en de goede afhandeling!! .)
De auto was netjes gepoetst en stond keurig onder een punto autohoes om m later te kunnen onthullen.
De verdere administratieve afhandelingen netjes afgehandeld waarna de auto waar nodig werd uitgelegd.
Uurtje later was ik onderweg in mn nieuwe bolide toen plots een piep klonk en een oranje lampje ging branden. In mn tripcomputer kwam de tekst hill holder niet actief, asr uitgeschakeld abs niet actief!?!
Direct terug naar de dealer waar geconstateerd werd dat ik dus de hele rit, ongeveer 80 km op dat moment, zonder remlichten gereden had want deze deden het niet!! Direct werd de computer op de auto aangesloten en gezocht naar het probleem. Geen duidelijke omschrijving uit de computer. Dus alle draadjes onderzocht maar niets gevonden.
Kon ik dus mn gp laten staan!! Ik kreeg direct een nieuwe bravo mee als vervangend vervoer en de mededeling dat ze zo spoedig mogelijk aan de auto gewerkt zou gaan worden als de monteurs er weer waren. Wat helemaal begrijpbaar is op zaterdag.
2 uur later loop ik in de stad gaat de telefoon in het display de dealer!! de mededeling: "Het probleem is opgelost!!". Hij vond het zo sneu dat ze direct een monteur aan het werk hebben gezet om het probleem op te lossen!! Echt alleen maar hulde aan de dealer. Topservice!! .)
Nu maar hopen dat dit het enige probleem zal zijn en er verder niets meer zal gebeuren.
Maar nogmaals alleen maar hulde aan de dealer voor de service en de goede afhandeling!! .)
Helaas niet meer in het bezit van..
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Ja als je je auto op kan halen en er is iets aan dan is het nooit leuk, maar als het dan snel opgelost wordt door de dealer dan is dat top service.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Al mijn fiat's komen daar vandaan.
Staan altijd voor je klaar.
Vlak voor de vakantie nog een klein probleempje, wordt de hoofd monteur gewoon op zijn vakantie adres gebeld als telefonische helpdesk.
dat kan nog in een dorpje.
Robert-jan (eigenaar) en vader Piet, Jaco (hoofd monteur) top service
Super garage.
Staan altijd voor je klaar.
Vlak voor de vakantie nog een klein probleempje, wordt de hoofd monteur gewoon op zijn vakantie adres gebeld als telefonische helpdesk.
dat kan nog in een dorpje.
Robert-jan (eigenaar) en vader Piet, Jaco (hoofd monteur) top service
Super garage.
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Net de wintercheck gehad -]
3/4 liter olie bijgevuld na 11.000km
3/4 liter olie bijgevuld na 11.000km
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
De eerste beurt laten doen bij deze super garage. .) Gezellig meegekeken met de monteur. In tegenstelling tot wat FIAT aanbeveelt, gaf hij het advies het luchtfilter te vervangen. WAT EEN VERSCHIL! GP-tje pakt nu weer op bij 3000................ en trekt weer door. Geen astmatisch gedoe meer. Mag ik dit een ieder van harte aanbevelen? Dingetje kost 15,19 ex btw, niet echt enormineus
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Heel keurig klantvriendelijk bedrijf.
Ondanks dat mijn auto daar niet is gekocht ben ik al voor een aantal vervelende problemen met mijn GP geweest.(kosteloos)
Mijn GP heeft zijn 1e beurt daar gehad en wat kleine dingetjes.
Goeie service,krijg altijd een auto mee.
Super bedrijf !
mvg,
een tevreden klant!
Ondanks dat mijn auto daar niet is gekocht ben ik al voor een aantal vervelende problemen met mijn GP geweest.(kosteloos)
Mijn GP heeft zijn 1e beurt daar gehad en wat kleine dingetjes.
Goeie service,krijg altijd een auto mee.
Super bedrijf !
mvg,
een tevreden klant!
- JB2
- Senior Stato
- Berichten: 582
- Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
- Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik hoor steeds positieve geluiden over deze garage. Alleen wel jammer dat ze heel onvriendelijk reageren als je via e-mail (op een keurig nette en serieuze manier) vraagt om een indicatie te geven van de inruilwaarde van je auto als je een een nieuwe bij hun koopt.
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 120
- Lid geworden op: di apr 29, 2008 19:53
- Locatie: Rotterdam
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Wil niet vervelend doen maar het is toch ook wat sportiever cq netter als je ff bij ze langs gaat? Je praat niet over een pakje boter. Deze mensen zijn zeer serieus en klantvriendelijk. Soms is het ook de interpretatie van degene die de mail leest.JB2 schreef:Ik hoor steeds positieve geluiden over deze garage. Alleen wel jammer dat ze heel onvriendelijk reageren als je via e-mail (op een keurig nette en serieuze manier) vraagt om een indicatie te geven van de inruilwaarde van je auto als je een een nieuwe bij hun koopt.
Zelfs dit bericht kan je op verschillende manieren lezen, tis maar hoe je het zelf wilt.
Denk als je bij ze langs rijdt ze een serieus bod zullen uitbrengen!
Zij zijn gegroet van een zeer tevrede klant van autobedrijf van Reeuwijk! ~]
Helaas niet meer in het bezit van..
