welke telefoon werkt met blue&me??

103recon
Berichten: 9
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 18:23
Locatie: Almere

welke telefoon werkt met blue&me??

Bericht door 103recon »

Aangezien steeds meer GP fans een BLUE&ME aanwezig hebben wil ik voorstellen dat we eens gaan aangeven welke telefoons wel en welke niet met BLUE&ME werken?

Ik heb zelf een Samsung D500 en krijg hem niet werkend met BLUE&ME, buiten het gewoon bellen dan. Heb nu speciaal hiervoor een andere telefoon aangeschaft en zag dat de Sony Ericsson goed overweg kan met de BLUE&ME. De k700I en de k750I. Is er nu een opvolger de k800I en dacht dat moet dan werken??? Nou mooi niet. Ook deze kan mijn telefoonboek niet kopieren.

Mijn vraag?
Wie gebruikt BLUE&ME en welke telefoon gebruik je en is deze werkend??

De lijst die Fiat geeft is toch al wat gedateerd en er zijn veel nieuwe mobieltjes...

HELP!!! :(
Laatst gewijzigd door 103recon op ma jul 17, 2006 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
GP Sportsound 1.2
blabal
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:56

Bericht door blabal »

Ik heb een nokia 6021. Alleen het overzetten van individuele contacten werkt. Dit doe je door het versturen van visitekaartjes (uiteraard via bluetooth). Best wel veel werk met meer dan 100 contacten :cry:
Nog mensen met tips voor de 6021 (of 6030 of 6020)??
djkraan
Nuovo Arrivato
Berichten: 67
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 8:13
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door djkraan »

Mensen kunnen mij slecht verstaan(Nokia 6021). Ook is de volumesterkte te laag.

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Grande Punto Sport 130Mjet
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Re: welke telefoon werkt met blue&me??

Bericht door Edu »

103recon schreef: Ik heb zelf een Samsung D600 en krijg hem niet werkend met BLUE&ME, buiten het gewoon bellen dan.
HELP!!! :(
Ik heb ook een Samsung D600 en hij werkt perfekt samen met Blue&Me.. ! Binnen 15 sec. vlogen mijn 150 nummers naar Blue & Me toe. Alleen op een wat andere manier, je moet de nummers vanaf je D600 zenden naar je auto ipv Blue & Me het te laten doen.

Ik heb ergens op dit forum ergens al beschreven hoe het e.e.a werkt.
blabal
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:56

Bericht door blabal »

djkraan schreef:Mensen kunnen mij slecht verstaan(Nokia 6021). Ook is de volumesterkte te laag.

Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Bij mij staat het volume prima (ook met de nokia 6021), volgens het boekje gaat dit met de +/- knoppen op het stuur (nog niet geprobeerd). Is het jou trouwens gelukt om het telefoonboek in een keer te kopiëren, of misschien anderen?
103recon
Berichten: 9
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 18:23
Locatie: Almere

Bericht door 103recon »

Daar gaat het hier juist om. Mijn mobieltje werkt wel op een gewoon gesprek. Dat is niet het probleem Ik wil weten welke mbieltjes in zijn geheel samen werken, dus ook het telefoonboek enz. Dat je kan bellen dat is normaal, dat lukt mij ook.

Dus nogmaals, welke mobiel werkt volledig met BLUE&ME samen??
GP Sportsound 1.2
blabal
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:56

Bericht door blabal »

103recon schreef:Daar gaat het hier juist om. Mijn mobieltje werkt wel op een gewoon gesprek. Dat is niet het probleem Ik wil weten welke mbieltjes in zijn geheel samen werken, dus ook het telefoonboek enz. Dat je kan bellen dat is normaal, dat lukt mij ook.

Dus nogmaals, welke mobiel werkt volledig met BLUE&ME samen??
Dit helpt:
http://www.fiat.com/FIAT_COM/uploads/PB ... phones.zip (kijk op fiat.com - blue&me voor aanwijzingen voor installatie)

Ik heb een nieuw topic geopend voor vragen over het (volledig automatisch) werkend krijgen van het telefoonboek
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

MODBREAK
ik heb hem weer gesloten, dat wordt dan het 5e topic oid voor B&M. Dat wordt een beetje te gortig.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Worteltje
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 20:21
Locatie: Voorburg

Bericht door Worteltje »

blabal schreef:Dit helpt:
http://www.fiat.com/FIAT_COM/uploads/PB ... phones.zip (kijk op fiat.com - blue&me voor aanwijzingen voor installatie)

Ik heb een nieuw topic geopend voor vragen over het (volledig automatisch) werkend krijgen van het telefoonboek
Goeie link blabal! Kan die misschien ge-sticky-d worden door een mod?
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Worteltje schreef:
blabal schreef:Dit helpt:
http://www.fiat.com/FIAT_COM/uploads/PB ... phones.zip (kijk op fiat.com - blue&me voor aanwijzingen voor installatie)

Ik heb een nieuw topic geopend voor vragen over het (volledig automatisch) werkend krijgen van het telefoonboek
Goeie link blabal! Kan die misschien ge-sticky-d worden door een mod?
Link/bestand is beschadigd... lijkt me niet zo wijs. Ik zal vanavond ff zoeken en in de SP van het B&M handleding topic zetten.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
blabal
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:56

Bericht door blabal »

Señor Sjon schreef:
Worteltje schreef:
blabal schreef:Dit helpt:
http://www.fiat.com/FIAT_COM/uploads/PB ... phones.zip (kijk op fiat.com - blue&me voor aanwijzingen voor installatie)

Ik heb een nieuw topic geopend voor vragen over het (volledig automatisch) werkend krijgen van het telefoonboek
Goeie link blabal! Kan die misschien ge-sticky-d worden door een mod?
Link/bestand is beschadigd... lijkt me niet zo wijs. Ik zal vanavond ff zoeken en in de SP van het B&M handleding topic zetten.
Link komt van:
www.fiat.com. Daar klikken op het B&M teken. Je komt dan direct op de pagina met de link (hier komt ook de SMS update vandaan). Of klik direct hier.
Gebruikersavatar
DrClaw
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 16:11

Bericht door DrClaw »

Die link is inderdaad handig. Er staat nu eindelijk duidelijk in dat mijn oude vertrouwde Siemens S55 inderdaad niet kan werken met Blue&Me. Helaas dus... dan maar een andere telefoon.
starjet
Berichten: 6
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 22:41

Bericht door starjet »

Hallo

Iemand ervaringen met de Sony Ericsson k800i en blue & me, de telefoons van Sony Ericsson in de lijst van fiat zijn allemaal oude en niet meer leverbaar.
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Bericht door Joeri »

Motorola V3 razr werkt uitstekend!!
Ook de SMS lezer is super handig. Al moet je in het begin nogal wennen aan het eentonige accentje van 'Truus' :lol:

Joeri
eddy
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 22:39
Locatie: amsterdam

Bericht door eddy »

samsung E900 werkt perfect, behalve de SMS- leesfunctie, die werkt niet!
3 deurs 1.4 16v emotion, psychedelic azure, skydome dak, blue&me, maandag 24-7 opgehaald!
Plaats reactie