Ah ok, de bottleneck is dus de versnellingsbak. Dat is balen, helemaal omdat er eigenlijk geen zwaardere te krijgen is die zo past!
De laatste pk's zijn altijd het duurste. Dat is wel duidelijk. Jammer dat je zo ver weg woont. Een spruitstuk lassen kan ik wel, maarja, dan ben je er nog lang niet helaas.
Stuur staat scheef na een bocht in 'hoeken'
- Odelot
- Moderatore
- Berichten: 4857
- Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
- Locatie: Omstreeks den Bosch
Re: Stuur staat scheef na een bocht in 'hoeken'
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
- Wesley Abarth
- VIP Membro
- Berichten: 4227
- Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
- Locatie: dongen
- Contacteer:
Re: Stuur staat scheef na een bocht in 'hoeken'
Om je uit de droom te helpen,, 10pk meer red je niet met die intercooler, denk eerder aan 3 tot 4, wel zal het oppakken wat vlotter gaan.
Ook vraag ik me af dat als je alle plannen wil realiseren je wel de juiste auto hebt gekocht Op een gegeven moment houdt het simpelweg gewoon op.
Ook vraag ik me af dat als je alle plannen wil realiseren je wel de juiste auto hebt gekocht Op een gegeven moment houdt het simpelweg gewoon op.
Re: Stuur staat scheef na een bocht in 'hoeken'
Alleen intercooler geeft inderdaad niet zo veel winst ,maar wel aan te raden in combi met grotere turbo ,en op die manier scheelt het wel ,bij mij toen zelfs 11 pk op de rollenbank
Re: Stuur staat scheef na een bocht in 'hoeken'
Eeuwe @ vergeet je koppeling niet als kwetsbaar punt bij zo veel vermogen meer !
- eBoonstra
- Senior Stato
- Berichten: 753
- Lid geworden op: ma dec 03, 2012 9:24
- Locatie: Ooststellingwerf
- Contacteer:
Re: Stuur staat scheef na een bocht in 'hoeken'
Correct, en net wat ik zei, ik kan de bak van een snellere 1.9 16v MultiJet plaatsen, maar of het allemaal 1-op-1 past is twee (gelet op fusees e.d.).Odelot schreef:Ah ok, de bottleneck is dus de versnellingsbak. Dat is balen, helemaal omdat er eigenlijk geen zwaardere te krijgen is die zo past!
De laatste pk's zijn altijd het duurste. Dat is wel duidelijk. Jammer dat je zo ver weg woont. Een spruitstuk lassen kan ik wel, maarja, dan ben je er nog lang niet helaas.
Bedankt voor het aanbod! Kan ik heel erg waarderen, maargoed zover is het nog lang niet en ik denk ook niet dat ik het wel zover wil laten komen. Ik ben immers student en dan is je levensmotto 'het moet wel leuk blijven", haha .
Ew, dan heb ik me verkeerd voor laten lichten betreffende de intercooler. Nouja, dat is dan maar zo.Wesley Abarth schreef:Om je uit de droom te helpen,, 10pk meer red je niet met die intercooler, denk eerder aan 3 tot 4, wel zal het oppakken wat vlotter gaan.
Ook vraag ik me af dat als je alle plannen wil realiseren je wel de juiste auto hebt gekocht Op een gegeven moment houdt het simpelweg gewoon op.
Over de verkeerde auto, tja. Ik wou/wil nogsteeds een kleinere auto met grote dieselmotor. VW/Seat hebben ook nog zoiets maar dat zijn mijn merken niet. Verder is het tunen van de auto niet mijn eerste bezigheid aan de auto, ik vind het alleen erg leuk om er mee te experimenteren.
Nee klopt, ach zolang 'ie niet barst vervang ik hem nietpaco schreef:Eeuwe @ vergeet je koppeling niet als kwetsbaar punt bij zo veel vermogen meer !
Fryslân | JOVD/VVD
BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)
Op zoek naar een perfecte schroefset?
BMW 535d High Excecutive, AR GT 1.9 JTD 16v Distinctive & Vespa LX Touring Quattro Tempi Grigio Apuano
(Voorheen Grande Punto 1.9 JTD MultiJet Sport #595 Grigio Impeccabile)
Op zoek naar een perfecte schroefset?