Foto's Blue & Me Nav

Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Schopje? Ik lees net in een ander topic dat (volgens mij Rogar) een heel nieuw klokkenhuis had gekregen, maar dat daar ook gelijk blue&me nav in zat :) Dat zou ik helemaal te gek vinden.
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Rogar

Bericht door Rogar »

Michel schreef:Schopje? Ik lees net in een ander topic dat (volgens mij Rogar) een heel nieuw klokkenhuis had gekregen, maar dat daar ook gelijk blue&me nav in zat :) Dat zou ik helemaal te gek vinden.
Ik heb inderdaad de nieuwe klokkenwinkel met de Nav-display, alleen de navigatie zelf zit niet in m'n auto.
Gebruikersavatar
marcopunto
Junior Stato
Berichten: 413
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 11:16
Locatie: Kalmthout

Bericht door marcopunto »

Ik had toch graag bij de bestelling van de Punto het Connect Nav+ systeem van de Stilo bijbetaald hoor ... zo'n geniaal werkend handig en mooi ogend systeem ... jammer van Fiat dat ze daar nu weer net niet aan gedacht hadden in Italië. Ik erger me soms blauw aan die commerciële geesten (lees demonen) daar !!
10e Fiat, 3e Punto: GP 3d 1.3jtd 90pk emotion dualogic-chemical grey-leder-skydome-17"-skirts-dakspoiler-esp-subwoofer-park-en regensensor-donkere zijruiten,
2e Lancia: Delta 1.6jtd sixtronic platino - grigrio tempesta/nero lava opaco
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Bericht door rood »

Waarom zijn hier nog steeds geen foto's van?
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
Gebruikersavatar
Gios
Junior Stato
Berichten: 365
Lid geworden op: di jan 22, 2008 1:38

Bericht door Gios »

rood schreef:Waarom zijn hier nog steeds geen foto's van?
Als je GP hebt dan mag je de foto's erop zetten.....Ik denk dat er nog weinig mensen zijn die het B&M navigatiesysteem hebben. Het schijnt goed te werken, alleen ziet het er niet uit. In ieder geval niet diefstalgevoelig.
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Bericht door rood »

Waarom ziet het er niet uit? Het zit gewoon tussen je km- en toerenteller. Het kan dus niet lelijk zijn, misschien niet heel handig omdat het redelijk klein is maar je kunt ook gewoon luisteren naar wat er gezegd wordt door de nav (ik neem aan dat deze ook spreekt?)

Ik zal er vanavond (wanneer ik mijn GP in ontvangst neem :D) zeker foto's van maken!
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Ik vind het erg prettig rijden op de TomTom: je kunt elke zijstraat zien. Met de TomTom heb je een beetje overview over hoe je rijden moet. Nu zag ik laatst in een folder een afbeelding staan van een nieuwe TomTom, waar het 3d idee verder gaat en zelf rijbanen laat zien :roll:
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Gios
Junior Stato
Berichten: 365
Lid geworden op: di jan 22, 2008 1:38

Bericht door Gios »

rood schreef:Waarom ziet het er niet uit? Het zit gewoon tussen je km- en toerenteller. Het kan dus niet lelijk zijn, misschien niet heel handig omdat het redelijk klein is maar je kunt ook gewoon luisteren naar wat er gezegd wordt door de nav (ik neem aan dat deze ook spreekt?)

Ik zal er vanavond (wanneer ik mijn GP in ontvangst neem :D) zeker foto's van maken!
Mooi ! Binnen een week ofzo komt de nieuwe GP, die heeft dat ook. Ben zelf ook wel benieuwd.
Veel plezier vanavond.
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Bericht door rood »

Zo! Hij is binnen en ik heb er alweer 250 km opzitten 8)
Maar goed, on topic: de navigatie werkt perfect. Usb key in de poort, knopje 'nav' boven je hoofd indrukken en je bent er klaar voor. Je kunt dus gewoon een voice command opgeven 'nieuwe locatie'. Vervolgens geef je als voice command de stad, straat en huisnummer op en je bent op weg :D Per-fect!

Dat ik geen straten zie neem ik op de koop toe, vind ik ook totaal niet erg. Vermaak me prima in de auto! :D

Foto's en een filmpje hiervan volgen :D
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

rood schreef:knopje 'nav' boven je hoofd indrukken
Vet! Foto's!
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Al foto's ? Ik ben ook benieuwd.
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

rood schreef: Maar goed, on topic: de navigatie werkt perfect. Usb key in de poort, knopje 'nav' boven je hoofd indrukken en je bent er klaar voor.
Verlies je daar de B&M poort mee of zit dat op een andere poort? In de zin van, kan je je mp3 speler en je navi gelijk gebruiken?
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Rogar

Bericht door Rogar »

Je hebt toch 2 usb-ingangen in je dashboardkastje zitten? 1 voor jezelf en 1 voor service ofzo???
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Bij de normale Blue & Me is het zo dat er 1 poort is voor muziek en 1 voor updates (ook voor jezelf). Volgens mij is bij B&M Nav ook zo dat je er twee hebt, waarbij de muziek-usb gebruikt kan worden voor muziek èn navigatie, nietwaar?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Gios
Junior Stato
Berichten: 365
Lid geworden op: di jan 22, 2008 1:38

Bericht door Gios »

Bennink schreef:Bij de normale Blue & Me is het zo dat er 1 poort is voor muziek en 1 voor updates (ook voor jezelf). Volgens mij is bij B&M Nav ook zo dat je er twee hebt, waarbij de muziek-usb gebruikt kan worden voor muziek èn navigatie, nietwaar?
Klopt helemaal. Rood is nu toch te druk met genieten.....
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Plaats reactie