Nog één keer B&M en iPod -een ongelukkige combi?-

Plaats reactie
tantepoes
Junior Stato
Berichten: 224
Lid geworden op: za jun 24, 2006 20:57
Locatie: Beverwijk

Nog één keer B&M en iPod -een ongelukkige combi?-

Bericht door tantepoes »

Ik word erg verdrietig van het B&M systeem. Een nieuwe B&M module is bij mijn dealer in bestelling en zij hebben meerdere auto's met een nukkig B&M systeem.

Persoonlijk dacht ik dat ik goed bezig was: ik heb mijzelf een iPod Classic (160Gb, nieuwste model en nieuwste firmware) en een origineel Fiat iPod kabeltje met oprolmechaniek cadeau gedaan. Daarnaast, om de verwennerij compleet te maken, de originele Fiat iPodhouder voor in het flessengat achter de versnellingspook. (Overigens past die combi maar net in de Evo)

Ik dacht dat ik klaar was en eindelijk zonder problemen naar mijn muziek kon gaan luisteren. Maar sinds deze week weigert de USB-aansluiting. Er gebeurt helemaal niets meer. Ook niet als ik andere sticks < 4Gb erin steek. Wat gaat er nou toch mis. B&M vergde een aardige extra investering en het werkt tot nu toe erg brak.

Als alles weer werkt moet ik dan toch nog die dure B&M iPod adapter kopen. Het zou zo toch moeten werken.

Het is zo jammer dat B&M zo afbreuk doet aan mijn verder fantastisch rijdende Evo.
....::: Fiat Punto 1.3MJ Dynamic :::....

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marnixvdl
Nuovo Arrivato
Berichten: 87
Lid geworden op: di nov 16, 2010 20:16
Locatie: Castricum

Re: Nog één keer B&M en iPod -een ongelukkige combi?-

Bericht door Marnixvdl »

Ik heb zelf mijn iPod Nano en iPhone 3GS regelmatig in mijn B&M, maar werkt feilloos. Ook i.c.m. de TomTom waarop ik alles kan bedienen. Wel hoorde ik van een dealer dat er verschillende versies zijn van B&M en dat er in modellen van na januari 2011 een kleine update was gedaan..?

Die van mij is van maart 2011 en heb zoals gezegd dus nergens last van.


Welke Evo heb jij? Ik woon ook in Beverwijk en heb je misschien wel eens zien rijden.
tantepoes
Junior Stato
Berichten: 224
Lid geworden op: za jun 24, 2006 20:57
Locatie: Beverwijk

Re: Nog één keer B&M en iPod -een ongelukkige combi?-

Bericht door tantepoes »

Ik heb een donkergrijze metallic 3 deurs dynamic multijet. Alle optie pakketten zitten erop met de 208 velgen in de zomer en in de winter Rial velgen.

Mijn habitat is het gebied rondom de Markt. Op straat kom je mijn auto alleen maar rijdend tegen, omdat mijn Pevo een binnenslaper is....!

Kenteken **-NKP-8

Uiteraard gekocht bij de beste dealer uit de verre omstreken: Haaker in Badhoevedorp
....::: Fiat Punto 1.3MJ Dynamic :::....

Afbeelding
Gebruikersavatar
Andy1234
Junior Stato
Berichten: 262
Lid geworden op: di aug 09, 2011 21:53
Locatie: Heerhugowaard

Re: Nog één keer B&M en iPod -een ongelukkige combi?-

Bericht door Andy1234 »

Marnixvdl schreef:Ik heb zelf mijn iPod Nano en iPhone 3GS regelmatig in mijn B&M, maar werkt feilloos. Ook i.c.m. de TomTom waarop ik alles kan bedienen. Wel hoorde ik van een dealer dat er verschillende versies zijn van B&M en dat er in modellen van na januari 2011 een kleine update was gedaan..?

Die van mij is van maart 2011 en heb zoals gezegd dus nergens last van.


Welke Evo heb jij? Ik woon ook in Beverwijk en heb je misschien wel eens zien rijden.
Misschien toevallig,maar ik heb ook een Underground grey,Iphone 3 GS(welke trouwens ook goed werkt met de B&M) en mijn verbruik(nu 900 km gereden) is ook gem 4,6l/100 km :lol:
Ik kan iig niet zeggen dat je geen smaak hebt
15-10-2011 My My Life
Fiat Punto Evo 1.3 Mjet My Life 5D underground grey
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marnixvdl
Nuovo Arrivato
Berichten: 87
Lid geworden op: di nov 16, 2010 20:16
Locatie: Castricum

Re: Nog één keer B&M en iPod -een ongelukkige combi?-

Bericht door Marnixvdl »

Aha, ik zit aan de andere kant van de Breestraat :) Mijn auto staat op het Meerplein (woon in de Wijckermeer) en is ook donkergrijs: Underground Grey (jij dus ook?) en Andy dus ook. Ik vond het een fantastische kleur en komt wat minder vaak voor dan zwart en zilver. Overigens bevalt de auto mij prima. Andy, ik heb mijn laatste 2-3 tankbonnen niet ingevoerd, dus dat moet nog even gebeuren :p Ik heb mijn auto in Alkmaar gekocht, maar niet via de merkdealer. Ik had een Mercedes C-klasse uit 2004 en die heb ik ingeruild op de plek waar ik hem gekocht had omdat dit mij een voordeel van ruim 2.000 euro opleverde. Het is een keurige garage en ik krijg gewoon alle garantie van ze. Geen enkele reden om naar de merkdealer over te stappen. Koene vond ik keurig overkomen, maar bij het Motorhuis in Heemskerk telkens lang moeten wachten voordat ik geholpen werd en men dacht mij een wereldvoorstel te doen en was daar zelf helemaal vol van.

Ontopic:
Wat betreft B&M: ik heb iets anders ontdekt, en dat is dat de eco:drive niet werkt. Ik weet niet welke softwareversie ik heb, maar hij doet het in ieder geval al sinds maart goed met mijn TomTom, telefoon en muziek, dus ik ga niets updaten :) Wat ga jij nu nog proberen te doen?
karimero
Nuovo Arrivato
Berichten: 72
Lid geworden op: ma okt 18, 2010 14:35

Re: Nog één keer B&M en iPod -een ongelukkige combi?-

Bericht door karimero »

iPod 160GB classic werkt perfect bij mij. Incl. de TomTom Live.
1.3 Mjet 5d Progressive Black: Dynamic pakket, Blue&Me pakket, lederen bekleding, open dak, ESP/ASR, Interscope hifi, regen- en parkeersensoren, dimmende binnenspiegel, afneembare trekhaak, 208-velgen, etc. etc. http://www.mijnalbum.nl/Album=CULL7XYC
Plaats reactie