waarschuwingssignaal autogordels

Gesloten
yinnemans
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: wo mei 21, 2008 13:43

waarschuwingssignaal autogordels

Bericht door yinnemans »

Hallo,

ik heb hier zelf bij de GP nog geen ervaring mee en weet uberhaupt niet of hier sprake van is, maar zo ja, is er een manier om het waarschuwingssignaal van je autogordels (als je ze niet om hebt) uit te kunnen schakelen?

Vindt dit namelijk zo vervelend :s

bedankt!
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

De dealer kan het uitzetten in de software.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Daarna ook niet meer per ongeluk aanzetten, want dan moet je weer naar de dealer.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Bennink schreef:Daarna ook niet meer per ongeluk aanzetten, want dan moet je weer naar de dealer.
idd Bennink en ik kan het weten :?
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Ik heb het overlaatst ook uit laten zetten.
Er is wel een truukje voor om het te bypassen...
(staat in de manual)

De gordel aan doen, auto starten en rijden, en na 20 seconden gordel uit doen. Er zou geen piepje meer komen?

(al is het wel zo als je voortijdig je gordel uit doet hij wel weer begint te piepen... dus weet niet of het truukje werkt)
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
NiHiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 81
Lid geworden op: zo mei 11, 2008 12:25
Locatie: Leeuwarden

Bericht door NiHiels »

Ik neem aan dat je dit wilt omdat je iets zwaars op de passagierstoel wilt zetten??
GP 1.4 8v Edizione Lusso | Crossover Black
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Al vaak tersprake gekomen dit item, ik zeg altijd maar, gewoon netjes je gordel omdoen voor het starten van de wagen.

Maar mag gelijk ook eerlijk bekennen dat ook ik de irritante PIEP uit heb laten zetten door de dealer.
Mede omdat de laptop tas net te zwaar is om op de bijreijders stoel te laten liggen zonder dat het begint te piepen in de wagen.
Is een kleine moeite voor de dealer, om dit te doen. Je kunt deze ten alle tijden wel weer zelf aanzetten (hé bennink) in het menu. Weer uitzetten kost dan weer een ritje naar de dealer.

Of de truuk werkt die hierboven staat, weet ik niet, nog nooit geprobeerd. Maar als je dan toch eenmaal je gordel omhebt, houd je hem toch lekker om. Begint er ook niets te piepen.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

hier zijn idd al meerdere topics ( één ervan is http://www.grandepuntoclub.nl/Forum/vie ... ht=gordels) van, kijk eerst eens met de zoek functie of over een bepaald onderwerp al een topic is :wink:

deze gaat op slot
Gesloten