- JB2
- Senior Stato
- Berichten: 582
- Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
- Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Juist omdat het geen pakje boter is, maar ik gewoon echt haast geen tijd heb om tijdens de openingstijden van de showroom langs te gaan (veel tijd kwijt aan woon- werkverkeer en tevens regelmatig werken in weekend), kom ik graag goed beslagen ten ijs.use_it_or_lose_it schreef:Wil niet vervelend doen maar het is toch ook wat sportiever cq netter als je ff bij ze langs gaat? Je praat niet over een pakje boter. Deze mensen zijn zeer serieus en klantvriendelijk. Soms is het ook de interpretatie van degene die de mail leest.JB2 schreef:Ik hoor steeds positieve geluiden over deze garage. Alleen wel jammer dat ze heel onvriendelijk reageren als je via e-mail (op een keurig nette en serieuze manier) vraagt om een indicatie te geven van de inruilwaarde van je auto als je een een nieuwe bij hun koopt.
Zelfs dit bericht kan je op verschillende manieren lezen, tis maar hoe je het zelf wilt.
Denk als je bij ze langs rijdt ze een serieus bod zullen uitbrengen!
Zij zijn gegroet van een zeer tevrede klant van autobedrijf van Reeuwijk! ~]
Op basis van geluiden in mijn omgeving (o.a. hier) stuurde ik ze een nette serieuze gedetailleerde e-mail. Ik verwacht dan ook een nette serieuze reactie terug.
En dat kan ik er toch echt niet van maken hoor. Verder dan een korte (eerlijk gezegd behoorlijk arrogant en onvriendelijk klinkende) kreet zonder aanhef of afsluiting kwamen ze niet.
Ok, ik heb ze toen een tweede kans gegeven en uitgelegd waarom ik het op deze manier doe. Nou, er kwam iets uit maar met een "hier hebben wij geen zin in en we hebben geen nieuwe klanten nodig" ondertoon en het indicatieve bod was gewoon slecht.
Toch jammer hoor. Ik hoor vaak van mensen dat ze tevreden er over zijn, maar mij halen ze zo niet binnen.
Overigens, ik weet ook wel dat hoe een bedrijf over komt via e-mail niets zegt over hun daadwerkelijke wijze van werken en benaderen van klanten in de praktijk. Van een andere dealer hier in de buurt kreeg ik wel een correcte reactie en een nette e-mail terug en tevens een aanvaardbare indicatie van de inruilwaarde. Helaas maakten ze dat niet echt waar in de praktijk, ook al was dat ook zo'n klein familie-fiat-dealertje. Ach ja, met mijn privésituatie moet je ergens beginnen en dat is dus het internet. Bij mijn vorige twee via internet gevonden auto's (FIAT 500 en Lancia Ypsilon, beide showroommodellen) liep het allemaal prima en prettig en ook de praktijk was zo. Vandaar dat het nu zo tegen viel denk ik. :roll:
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Sorry maar ik vind het echt een "bullshit"verhaal....
Je werkt onregelmatig.....dus kun je door de weeks toch even langs rijden?
En als je echt je auto wil inruilen moet je gewoon langs,zo simpel is het.
Maar jij wil gewoon niet.
En als je een prijsindicatie wil,dan zoek je even op internet wat de waarde is van je auto.
Sorry maar je komt bij mij een beetje lui over,en dat wil je dan op een goed bedrijf afschuiven.
Dit is mijn mening.
Robin.
Je werkt onregelmatig.....dus kun je door de weeks toch even langs rijden?
En als je echt je auto wil inruilen moet je gewoon langs,zo simpel is het.
Maar jij wil gewoon niet.
En als je een prijsindicatie wil,dan zoek je even op internet wat de waarde is van je auto.
Sorry maar je komt bij mij een beetje lui over,en dat wil je dan op een goed bedrijf afschuiven.
Dit is mijn mening.
Robin.
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Hmm, waarom een 2 maanden oud topic hiervoor omhoog schoppen?robin schreef:Sorry maar ik vind het echt een "bullshit"verhaal....
Je werkt onregelmatig.....dus kun je door de weeks toch even langs rijden?
En als je echt je auto wil inruilen moet je gewoon langs,zo simpel is het.
Maar jij wil gewoon niet.
En als je een prijsindicatie wil,dan zoek je even op internet wat de waarde is van je auto.
Sorry maar je komt bij mij een beetje lui over,en dat wil je dan op een goed bedrijf afschuiven.
Dit is mijn mening.
Robin.
En ook per mail dient een autobedrijf je gewoon netjes te behandelen wat de beweegredenen van de klant ook zijn. Je wint er namelijk als bedrijf niks mee om het niet te doen.
- JB2
- Senior Stato
- Berichten: 582
- Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
- Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas
Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel
Ja, ik ben vreselijk lui.....robin schreef:Sorry maar ik vind het echt een "bullshit"verhaal....
Je werkt onregelmatig.....dus kun je door de weeks toch even langs rijden?
En als je echt je auto wil inruilen moet je gewoon langs,zo simpel is het.
Maar jij wil gewoon niet.
En als je een prijsindicatie wil,dan zoek je even op internet wat de waarde is van je auto.
Sorry maar je komt bij mij een beetje lui over,en dat wil je dan op een goed bedrijf afschuiven.
Dit is mijn mening.
Robin.
Het liefste heb ik dat ze gewoon spontaan aan de deur komen met een full-option Evo, mijn huidige auto meenemen en geld toe geven.....zonder me te storen bij het kijken naar mijn favoriete TV-programma.
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.