i

Plaats reactie
knijper

i

Bericht door knijper »

i
Laatst gewijzigd door knijper op di jul 30, 2013 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
knijper

a

Bericht door knijper »

a
Laatst gewijzigd door knijper op di jul 30, 2013 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Prijzig sleuteltje... maar de sleutel mèt afstandsbediening zal wel een NOG prijziger sleuteltje zijn... enig idee?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Bericht door Hellfire »

Ik meende ergens gelezen te hebben dat die 75 euro kost, met afstandsbediening.

Edit: gevonden. Blijkt ook een "dacht ik" reactie te zijn.
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Meen ooit van de dealer te hebben gehoord dat het rond de 150 Euro is voor een klapsleutel.
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
knijper

a

Bericht door knijper »

a
Laatst gewijzigd door knijper op di jul 30, 2013 18:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Bericht door walpunto »

Bennink schreef:Prijzig sleuteltje... maar de sleutel mèt afstandsbediening zal wel een NOG prijziger sleuteltje zijn... enig idee?
afstandsbed 175.00 euro deze moet ingelezen en geprogrameerd worden .
heb de 2de besteld met afstandbediening ivm alarm.
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

walpunto schreef:
Bennink schreef:Prijzig sleuteltje... maar de sleutel mèt afstandsbediening zal wel een NOG prijziger sleuteltje zijn... enig idee?
afstandsbed 175.00 euro deze moet ingelezen en geprogrameerd worden .
heb de 2de besteld met afstandbediening ivm alarm.

Ik heb ook een alarm in mijn Stilo dus zal ook een 2e moeten bestellen.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Dan is mijn vraag:

Waarom een tweede "dure" inklapsleutel icm met het alarm.
Ik kan me herinneren dat ik op mijn Megane Cabrio (nieuw) met fabriek-af Alarm, ook maar 1 inklapsleutel. De tweede was een "normale" reserve sleutel zoals alle andere.
Zie het nut niet om een tweede DURE sleutel bij te bestellen, als deze toch maar in de kluis ligt, zoals hier.
Mocht je met twee mensen de auto gebruiken kan ik het me wel voorstellen, maar dan nog :roll: €175,- is niet niks voor een "sleuteltje".

Zorg gewoon dat je een reserve batterij in de GP hebt liggen, mocht de AF-sleutel niet meer werken. In de auto komen kan je toch wel. Starten doet hij ook nog gewoon. Aftersales alarm hebben meestal een eigen kastje aan de sleutelbos hangen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

tonyvandenbroek schreef:Aftersales alarm hebben meestal een eigen kastje aan de sleutelbos hangen.
Tenzij je deze laat activeren door de ontvanger van je centrale vergrendeling. toch?
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Maxximum schreef:
tonyvandenbroek schreef:Aftersales alarm hebben meestal een eigen kastje aan de sleutelbos hangen.
Tenzij je deze laat activeren door de ontvanger van je centrale vergrendeling. toch?
Zou kunnen, daarom een reserve batterij in de auto leggen. Mocht het zo zijn dat de batterij leeg is, dan joekelt het alarm steeds door. Rijdt zo irritant.
Mensen kijken je allemaal zo aan :roll:
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Dan is mijn vraag:

Waarom een tweede "dure" inklapsleutel icm met het alarm.
Ik kan me herinneren dat ik op mijn Megane Cabrio (nieuw) met fabriek-af Alarm, ook maar 1 inklapsleutel. De tweede was een "normale" reserve sleutel zoals alle andere.
Zie het nut niet om een tweede DURE sleutel bij te bestellen, als deze toch maar in de kluis ligt, zoals hier.
Mocht je met twee mensen de auto gebruiken kan ik het me wel voorstellen, maar dan nog :roll: €175,- is niet niks voor een "sleuteltje".Zorg gewoon dat je een reserve batterij in de GP hebt liggen, mocht de AF-sleutel niet meer werken. In de auto komen kan je toch wel. Starten doet hij ook nog gewoon. Aftersales alarm hebben meestal een eigen kastje aan de sleutelbos hangen.
ik vind 66 euro al een belachelijk bedrag voor een reserve sleutel :shock:
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

hannes schreef:
ik vind 66 euro al een belachelijk bedrag voor een reserve sleutel :shock:
daar kan je ruim 550km voor rondscheuren in je T-jet
(of minder ligt aan het gewicht van de voet :wink: )
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Bericht door Xander »

hannes schreef: ik vind 66 euro al een belachelijk bedrag voor een reserve sleutel :shock:
Ik vind het wel meevallen. Heb een tijdje terug een sleutel van mijn Punto Mk1 laten namaken. Gewoon bij de sleutelmaker dus, niet eens bij de dealer. Was ik ook al iets van 35 euro voor kwijt...
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Hier op ebay.
weet niet of het ook voor de Grande Punto is:

link
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Plaats reactie