Grande gaat weg!!!

Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door Nimbus »

Uit betrouwbare bron weet ik dat zwaardere diesels in Leon's & Ibiza's de neiging hadden om naar verloop van tijd hun koppakkingen eruit te blazen.

Ach, zo kan elke auto wat hebben. Mijn auto heeft (naast dat er al 2 keer mensen tegenaan zijn gereden) totaal geen grote problemen gehad.

Vele plezier toegewenst met de Seat.

Wat ik niet snap is dat je hier een topic over moet maken, maar dat kan aan mij liggen.
"Shaven, not furred"
robbbie79
Nuovo Arrivato
Berichten: 12
Lid geworden op: vr apr 23, 2010 16:33

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door robbbie79 »

Ciao,

Ik zou nog even een pic plaatsen als ik de auto had. Ik rij hier nu alweer een maandje in rond en hij bevalt echt helemaal super!

@nimbus: de topic is ter info en om mijn mening te geven over mijn (ex)grande. et is en blijft een hele mooie auto, alleen heb ik waarschijnlijk pech gehad. Ik weet dat er ook veel mensen superpositief zijn.

Groeten,

Rob

Afbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door swans »

Nimbus schreef:Uit betrouwbare bron weet ik dat zwaardere diesels in Leon's & Ibiza's de neiging hadden om naar verloop van tijd hun koppakkingen eruit te blazen.

Ach, zo kan elke auto wat hebben. Mijn auto heeft (naast dat er al 2 keer mensen tegenaan zijn gereden) totaal geen grote problemen gehad.

Vele plezier toegewenst met de Seat.

Wat ik niet snap is dat je hier een topic over moet maken, maar dat kan aan mij liggen.
vergeet de slechte versnellingsbakken/koppelingen uit VAG auto's niet



Voor de rest heb ik niet zoveel met seat's maar dit model heeft wel iets,.... alleen niet helemaal mijn smaak
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
KrIkKeL
Junior Stato
Berichten: 231
Lid geworden op: di jul 15, 2008 22:48
Locatie: Berlaar, België

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door KrIkKeL »

het zijn zeker geen slechte wagens, dat hoor je me niet zeggen.
Motorisch zijn ze ideaal voor het olie en dieselverbruik.
Afwerking en een graag geziene dealer hebben ook bij mij wat afkeer gebracht.

Ook mijn GP ingeruild voor een duitser, ook al verhemel ik geen enkel automerk.
Bij mij zal het niet zo snel meer een italiaan zijn, reden temeer omdat al men voorgaande ook italianen waren.
Het grootste positieve voor de nieuwe eigenaar is dat mijn GP geen lek olie liet vallen, dat was vroeger bij mij ook anders. :-)
ex-GP owner since 27/09/10 :-)
Fiorino
Nuovo Arrivato
Berichten: 36
Lid geworden op: di sep 01, 2009 22:33

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door Fiorino »

Bij ons is ook de kogel door de kerk, ook onze knikker bak gaat de deur uit, het GP'tje heeft al zover geschopt nu dat mijn vriendin er met goed fatsoen niet mee weg durft.
Na een hele rij irritante storingen begint nu ook nog eens het dashboard en de richtingaanwijzers hun eigen leven te leiden, waardoor snelheidsmeter zo nu en dan niet doet, en je dus geen richting aan kunt geven.

Opvolger wordt waarschijnelijk wel weer een Italiaan, Alfa Romeo, of een (totaal iets anders) een Volvo, zijn hierover nog aan het dubben.

Maar in elk geval geen GP weer!!
1.4 8v 2006, sinds kort een Alfa 33 1.5 erbij die het gewoon beter doet dan de GP??? wie is er nu gek???
Gebruikersavatar
Odie1976
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: di sep 21, 2010 21:30

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door Odie1976 »

robbbie79 schreef: belletjes in het lederen stuur
En ik dacht nog dat dat alleen aan mij lag!!!! meer mensen hebben daar dus last van!! :(
Gebruikersavatar
Odie1976
Nuovo Arrivato
Berichten: 14
Lid geworden op: di sep 21, 2010 21:30

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door Odie1976 »

Fiorino schreef: Opvolger wordt waarschijnelijk wel weer een Italiaan, Alfa Romeo, of een (totaal iets anders) een Volvo, zijn hierover nog aan het dubben.
Een leuke Alfa Mito? :roll:
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door ed.de.vries »

Ik vindt een Guila mooier.
Het 1800 blokje en karre maar!
Voor ruim 26.000 rij je met hem de dealerdeur uit.
En dán begind het ware Alfa gevoel pas echt.
De mito is zo,n vrouwelijke uitziende auto,maar ook MMMMMmmoooooooooiiiiii
Een EX ALFA driver.
uit mooi limburg.
Fiorino
Nuovo Arrivato
Berichten: 36
Lid geworden op: di sep 01, 2009 22:33

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door Fiorino »

Nee jammer genoeg geen Mito of Guillia, portomonee is zo goed als leeg dankzij de GP, wordt waarschijnelijk een gebruikte 156SW van de laatste lichting.
1.4 8v 2006, sinds kort een Alfa 33 1.5 erbij die het gewoon beter doet dan de GP??? wie is er nu gek???
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door ulti »

toch wel jammer dan mensen zoveel problemen met hun auto ondervinden. heb op een paar hele kleine dingen na nooit geen problemen gehad.
Collega had ook een maandag morgen knikker bak.. peugeot 307 (franse rommel). binnen een halfjaar al 10 x de garage bezocht.. dan weer een loshangende uitlaat. dan weer iets met z'n versnelling ect ect.. die was ook snel weer weg .. elk merk heeft wel een paar mis producties denk ik.. een goede dealer die het kan maken scheelt al de helft.. sommige halen de schouders op..en zeggen doodleuk geen idee meneer. kunnen niks vinden :roll:
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door tonyvandenbroek »

ulti schreef:toch wel jammer dan mensen zoveel problemen met hun auto ondervinden. heb op een paar hele kleine dingen na nooit geen problemen gehad.
Collega had ook een maandag morgen knikker bak.. peugeot 307 (franse rommel). binnen een halfjaar al 10 x de garage bezocht.. dan weer een loshangende uitlaat. dan weer iets met z'n versnelling ect ect.. die was ook snel weer weg .. elk merk heeft wel een paar mis producties denk ik.. een goede dealer die het kan maken scheelt al de helft.. sommige halen de schouders op..en zeggen doodleuk geen idee meneer. kunnen niks vinden :roll:

Dit kan ik alleen maar beamen. Ook nog geen echte noemenswaardigheden gehad met de GP na 4,5 jaar. Mijn vorige auto was ook een echte maandag-morgen/vrijdag-middag auto. De 307sw is diverse malen afgesleept, slechte elektronica, nog slechtere remschijven, computers, en weet ik allemaal. Dus met elk merk heb je wel eens pech. Als je inderdaad een meedenkende en meewerkende dealer hebt, verzacht het iets de pijn. Maar het blijft zuur.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Grande gaat weg!!!

Bericht door Sunrise »

:shock: ook hier nog steeds geen noemenswaardige problemen gehad. Niet met de GP & ook nie met de Abarth :-] . Zal mezelf dan maar gelukkig prijzen denk ik als je nu leest dat zelfs na BMW ook Mercedes weer auto's moet terugroepen na al die Japanners.

Begin zelfs te denken dat je ondanks alles toch onderhand beter een Italiaan kunt hebben op dit moment -]
Plaats reactie